abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46011159
Het zou leuk zijn als de vriendin van silvia erin komt :-)
pi_46011172
Prop Tanja in dat huis, dat zou nog eens wat worden tussen haar en Natasia. En Linda voor de feestjes
pi_46011318
er is geen 1 die in zijn/haar eentje tegen die clan opkan.

Vanavond bekend maken dat ze er mee stoppen?
Of komt die ene Marokaan. Lijkt me ook nog niet interessant
pi_46011357
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:45 schreef itsme het volgende:
er is geen 1 die in zijn/haar eentje tegen die clan opkan.

Vanavond bekend maken dat ze er mee stoppen?
Of komt die ene Marokaan. Lijkt me ook nog niet interessant
Die zou er van mij juist wel in mogen volgens mij vond brian hem helemaal niks :-)
pi_46011384
ik vind het maar allemaal heel toevallig na het lange overleg van vorige week dat eropeens zoveel gebeurt??? toeval of script
pi_46011399
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef lady1 het volgende:
ik vind het maar allemaal heel toevallig na het lange overleg van vorige week dat eropeens zoveel gebeurt??? toeval of script
In geval van het laatste... wat een klote script.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 17:08:34 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46012194
Ach, ik zit deze week nog ff uit, kijken of er nog wat sensatie uit te peuren is, en dan ben ik weer ff een paar maandjes pleite bij TIEN. Of er moeten meer kwaliteitsprogramma's met halfvolle glazen komen, dan ga ik mijn standpunt nog eens heroverwegen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 17:09:19 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_46012222
Oh ja, ik heb niks te vragen aan de redactie. Die hebben ons nu wel genoeg geholpen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 18:44:16 #259
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46015171
Kwam op VOL trouwens deze link tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=NDDyIffxOlI
Als DIE nog niet duidelijk maakt dat Huub geen enkele vorm van fysiek geweld heeft gebruikt...
Kortom; de redactie lult en is nu te laf om daar hier uitleg over te geven
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46015451
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef Danny het volgende:
Kwam op VOL trouwens deze link tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=NDDyIffxOlI
Als DIE nog niet duidelijk maakt dat Huub geen enkele vorm van fysiek geweld heeft gebruikt...
Kortom; de redactie lult en is nu te laf om daar hier uitleg over te geven
Heb je RTL boulevard gezien.
Huub denkt dat hij geschopt heeft.
Maar er was een dooie hoek op de camera.
Dus Huub is er onterecht uitgezet.
  maandag 5 februari 2007 @ 18:55:12 #261
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46015551
Wanneer komen de niewue bewoners?
Kan ik de streams weer aanzetten
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 19:00:22 #262
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46015730
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Heb je RTL boulevard gezien.
Huub denkt dat hij geschopt heeft.
Maar er was een dooie hoek op de camera.
Dus Huub is er onterecht uitgezet.
Dat huub er onterecht is uitgezet is algemeen bekend bij iedereen (inclusief de redactie). De vraag is alleen waarom ze dat gedaan hebben, maar ik voorspel dat ze hier toch niets meer durven te komen posten en al zeker niet met een eerlijk antwoord. Als ze al komen zal het het 'we konden niet anders, huub gaf zelf aan dat hij ook geschopt heeft' bullshitverhaal zijn. Wat mij betreft prima, ik kijk toch niet meer, maar voor Huub ontzettend lullig. Kost 'm 10 ruggen en hij staat ook nog eens onterecht bekend als vechtersbaas. Laffe actie van de redactie om de rest van de groep tevreden te stellen. Nou prima, maar het is het begin van het einde. Veel mensen zijn al afgehaakt en met de huidige groep zie ik dat niet snel veranderen.
Kan het mis hebben en hier dingen lezen die mijn aandacht weer trekken, maar ik acht de kans zo goed als nihil.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:02:25 #263
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46015808
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat huub er onterecht is uitgezet is algemeen bekend bij iedereen (inclusief de redactie). De vraag is alleen waarom ze dat gedaan hebben, maar ik voorspel dat ze hier toch niets meer durven te komen posten en al zeker niet met een eerlijk antwoord. Als ze al komen zal het het 'we konden niet anders, huub gaf zelf aan dat hij ook geschopt heeft' bullshitverhaal zijn. Wat mij betreft prima, ik kijk toch niet meer, maar voor Huub ontzettend lullig. Kost 'm 10 ruggen en hij staat ook nog eens onterecht bekend als vechtersbaas. Laffe actie van de redactie om de rest van de groep tevreden te stellen. Nou prima, maar het is het begin van het einde. Veel mensen zijn al afgehaakt en met de huidige groep zie ik dat niet snel veranderen.
Kan het mis hebben en hier dingen lezen die mijn aandacht weer trekken, maar ik acht de kans zo goed als nihil.
nah vechtersbaas kon er nog wel bij toch? bij hoerenloper, alcoholist en cokesnuiver
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_46015848
nee de redactie reageerde op het feit dat huub tegen brian zei dat hij geschopt had, woorden zijn hem in de mond gelegt en huub weet het zelf niet aangezien hij aardig dronken was.

REDACTIE: beeld is duidelijk huub heeft NL niet geschopt en dus is zijn exit onterecht, en dus moet huub terug in het huis, als hij niet wil oke, maar geef hem dan de 10K terug.

Ik weet dat jullie gek worden van ons, maar geef aub antwoord
pi_46015932
quote:

[..]

Omdat Huub het zegt.
Maar Huub denkt ook dat hij NL heeft gewurgd
had hij van Brian.
Dus snap niet dat de redactie dat nou echt niet snapt.
Ik lees hier gewoon mee,maar ook geen streams voor mij.
  maandag 5 februari 2007 @ 19:06:23 #266
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46015955
Snap ook niet waarom ze de beelden niet hebben laten zien aan de rest
Beetje zielig
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 19:14:09 #267
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46016228
Mijn idee:
De redactie heeft het in eerste instantie goed gezien (duh) en dus alleen NL eruitgetieft.
De bewoners begonnen te zeikviolen en een of andere mongool bij de redactie kwam op het lumineuze idee om huub er ook uit te gooien, want dat zou natuurlijk sensationeel nieuws zijn. De nr 1 eruit, oeeeeee.. Nu gaat opeens heel nederland kijken.
Dat plan blijkt te backfiren en mensen zappen massaal weg, maar nu toegeven dat ze fout zaten zou teveel gezichtsverlies zijn. Dus heeft Huub gewoon pech en is 'ie 10k lichter. So what. Casualty of war. Dis is tievie men en dat er dan onschuldige slachtoffers vallen so what. De kijkcijfers zijn belangrijker.
Ze komen hier echt niet met een geloofwaardig verhaal aan over waarom huub eruit moest, eenvoudigweg omdat http://www.youtube.com/watch?v=NDDyIffxOlI niet liegt.
pi_46016244
quote:

[..]

Niet helemaal onterecht he, hij heeft vertelt dat hij zelf ook vond dat hij een probleem met agressie heeft...
En dat hij een paar keer was opgepakt omdat hij iemand op z'n bek had geslagen.

Of is dat hem ook allemaal aangepraat?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46016314
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef Missy_1974 het volgende:
nee de redactie reageerde op het feit dat huub tegen brian zei dat hij geschopt had, woorden zijn hem in de mond gelegt en huub weet het zelf niet aangezien hij aardig dronken was.
Voordat gesprek met brian had hij het achter ook al verteld dat hij zelf ook geschopt had, de redactie wist het dus al voor het gesprek met brian.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_46016385
Een opmerking voor DGK:
Zou het niet een keer tijd worden om Brian en Amanda een spreekverbod over Nena te geven?
Nena had er voor gekozen om niets over haar ex te zeggen omdat hij zich niet kon verdedigen.
En nu hoor ik dagelijks info over hem. En inmiddels is alles wat er door Amanda over Nena gezegd wordt echt triest.
Nena gaf Brian een trap..................maar jullie trappen haar nog veel harder na.
eigenwijs is ook wijs (wear)
pi_46016469
Het zijn nu vooral vragen aan de redactie... Ze zullen wel sprakeloos zijn
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_46016481
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef PC eend het volgende:

[..]

Voordat gesprek met brian had hij het achter ook al verteld dat hij zelf ook geschopt had, de redactie wist het dus al voor het gesprek met brian.
goed punt. Dat klopt. Hij dacht dat hij raak had geschopt.
daarna hebben ze de beelden kunnen zien en niets gevonden.

er klopt iets niet
pi_46016509
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Danny het volgende:
Mijn idee:
De redactie heeft het in eerste instantie goed gezien (duh) en dus alleen NL eruitgetieft.
De bewoners begonnen te zeikviolen en een of andere mongool bij de redactie kwam op het lumineuze idee om huub er ook uit te gooien, want dat zou natuurlijk sensationeel nieuws zijn. De nr 1 eruit, oeeeeee.. Nu gaat opeens heel nederland kijken.
Dat plan blijkt te backfiren en mensen zappen massaal weg, maar nu toegeven dat ze fout zaten zou teveel gezichtsverlies zijn. Dus heeft Huub gewoon pech en is 'ie 10k lichter. So what. Casualty of war. Dis is tievie men en dat er dan onschuldige slachtoffers vallen so what. De kijkcijfers zijn belangrijker.
Ze komen hier echt niet met een geloofwaardig verhaal aan over waarom huub eruit moest, eenvoudigweg omdat http://www.youtube.com/watch?v=NDDyIffxOlI niet liegt.
Had dat filmpje nog geen eens gezien.
Heb het net uitgeprobeerd hier bij me gezin.
Als ik tegen hun been tikt vliegt been omhoog.
Hoe gek kan je zijn he
En NL kan nooit op dat andere been die plek hebben.
Verdorie nu word ik nog kwaaier.
pi_46016539
Ik heb het helemaal gehad met De Gouden Kooi. Eerst Nena om niets het huis uit. Nu heel onterecht Huub eruit geknikkerd. En schreeuwlelijk Natasia mag blijven met haar debiele gedrag.
Hoe jaag je de kijkers weg? Zo dus!
  maandag 5 februari 2007 @ 19:24:01 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_46016582
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:14 schreef Danny het volgende:

Dat plan blijkt te backfiren en mensen zappen massaal weg
Tja, dat moet nog blijken....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')