Geef ze een paar crossmotoren en zet een parcours uit, zijn ze Lesley binnen 10 minuten vergeten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:10 schreef nibbieworld het volgende:
Ze gaan die paardjes echt wel missen straks.. Wat nu te doen met die loze ruimte!
Dat zeker, alleen al die verhalen die hij tikt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef elcastel het volgende:
Ow ja en het feit dat Kasta er niet in komt is natuurlijk gewoon een misser.
Ja dat ligt gewoon gevoelig. Tis legaal maar we hebben de keuze gemaakt dat toch achter de schermen te doen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:24 schreef elcastel het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar even complimenten doorgeven, ik vind het een bijzondere service dat jullie zoveel feedback geven op dit forum. Voor de rest is de website spik en span, de verhaaltjes lezen lekker weg enz.
MAAR ! Er is 1 ding wat ik niet begrijp en dat is de reden dat er buiten beeld geblowed moet worden, is dat omdat dit concept nog in het buitenland verkocht moet worden, of omdat het niet chique oogt ? Alle (kut-)excuses zijn toegestaan hoor, maar ik snap niet dat er wel hoeren komen en flinke taal wordt getollereerd , maar een blow taboe is.
En ja ik heb het vorige topic gelezen
Kortom ga (in grote lijnen. ) vooral zo door.
Ennuh dank voor de complimenten. Graag gedaan ook!quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:24 schreef elcastel het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar even complimenten doorgeven, ik vind het een bijzondere service dat jullie zoveel feedback geven op dit forum. Voor de rest is de website spik en span, de verhaaltjes lezen lekker weg enz.
MAAR ! Er is 1 ding wat ik niet begrijp en dat is de reden dat er buiten beeld geblowed moet worden, is dat omdat dit concept nog in het buitenland verkocht moet worden, of omdat het niet chique oogt ? Alle (kut-)excuses zijn toegestaan hoor, maar ik snap niet dat er wel hoeren komen en flinke taal wordt getollereerd , maar een blow taboe is.
En ja ik heb het vorige topic gelezen
Kortom ga (in grote lijnen. ) vooral zo door.
Ik kan me dat goed voorstellen, er zijn veel landen die daar moeilijk over kunnen gaan doen mocht dit concept verkocht worden aan het buitenlandquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat ligt gewoon gevoelig. Tis legaal maar we hebben de keuze gemaakt dat toch achter de schermen te doen.
Ach je weet t nooit he... We kunnen niet alles vertellen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Komt de afgevallen Nusayr weer terug als er iemand vrijwillig vertrekt of hebben jullie het lef om Kasta nog een kans te geven...
Of zet een wachttoren op elke hoek, span wat prikkeldraad en.. ach laat ook maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Geef ze een paar crossmotoren en zet een parcours uit, zijn ze Lesley binnen 10 minuten vergeten.![]()
De Gouden Bunker ipv de Kooi dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Of zet een paar wachttorens op elke hoek, span wat prikkeldraad en.. ach laat ook maar.![]()
ja dat is hetquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Of zet een wachttoren op elke hoek, span wat prikkeldraad en.. ach laat ook maar.![]()
Wil iemand me ff de link van de webwinkel doorgeven...... enne... wat kost dat??quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia en interview TV-Rijnmond)
Gezondheid of Geluk?
Natasia : ik kies voor gezondheid, want geluk kan je ook kopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |