Had ik nou maar niets gezegdquote:Op zondag 28 januari 2007 15:06 schreef S-Two het volgende:
Vandaag de enige wedstrijd in de competitie die Groningen moet verliezen.
Nee, helaas.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:24 schreef S-Two het volgende:
Heb je de oorzaak van de penalty ook Venom?
Pff je bent zelf toch ook een dikke boer. Je komt uit Loppersum man, meer platteland wordt het niet...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef S-Two het volgende:
Geweldig.
Vanaf nu mogen jullie alles weer winnen boertjes.
Fijn om ons dat mee te delenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:06 schreef S-Two het volgende:
Vandaag de enige wedstrijd in de competitie die Groningen moet verliezen.
Ik snap écht niet dat je dit geweldig kunt vinden en na vanmiddag weer voor de FC kunt juichen. Schizofreen? Hypocriet sowieso.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef S-Two het volgende:
Geweldig.
Vanaf nu mogen jullie alles weer winnen boertjes.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Fijn om ons dat mee te delen
Ik hoop van harte dat de Ajaxbus van de afsluitdijk waait zometeen. Wat een vernedering.
Die bal van Levchenko op de lat, Suarez die de 1 op 1 weer verprutst. Levchenko die m zo in het doel kan tikken. Wegereef die geen rood durft te trekken. Buitenspelgoal van die eikel Johnny Heitinga. de 2-3 laat in de blessuretijd.
De haat tegen ajax die ik draag is vandaag alleen maar groter geworden vandaag. Onsympathieke eikels, stuk voor stuk.
Dat klopt, maar ik voel het me totaal niet?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef Gollemrulez het volgende:
Pff je bent zelf toch ook een dikke boer. Je komt uit Loppersum man, meer platteland wordt het niet...
ikzelf natuurlijk ook
Ach ja. Ik heb deze wedstrijd niet gezien, en kan het nu wel begrijpen. Maar al dat collectieve gejank altijd tegen Ajax en de KNJBquote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef savelkoul het volgende:
Ik hoop van harte dat de Ajaxbus van de afsluitdijk waait zometeen. Wat een vernedering.
Die bal van Levchenko op de lat, Suarez die de 1 op 1 weer verprutst. Levchenko die m zo in het doel kan tikken. Wegereef die geen rood durft te trekken. Buitenspelgoal van die eikel Johnny Heitinga. de 2-3 laat in de blessuretijd.
De haat tegen ajax die ik draag is vandaag alleen maar groter geworden vandaag. Onsympathieke eikels, stuk voor stuk.
Achja hij probeert er nog een positieve draai aan te geven...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef SCH het volgende:
Niet zo zeiken allemaal, dit gebeurt gewoon. 2-2 was natuurlijk het meest rechtvaardig geweest maar uiteindelijk gaat het volgens Ron Jans allemaal om de amusementswaarde immers
Okay, hier nog even op reageren dan. Ik ben voor Ajax klaar ja. Maar als Groningen wint (tegen een andere club dan Ajax) mag ik niet juichen?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Ik snap écht niet dat je dit geweldig kunt vinden en na vanmiddag weer voor de FC kunt juichen. Schizofreen? Hypocriet sowieso.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef S-Two het volgende:
Tegen wie moeten jullie volgende week?
Al een beetje bang, of verwacht je veel amusementswaarde én 3 punten?quote:
Geen flauw idee, het zijn wedstrijden op zich en dan maakt het mooi. Maar ik win heel graag heel saai met 0-1 in de Euroborg. Zeker nu!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Al een beetje bang, of verwacht je veel amusementswaarde én 3 punten?
Behalve Heitinga blijkbaarquote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef savelkoul het volgende:
[..]
quote:
Och als we zo dingen gaan opsommen dan kunnen we ook over de elleboog va Huntelaar, de doorgebroken speler die Maduro vastpakt (rood) en Stam die zijn 2e geel had moeten hebben. Maar dat doen we niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2e helft was Ajax gewoon de betere qua strijd, daarnaast hebben jullie ook mazzel gehad:
Urby paal, Perez glijd uit, Heitinga van de lijn![]()
2-2 was geen buitenspel![]()
CALIMERO HUILT![]()
Ik heb het niet over hands, Stam had gewoon zijn 2e geel moeten hebben voor een aantal overtredingen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
Stam had geen rood moeten hebben, het was geeneens hands man pff.
Ik dacht dat jij zo'n stomme kutfries was, rot toch op te klootviolen hier strontmongool.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef Tommeke het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk, op zo'n manier winnen!
Ik ben ook een Fries, maar vanaf jongs af aan al voor Ajax. En omdat ik dus bij Heerenveen uit de buurt kom, en daar ook wel eens kom, heeft Heerenveen ook mijn sympathie!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n stomme kutfries was, rot toch op te klootviolen hier strontmongool.
Och jee, een echte Ajax supporter uit Heereveenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben ook een Fries, maar vanaf jongs af aan al voor Ajax. En omdat ik dus bij Heerenveen uit de buurt kom, en daar ook wel eens kom, heeft Heerenveen ook mijn sympathie!
Gelukkig niet Heerenveenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Och jee, een echte Ajax supporter uit Heereveen
Ik hoorde inderdaad dat Roda JC de betere was/.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef SCH het volgende:
NocaGedraag je waardig, de beste heeft gewoon gewonnen vanmiddag
In het stadion niet anders. Eerst alleen maar stil zitten en als ze voorstaan zijn ze er pas weer.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Thomas87 het volgende:
Het si ook gewoon lachwekkend als je het ajax-topic leest van kwart over 3 tot en met ongeveer half 5.
Eerst is bij wijze alles en iedereen bagger om vervolgens een uur later tot de conclusie te komen dta het helden zijn. Verschrikkelijk publiek.
Sneek is een kutgat.. al zit er wel een goeie Griekquote:Op zondag 28 januari 2007 17:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gelukkig niet Heerenveen
Sneek, veel tofferwoon nu in Grunn
Gaan jullie nu volgende week weer 7 minuten te laat je vak in?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Thomas87 het volgende:
Het si ook gewoon lachwekkend als je het ajax-topic leest van kwart over 3 tot en met ongeveer half 5.
Eerst is bij wijze alles en iedereen bagger om vervolgens een uur later tot de conclusie te komen dta het helden zijn. Verschrikkelijk publiek.
Liever dat dan ondertussen juichen en na afloop klagen om het terecht verlies.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Thomas87 het volgende:
Ach, gelukkig heb je dat publiek overal. Een tijdje geleden waren er bij jullie toch ook allemaal acties van de supporters toen het een tijdje wat minder ging? Eerst het wegblijven van een deel van de harde kern, en later een groot deel van het publiek dat eerder wegging. Dat soort mensen heb je overal, en zal je altijd houden. En op internet is het alleen maar erger.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Thomas87 het volgende:
Echt wel... heb geen versatel oidquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Noca het volgende:
[..]
In het stadion niet anders. Eerst alleen maar stil zitten en als ze voorstaan zijn ze er pas weer.
Tommeke vond het vast ook spannend achter teletekst als fries in Grunn voor Ajax.
Bij groningen scheen het andersom te zijn geweestquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Noca het volgende:
[..]
In het stadion niet anders. Eerst alleen maar stil zitten en als ze voorstaan zijn ze er pas weer.
Sneek is gezellig, waar kom jij dan vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Sneek is een kutgat.. al zit er wel een goeie Griek![]()
on-topic: Jammer voor Groningen, deze nederlaag.. Vanavond eens kijken in hoeverre het terecht was. Maar dit is een mooie voorbode voor de clash van volgende week. Groningen op en top gemotiveerd (naar ik aanneem) en SC Heerenveen met Alves en een 5-1 overwinning op zak![]()
* Proud2beDiepfries wil dat het vrijdagavond 20:30u is
Hahaquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gaan jullie nu volgende week weer 7 minuten te laat je vak in?
*Kaboem tsjing!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Bij groningen scheen het andersom te zijn geweest![]()
Moet dat nu weer, een foto van dat kutjoch in het groningen topic? ik ga toch ook geen foto's van Suarez in het Ajax topic plaatsen..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef Tommeke het volgende:
[afbeelding]
Anders leer je even Nederlands?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
[..]
Haha. Kerel, als je der duidelijk geen zak van weet. Hou dan gewoon je bek. Echt om te kotsen mannetjes zoals jou.
Vlakbij (het nog grotere kutgat) Bolsward.. Sneek is gezellig met de Sneekweek, maar voor de rest..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sneek is gezellig, waar kom jij dan vandaag?
Ik zie dan vrij weinig van Groningen maar denk je dat hij goed genoeg is voor PSV? (die hadden laatst toch interesse in hem). Mijns inziens komt hij te kort voor een club als PSV.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef venomsnake het volgende:
Lindgren speelde trouwens weer geweldig, ik hoop echt dat die volgend seizoen nog bij de FC speelt.
Daar heb je een punt! op stap in Sneek is alleen leuk omdat er (voor mij althans) bekenden zijn, maar dit ff terzijdequote:Op zondag 28 januari 2007 18:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vlakbij (het nog grotere kutgat) Bolsward.. Sneek is gezellig met de Sneekweek, maar voor de rest..![]()
Ik ga nu toch eten, en tv kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:05 schreef Noca het volgende:
Offtopic gelul over dat land hiernaast doe je maar in je eigen topicje.
Tsja doe dat vooral.quote:
Er zijn toch nog goede friezenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef mordradead het volgende:
Ik ben een groningensupporter uit friesland![]()
Zolang je niet bevriend bent met Tommeke vind ik het ok.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef mordradead het volgende:
L'warden is geen Friesland.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef mordradead het volgende:
Ten Catequote:Op zondag 28 januari 2007 19:18 schreef Baklap het volgende:
Ron JansGraaf tel die nep sympathiek is.
Inderdaad en inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef S-Two het volgende:
Ik weet niet of hier nog mensen waren die zeiden dat het buitenspel was, op tien kon je zien dat dat het dus niet was. En tjah, 2-3 is misschien onverdiend, maar dan had Groningen het maar af moeten maken (waar het genoeg kansen voor heeft gehad).
Echt, er moet een andere keeper onder de lat, ik word doodnerveus van die man!!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef The_Verve het volgende:
Roorda zag er een aantal keren onzeker uit
Jij niet alleen. De spelers kunnen ook nooit eens een bal rustig terugspelen. Hij zal zich nooit eens aanbieden. Daar wordt een verdediging bepaald niet zeker door. En zeker Sankoh heeft naar mijn idee vastigheid nodig.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt, er moet een andere keeper onder de lat, ik word doodnerveus van die man!!![]()
Helemaal mee eens, ik snap ook niet waarom V.Loo nog geen kans heeft gehad, dat zou geen 2e keeper zijn maar een concurrent voor Roorda volgens Jans..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
De spelers kunnen ook nooit eens een bal rustig terugspelen. Hij zal zich nooit eens aanbieden. Daar wordt een verdediging bepaald niet zeker door. En zeker Sankoh heeft naar mijn idee vastigheid nodig.![]()
Jou mag ik wel. De eerste Ajax fan met wat realiteits-zin vandaag.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:53 schreef denthemen het volgende:
Waarom gaan er nu opeens ajax "supporters" die je eerst nooit hoort hier stoer doen?
Groningen, fenomenale 1e helft, ajax fenomenale 2e helft, ajax had wat geluk ja
Tuurlijk ben ik blij en supertrots dat we bij jullie winnen, ben er trots op dat we terug kwamenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jou mag ik wel. De eerste Ajax fan met wat realiteits-zin vandaag.
Tjonge jonge.. Talpa begint zowaar Studio Sport trekjes te vertonen, eerste helft maar matig aan bod, mogelijke 2e gele kaarten worden niet uitgezonden en de actie van Sneijder tegen Nevland wordt weggewuifd.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef SCH het volgende:
Magere samenvatting bij Tien, erg gefocussed op de overwinning van Ajax, net als de commentaren.
Maar goed, wij helpen jullie er vrijdag vast wel weer bovenop
Heb er zin an
Nu alleen nog even die Aad de Mos-wannabe uit zijn avatar...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jou mag ik wel. De eerste Ajax fan met wat realiteits-zin vandaag.
Laat mij mijn lol hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nu alleen nog even die Aad de Mos-wannabe uit zijn avatar...
Jammer dat Lowietje dan geschorst is. Domme gele kaart vandaag. Tegen Heerenveen had een gele kaart niet uitgemaakt omdat ie tegen Excelsior waarschijnlijk toch niet speelt door interlandverplichtingen...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Prosac het volgende:
Als we Alves verrot schoppen vrijdag, dan kon het nog wel eens wat worden ja![]()
Tuurlijk was het pure mazzel. 3-0, of die 3-1 onderkant lat en Ajax was nevernooit meer teruggekomen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef Prosac het volgende:
Natuurlijk mag je daar trots op zijn. Goede en knappe overwinning, zelf afgedwongen en gewoon dom weggegeven door Groningen.
Maar absoluut met een dosis mazzel. Maar dat lijkt er bij velen niet in te gaan.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik blij en supertrots dat we bij jullie winnen, ben er trots op dat we terug kwamenMaar om hierdoor nou de waarheid te verdraaien?
Tsja de vraag is wat je ermee opschiet. Blijkbaar is v. Loo niet veel beter en in Nederland zie ik ook niet een veel betere (haalbare) keeper rondlopen. Kijk maar naar de problemen die AZ heeft met het halen van een vervanger. Zij komen ook bij een wissel van Heerenveen uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:39 schreef Inca het volgende:
Roorda wisselen
...die komt volgende week nog wel, 94e minuut Niklas Tarvajarvi 0-10!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Geen hands en geen buitenspel. Volgens mij.
MP is dan ook een Fries en denkt dat Hveen gaat winnen. Ik denk het ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb er juist geen vertrouwen in dat het vrijdag goed gaat komen tegen de friezen. Ik pis in m'n broek voor die Alves, zodra die vent in de buurt van Roorda komt...
Ja. Had gekund. Maar hebben ze niet gedaan, de goofey's. Dus dan heb je er zo weinig aan hè.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef Grimm het volgende:
Jullie hadden gister met een beetje meer scherpte ajax kunnen oprollen met 5-0 of 5-1
Ach die lui zijn altijd arrogant, ze staan nog wel een straatlengte achter Psv, en AZ speelt beter voetbal dan hun MAAR ze zijn beter dan de restquote:Op maandag 29 januari 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Als hij nog mee speelt.. Zouden diverse clubs zich voor hem gemeldt hebben.
@Grimm.. dat klopt en het is spijtig dat dat niet lukte. Nu vestig ik mijn hoop op Feyenoord.. laat die maar zorgen dat ze in Amsterdam weer even stil zijn.
owh nee, want dan ligt het ineens aan de schorsing van Stam en de blessure van Heitinga
Nee, jullie krijgen niet weer een Huntelaar/Samaras-mazzeltje.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Als hij nog mee speelt.. Zouden diverse clubs zich voor hem gemeldt hebben.
Jaloers zijn op een club die denkt de beste van de wereld te zijn, maar ondertussen geen prijzen pakt en daarnaast de grootste schare aan gloryhunters als supporters heeftquote:Op maandag 29 januari 2007 12:52 schreef sirallut het volgende:
Groningen had gewoon niet de conditie voor de volle 90 minuten. Die goals zaten er aan te komen na de 2-1.
En geef maar toe, die Ajax haat overal is gewoon simpele jaloezie.
Nou, dat lijkt me niet. Het is meer de aanhang die een parodie is op voetbalsupporters. Maar misschien kun jij ons overtuigen door uit te leggen waar men jaloers op zou moeten zijn?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:52 schreef sirallut het volgende:
Geen prijzen en toch gloryhunters?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een club die denkt de beste van de wereld te zijn, maar ondertussen geen prijzen pakt en daarnaast de grootste schare aan gloryhunters als supporters heeft.
Dat is een paar jaar geleden gebleken ja...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef Prosac het volgende:
en toch heb ik nauwelijks moeite met die club
huh?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden gebleken ja...
...de bus... (naar ik aanneem)quote:
tegen PSV... ach, zo zal Ajax ook wel eens een puntje hebben gekregenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Die salonremise doelde ik eigenlijk op.
owh.. maar vorig jaar net zo hoor, maar dan in Eindhoven.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Die salonremise doelde ik eigenlijk op.
Die eerste zin is correct. Die tweede zin kan alleen uit de bek van een ajacied komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:52 schreef sirallut het volgende:
Groningen had gewoon niet de conditie voor de volle 90 minuten. Die goals zaten er aan te komen na de 2-1.
Maak kennis met Kolder!!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Minpuntje van gister is dat Groningen nu vrijdag alles op alles zal willen en moeten zetten, voordeel voor 'ons' de schorsing van Suarez (plaaggeest op 22-10-06),
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden gebleken ja...
- Als je ergens goed in bent en vervolgens mensen uitlacht die daar minder in zijn dan jij, is dat sneu. Bescheidenheid siert de mens.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef Tommeke het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef Cruoninga het volgende:
Jij laat je beter omschrijven als een Goompa.
Dus wees eens sportief en neem braaf dit plaatje als avatar:
[afbeelding]
Je mag doen wat je wilt. Maar als je vervolgens zo hoog van de toren gaat blazen, is dát sneu. Niet het feit dat je die club toevallig tof vindt. Maak je dus maar geen zorgen, jij bent geen goompa.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, daar is het eeuwige als je uit de provincie komt mag je niet voor Ajax zijn verwijt weer...
Het verwijt dat het sneu is om te pochen met prestaties van anderen die je om die reden hebt uitgekozen? Dan kan ik fan worden van Mozart en jou uitlachen omdat hij beter kon pianospelen dan jij.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik maak me ook absoluut geen zorgen. Kan alleen niet zo goed tegen dat verwijt...
Frustiquote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
- Als je ergens goed in bent en vervolgens mensen uitlacht die daar minder in zijn dan jij, is dat sneu. Bescheidenheid siert de mens.
- Als je door toeval aan een club verbonden bent die beter is dan een andere en daarom vervolgens anderen uitlacht, is dat dubbel zo sneu, aangezien je zelf geen enkele invloed op die prestaties hebt.
- Maar het absolute dieptepunt is wel als je bewust een club uitkiest waardoor je anderen kan uitlachen, want dan is je hele doen en laten blijkbaar dáár op gebaseerd. Dat zegt dan toch iets over je karakter. En vooral over het gebrek daaraan.
Ik heb je op dit forum eens een 'parodie op een voetbalsupporter' genoemd, maar daar kom ik nu op terug. Jij laat je beter omschrijven als een Goompa.
Zo'n paddestoelenbeestje uit Super Mario: kwalitatief geen inhoud (ze gaan dood als je erop springt) maar ze zijn toch bekend en gezichtsbepalend, simpelweg omdat ze met zoveel zijn.
Als Ajax King Bowser is, zijn de echte Ajaxaanhangers uit Amsterdam e.o. die met hamers gooiende schildpadden, die waren altijd lastig te verslaan. Maar in hoeveelheid deden die onder voor de in slechte Goompa's omgetoverde paddestoelenmannetjes: die laten zich dus vertalen als de hele lading gloryhunters uit de provincie.
Dus wees eens sportief en neem braaf dit plaatje als avatar:
[afbeelding]
Welke haat, groningen doet het zich zelf aan, ze verliezen op een vergelijkbare manier ook met de P.O.'s.... (remember Wesley Sneyders's goal)quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Fijn dat je ons dat even komt mededelen.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:14 schreef Noax het volgende:
Maar goed, ik haat groningen, de club en de stad, het zal tijd worden om uit deze stadof wat daar voor door moet gaan te vertrekken.
Zou me verbazen wanneer Seedorf zijn transfervrije status van over een half jaar hiervoor opgeeft. Of betalen ze zo geweldig daar in Cyprus?quote:CLUBS ROND OVER VERTREK SEEDORF NAAR CYPRUS
GRONINGEN - FC Groningen-middenvelder Stefano Seedorf reist dinsdag af naar Cyprus om te onderhandelen over een overgang naar Apollon Limassol.
Limassol, de club van coach Gerard van der Lem, en FC Groningen hebben inmiddels een akkoord bereikt over de transfer van Seedorf, die bij de FC op een zijspoor was terecht gekomen.
Voor woensdag komt er definitief duidelijkheid over een vertrek van Seedorf, omdat dan de transfermarkt sluit.
Bron: RTVNoord.nl
quote:'Groningen haalt linksback Lomic van Partizan'
FC Groningen heeft zich versterkt met Marko Lomic, een 23-jarige linksback van Partizan Belgrado. Dat hebben bronnen rond Lomic laten weten aan FCUpdate.nl. Naar verluidt betaalt FC Groningen rond de anderhalf miljoen euro voor de Serviër, die eerder dit seizoen opviel in de UEFA Cup-duels tussen Groningen en Partizan.
Hans Nijland, de algemeen directeur van FC Groningen, wil de transfer nog niet bevestigen. Hij bevestigt echter wel dat Lomic op één van zijn verlanglijstjes voorkomt. "We kennen hem goed, mede natuurlijk door die wedstrijden in de UEFA Cup. Of er inmiddels een akkoord is? Daar wil ik niet op in gaan. Wel kan ik zeggen dat we goede hoop hebben dat we nog deze transferperiode een linksback aantrekken", aldus de directeur tegen FCUpdate.nl.
Overigens neemt FC Groningen deze week vermoedelijk afscheid van Stefano Seedorf. De middenvelder reist dinsdag naar Cyprus, om een gesprek te voeren met de clubleiding van Apollon Limassol, de club van coach Gerard van der Lem.
Bron: FCUpdate
Laten we het hopen, kunnen we wel gebruiken!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:58 schreef The_Verve het volgende:
Zal het dan toch? Anderhalf miljoen is wel ietwat ongeloofwaardig in ieder geval.
[..]
quote:Marko Lomić
Marko Lomić (Serbian Cyrillic: Марко Ломић) (born September 13, 1983 in Cacak, Serbia, SFR Yugoslavia) is a Serbian football player who plays for FK Partizan. Previous clubs include Borac Cacak, Litex Lovech and FC ´eleznik.
A left-back with the ability to whip in dangerous crosses, Lomić is often deployed further up field. A teenage discovery at lower league side FK Remont, he sealed his reputation in a three-year spell with FK ´eleznik, winning the Serbo-Montenegrin Cup in 2005.
In June 2005, he was set to join the Romanian team FCU Politehnica Timişoara, and had already set out to drive to the club to sign a deal when he received a call from Belgrade giants FK Partizan. He duly turned tail to join the black-and-whites and saw action in the qualifying stages of the UEFA Champions League and the first round of the UEFA Cup in 2005/06.
National team
He won a silver medal with the Serbia and Montenegro national under-21 football team at the 2004 European Under-21 Football Championship.
He was part of the Serbian and Montenegrin 2004 Olympic football team, who exited in the first round, finishing fourth in Group C behind gold-medal winners Argentina, Australia and Tunisia.
Tja, op deze manier won Danubio ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:19 schreef Prosac het volgende:
Lima was zelfs transfervrij en ik denk dat ze na die actie sowieso niet de club wilden laten winnen en alsnog betalen
]http://www.voetbal24.nl/?action=nieuws&show=binnenland&id=33666]quote:De kans is groot dat Donovan Slijngard de rest van het seizoen op huurbasis bij FC Groningen zal acteren. Ajax en de noorderlingen zijn op een haar na rond over het aanwerven van de 19-jarige linksback.
De jonge verdediger mag elders ervaring opdoen, en vanavond rond de competitiewedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Vitesse werd er verder gesproken door beide partijen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[afbeelding]
Turn the lights down low...
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[afbeelding]
Turn the lights down low...
quote:
Excellent. Precies waar het momenteel aan ontbreekt.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Wel een groot talent hoor, ook een leiderstype. Bij elk jeugdelftal waar hij meespeelt is hij aanvoerder.
Oké, ik ben een vervelend kutjong dat weet ik, als ik me verveel ga ik nog wel eens etterenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:43 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Het verwijt dat het sneu is om te pochen met prestaties van anderen die je om die reden hebt uitgekozen? Dan kan ik fan worden van Mozart en jou uitlachen omdat hij beter kon pianospelen dan jij.
Wil je erover praten? Heb echt met je te doen!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oké, ik ben een vervelend kutjong dat weet ik, als ik me verveel ga ik nog wel eens etterenEn ik moet ook lachen om jouw reactie.
Maar ik ben niet zomaar fan van Ajax ofzo... Dat ben ik al m'n hele leven, dat is gewoon van thuis uit meegegeven, plus dat ik Ajax meteen vanaf het begin het meest aansprekend vond. En met Heerenveen heb ik gewoon bindig omdat het uit de zelfde streek komt
Ik moet nog maar zien.. 2 dagen te gaan. Ineens wel allerlei verhalen, maar gisteren was Lomic nog rond, 2 uur later komen ze met Slijngard en vanmorgen zijn ze ineens weer met Meerdink aan de gang..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:01 schreef clauwheee het volgende:
Ja zo heb je niets en zo heb je berichten over een Lomic, jonge Ajacied..., en Meerdink.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:42 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TwkPOIR5klg
Waar dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Slijngard is binnen, aangezien het al op teletekst staat.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:42 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TwkPOIR5klg
Roorda? Hij liet er >7< door bijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon vroeg in de wedstrijd zijn poten breken en er is niets aan de hand..![]()
En anders houd onze geweldige keepert die ballen er wel uit...............
Ja.....quote:
quote:Slijngard beoogde opvolger Florén
In de 115de nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland terug op het spektakelstuk tegen Ajax, kondigt hij de mogelijke komst aan van een nieuwe speler en gaat hij in op de perikelen op de transfermarkt.
“Als we daags na de wedstrijd terugkijken op de kraker tegen Ajax van afgelopen zondag, dan kent het verhaal twee kanten. Enerzijds is de kater natuurlijk enorm groot als je met 2-0 voor staat tegen Ajax en in blessuretijd alsnog met 3-2 verliest. Maar aan de andere kant: als een voetbalwedstrijd altijd het niveau heeft zoals afgelopen zondag, dan is dat natuurlijk geweldig. Het was topamusement. De ploeg toonde een enorme inzet en de beleving was geweldig. Niemand valt iets te verwijten, alles is gegeven. Nu zat het in blessuretijd een keer tegen, het kwartje is dit seizoen ook wel eens de andere kant opgevallen. Dat is sport.”
“Dat het een bijzondere wedstrijd werd, had ook alles te maken met de ouderwetse sfeer die er in Euroborg hing. Het meest in het oog sprong hierbij de speciale actie van de Fanatics, met hun enorme spandoek. Naast het applaus van de rest van het publiek, kreeg deze actie terecht ook alle lof en waardering in de pers. FC Groningen – Ajax was al met al pure promotie voor het voetbal en Groningen heeft zich afgelopen weekend weer op een meer dan positieve wijze onderscheiden. Op televisie raakten Jan Mulder en Ruud Gullit, onder leiding van presentator Wilfred Genee, niet uitgesproken over het spektakelstuk.”
“Vrijdag wacht al weer een nieuwe kraker in Euroborg als sc Heerenveen de tegenstander is. Als de sfeer en steun van het publiek weer net zo hartstochtelijk is als afgelopen zondag, moet het mogelijk zijn de Derby van het Noorden met een positief resultaat af te sluiten. De wedstrijd is uitverkocht, maar voor diegene die geen kaart hebben weten te bemachtigen, is er een goed alternatief. FC Groningen – sc Heerenveen wordt live uitgezonden op RTL7. De aftrap is om 20.30 uur.”
“Een andere wedstrijd die op vrijdagavond live zou worden uitgezonden, is noodgedwongen verplaatst. Het thuisduel met NAC Breda stond gepland op vrijdag 2 maart, maar is verschoven naar zaterdagavond 3 maart, aftrap 20.00 uur. Dit komt door de bekerwedstrijd die NAC eerder die week moet spelen tegen PSV. Overigens zal er vrijdag rond de wedstrijd tegen sc Heerenveen een collecte worden gehouden voor het later dit jaar te houden evenement ‘Ride for the Roses’, waarvan de opbrengst geheel bestemd is voor KWF Kankerbestrijding. Wij ondersteunen dit initiatief van harte. ”
“Het mag duidelijk zijn dat deze voetbalperiode zeer onrustig is. Vanwege de geopende transfermarkt worden wij als club overstelpt met berichten van spelersmakelaars en tussenpersonen uit binnen- en buitenland. Ook in de media worden wij in verband gebracht met allerlei spelers. Het is onmogelijk en ook niet wenselijk om op alle genoemde namen in te gaan. Wij willen zoveel mogelijk achter de schermen en in de luwte proberen om zaken op een goede manier af te ronden. Morgenavond (woensdag – red.) om middernacht sluit de transfermarkt en dan zal de betrekkelijke rust wederkeren.”
“Vandaag (dinsdag – red.) of morgen hopen wij definitief de komst van Donovan Slijngard te kunnen aankondigen. Hoewel in de media is gemeld dat er al een akkoord zou zijn, moeten wij met zowel Ajax als de speler nog overeenstemming bereiken. Slijngard is de linksback en aanvoerder van Jong Ajax. Bovendien is hij geselecteerd voor Oranje onder 21, dat volgende week woensdag in Almelo oefent tegen Denemarken. Slijngard is de beoogde opvolger van Mathias Florén.”
“Mogelijk vertrekt er ook nog een speler. Stefano Seedorf vliegt vandaag (dinsdag – red.) naar Cyprus om daar te praten met Apollon Limassol. Deze club wordt getraind door voormalig Ajax-trainer Gerard van der Lem. Seedorf heeft een aflopend contract bij FC Groningen en wij zijn bereid mee te werken aan een nieuwe toekomst voor hem. Mocht Seedorf vertrekken en Slijngard komen, dan zijn er in de winterstop drie spelers vertrokken (Salmon, Florén en Seedorf – red.) en twee bijgekomen (Slijngard en Kolder – red.). Het is niet uitgesloten dat er ook nog een derde nieuweling bij komt, maar daarover kunnen we op dit moment weinig zeggen.”
“Dat wij slechts summier kunnen ingaan op zaken heeft te maken met de onderhandelingspositie die moet worden ingenomen in dergelijke gevallen. Wij houden nauwlettend zowel de kwalitatieve als kwantitatieve kracht van onze selectie in de gaten. Ons doel voor dit seizoen is een plek bij de eerste negen en daarmee kwalificatie voor de play-offs. Alle beslissingen die wij op technisch vlak nemen houden we aan tegen dit licht. Indien wij denken van zaken niet beter te worden dan zullen wij ons niet door de tijd laten dwingen tot onverstandige beslissingen. Dat de buitenwacht wellicht wat nerveus wordt, accepteren we dan. Paniek is immers een slechte raadgever.”
“Jong FC Groningen heeft gistermiddag (maandag – red.) een belangrijke overwinning geboekt in de Eredivisie voor Beloften-teams. Op Sportpark Corpus den Hoorn werd Jong NEC met 1-0 verslagen door een laat doelpunt van Yuri Cornelisse.”
“In deze periode, met enkele thuiswedstrijden op rij, willen wij ook nog even extra de aandacht vestigen op de eerste interland die in Euroborg wordt gespeeld. Volgende week dinsdag, 6 februari, oefent Jong Oranje in ons stadion tegen Jong Rusland. Deze wedstrijd is een voorproefje voor het Europees kampioenschap voetbal voor spelers onder 21 jaar, dat komende zomer onder meer in Groningen wordt gehouden. De kaartverkoop verloopt via TicketBox. De prijzen variëren van vijf euro voor jeugd tot en met 14 jaar tot 8 à 10 euro voor volwassenen.”
“Met de mededeling dat volleybalclub Bol Networks/Lycurgus donderdagavond een sponsoravond heeft in Euroborg besluiten we deze lange nieuwsbrief.”
Bron: fcgroningen.nl
Die tekst is té lang om te lezenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.....![]()
Maaruh, Twente..? Tou eem zeg.![]()
.
[..]
beter tochquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:56 schreef clauwheee het volgende:
Boe. Zaterdagavond 3 maart. Dan is er iemand jarig ja!
Nah, in de Euroborg dan maar
Het staat in ieder geval wel op de officiele Ajax site die ik wel als betrouwbaar zie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:01 schreef Thomas87 het volgende:
Slijngard nog niet zeker dus........ we zullen het voor morgenavond wel te weten komen of ie komt :-)
Deze swa is voor de sfeer gehaald de komende maanden, s'avonds zorgt hij voor wat maastelijke reggae beats en de nodige jonko's, zodat ie over een half jaar (als wij europees hebben gehaald) weer lossoe kan gaan..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Zal hij ook spelen dan of toch maar Antoine van der L.
Ik heb hier maar één ding over te zeggen: Support your local team. Ongelofelijke figuren als jij zijn inderdaad Goompas. Goede beeldspraak van Cruoninga. Op naar de aanstaande victorie van vrijdag. Hopelijk dan hé. Aan ons zal het niet liggen vermoed ikquote:Maar ik ben niet zomaar fan van Ajax ofzo... Dat ben ik al m'n hele leven, dat is gewoon van thuis uit meegegeven, plus dat ik Ajax meteen vanaf het begin het meest aansprekend vond. En met Heerenveen heb ik gewoon bindig omdat het uit de zelfde streek komt
Dat doe ik toch ook? Ben fan van Heerenveen omdat dat 20 km weg is van de plaats waar ik geboren ben!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:19 schreef MalachiGroningen het volgende:
Tommeke schreef dit:
[..]
Ik heb hier maar één ding over te zeggen: Support your local team. Ongelofelijke figuren als jij zijn inderdaad Goompas. Goede beeldspraak van Cruoninga. Op naar de aanstaande victorie van vrijdag. Hopelijk dan hé. Aan ons zal het niet liggen vermoed ik![]()
Thank God I'm a country boy!![]()
Jij snapt het niet!quote:Dat doe ik toch ook? Ben fan van Heerenveen omdat dat 20 km weg is van de plaats waar ik geboren ben!
Maar van Ajax ben ik gewoon fan omdat ik dat vanaf het moment dat ik voetbal volg een aansprekende club vind en omdat ze bij mij thuis ook allemaal voor Ajax waren en nog steeds zijn, jij bent eerder een Goompa dat je dat niet snapt.
ff van het fcgforum gejat.quote:GRONINGER WENSEN IN VERVULLING
Marko Lomic speelt voor Groningen. De international van Servië heeft een vierjarig contract getekend bij de Nederlandse club, maar hij zal zich pas na de zomer in Euroborg melden.
Bron is www.partizan.co.yu de website van FK Partizan.
Antoine van der Linden.......quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Maarre, Slijngard is gehaald als reserve linksback neem ik aan? Wie staat er daar normaal bij jullie eigenlijk?
Interview Meerdinkquote:Eerste werkdag Meerdink en Slijngard
Trainer Ron Jans kon vandaag twee nieuwe spelers op het TrainingsComplex Noord-Nederland (TCN) begroeten. Martijn Meerdink en Donovan Slijngard beleefden hun eerste werkdag bij FC Groningen.
Meerdink kwam woensdagavond persoonlijk rond met de Trots van het Noorden nadat FC Groningen eerder op de dag tot een akkoord was gekomen met zijn voormalige club AZ. De huur van Ajacied Slijngard werd een paar uur eerder bezegeld. Beide nieuwelingen konden onder de rook van Euroborg direct vol aan de bak. Jans stond met zijn selectie bijna twee uur op het trainingsveld. Morgenochtend staat de laatste training voor de Derby van het Noorden op het programma. Daarna zal Jans beslissen of Meerdink en Slijngard vrijdag deel zullen uitmaken van de 18-koppige selectie voor de kraker tegen sc Heerenveen.
Met name voor Meerdink was op zijn eerste werkdag behoorlijk wat publicitaire belangstelling. De vleugelspeler stond na afloop van de trainingsessie de pers te woord. “Ik ben heel blij dat ik bij FC Groningen aan de bak mag. Ik sta te popelen. FC Groningen is een mooie volksclub met een fanatieke aanhang. Ik kijk er naar uit in Euroborg te spelen, want met AZ was ik daaraan nog niet toegekomen.”![]()
Zijn rol op het tweede plan was de reden dat Meerdink AZ per sé wilde verlaten. “Ik zat op dood spoor bij AZ. Ik draag warme gevoelens voor de club en heb er bijna vijf jaar met veel plezier gespeeld. De supporters hebben me in Alkmaar altijd geweldig gesteund, maar in de plannen van trainer Van Gaal kwam ik niet meer voor. Ik heb AZ toen laten weten dat ik niet meer bij de Beloften wilde voetballen en dat ik absoluut wilde verkassen.”
Meerdink, afkomstig uit Winterswijk, had een voorkeur voor een Duits voetbalavontuur. “Dat was algemeen bekend. Maar alleen VfL Bochum was concreet, dan zit ik hier beter”, wijst hij naar Euroborg. “Toen Groningen zich meldde, had ik mijn zinnen op deze transfer gezet. Ik wil lekker aan de gang gaan. Ik verwacht toch een achterstand te hebben, want ik heb ruim twee maanden geen wedstrijd op niveau gespeeld. Misschien speel ik maandag mee met Jong FC Groningen. Nu zie ik jullie denken: ‘Maar voetballen bij de Beloften, dat wilde je toch niet meer?’ Nou, in dit geval wel hoor, want hier zie ik weer perspectief.”
Bron: FC Groningen
quote:Seedorf vertrekt definitief naar Cyprus
De transfer van Stefano Seedorf naar Cyprus is afgerond. De 24-jarige middenvelder tekent een contract bij Apollon Limassol.
De Cypriotische club wordt getraind door voormalig Ajax-trainer Gerard van der Lem, die Seedorf nog kent uit zijn Amsterdamse periode. Seedorf had een aflopend contract in Euroborg en FC Groningen was bereid mee te werken aan een nieuwe toekomst voor hem.
Seedorf kwam in de zomer van 2004 over van NAC, waar hij net één seizoen had gespeeld. In Breda maakte hij in 29 competitiewedstrijden 7 doelpunten. Daarvoor kwam hij in twee jaar tijd tot vijf competitieoptredens in het eerste elftal van Ajax. Voor FC Groningen speelde Seedorf 59 competitieduels en daarin scoorde hij 8 keer. Dit seizoen stond hij drie keer in de basis en in het uitduel met Sparta werd Seedorf met de enige treffer van de wedstrijd, de matchwinner.
Bron: FC Groningen
Zelfmoordquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:29 schreef Prosac het volgende:
Jans overweegt 3-5-2 te spelen morgen
Waar haal je dat vandaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:29 schreef Prosac het volgende:
Jans overweegt 3-5-2 te spelen morgen
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef koningdavid het volgende:
Donovan morgen in de basis?
quote:Cornelisse neemt plaats in van Suárez
GRONINGEN - Yuri Cornellisse staat vrijdag, tijdens de thuiswedstrijd tegen Heerenveen, in de basis van FC Groningen. Hij neemt de plaats in van de geschorste Luis Suárez.
Verder heeft trainer Ron Jans voor dezelfde opstelling gekozen als tegen Ajax. Dit betekent dat Gibril Sankoh op de bank zit.
De opstelling van FC Groningen: Bas Roorda; Silva, Svejdik, Kruiswijk en Van der Linden; Van de Laak, Lindgren, Lovre en Levchenko; Nevland en Cornelisse.
quote:Meerdink wil zich bij Groningen bewijzen
Bij AZ zag het toekomstperspectief van Martijn Meerdink (30) er zeer negatief uit. Nu de éénmalige international zijn loopbaan voort gaat zetten bij FC Groningen, is hij weer helemaal opgebloeid en klaar om zich te bewijzen.
“Ik heb met trainer Ron Jans afgesproken dat ik voorzichtig wordt gebracht. Ik heb bijna drie maanden niet gespeeld. En als het nodig is, wil ik hier ook echt wel in het tweede spelen,” aldus Meerdink in AD Sportwereld.
AZ-trainer Louis van Gaal vond dat de rechtsbuiten bij Jong AZ zijn speelminuten moest blijven maken. Maar Meerdink kon zich daar niet meer voor opladen. “Ik was er klaar mee, al besefte ik dat door dat besluit niet meer in aanmerking kwam voor een plaats in het eerste.”
Meerdink, die voor zijn periode bij AZ vier jaar voor De Graafschap speelde, kostte de Groningers uiteindelijk 300.000 euro, terwijl de vraagprijs één miljoen bedroeg.
Ik heb het begrepen uit woorden van een bekende, die bij de training was gaan kijkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:12 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan als ik vragen mag?
In het interview met Slijngaard wordt gezegd dat Jans nog wel even 5-3-2 heeft gespeeld op de training, misschien dat je het verkeerd verstaan hebt![]()
Ach, je moet het positief bekijken... je kunt nu nog hopen op een goed resultaat, vanavond rond half 11 is die hoop vervlogenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:40 schreef Prosac het volgende:
Groningen trui aan ik ben er klaar voor..![]()
duurt nog lang![]()
Vooral Silva was weer een genot om naar te kijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef savelkoul het volgende:
Achterin staat het prima (vooral Svejdik en Silva speelden prima!)
Ja, dat is wel echt hetzelfde natuurlijk..... Je bent een vooraanstaande Fok-user, SCH, maar dit is je gebied niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:28 schreef SCH het volgende:
Van die georganiseerde vlaggetjes
Doen ze bij Heerenveen gelukkig nooit aan
Ja - het is. Ik houd daar niet zo van. Niet bij ons en niet bij jullie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:21 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt hetzelfde natuurlijk.....
Bij jullie zijn het gesponsorde vlaggetjes van plastic. Die bij FCG waren zelf door supporters in elkaar gezet. Maar zoals ik al zei, is dit (=supportersrandgebeuren) je gebied niet. Blijf nou maar gewoon bij zuigende anti-FCG opmerkingen maken, want daarin ben je de absolute creme de la creme.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja - het is. Ik houd daar niet zo van. Niet bij ons en niet bij jullie.![]()
Ik heb sympatie voor SCH én FCG (kan eigenlijk nietquote:
Wat lul je nou man, wat weet je nou van mij en het supportersrandgebeuren?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:28 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Bij jullie zijn het gesponsorde vlaggetjes van plastic. Die bij FCG waren zelf door supporters in elkaar gezet. Maar zoals ik al zei, is dit (=supportersrandgebeuren) je gebied niet. Blijf nou maar gewoon bij zuigende anti-FCG opmerkingen maken, want daarin ben je de absolute creme de la creme.
Ok, tifo-goeroe SCH. Ik kan me nog een bepaalde discussie herinneren waarin je op een gegeven moment opperde dat we dan toch wel het doek van vorig jaar konden gebruiken. Dat leek me wel typerend. Net zoals je vergelijking nu.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, wat weet je nou van mij en het supportersrandgebeuren?
Hij staat meestal rechtop hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:32 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zie toch wel een verschil tussen zelfgemaakte vlaggen en plasticsponsor vlaggetjes. Of heb je uberhaupt een vlaggenfobie en hangt ie bij jou altijd halfstok?
Ik gun het je hoor, dat jij denkt de ware supporter te zijn. Ik zeg gewoon wat me wel en niet aanstaat, dat lijkt me een recht, zelfs een FCG topicquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ok, tifo-goeroe SCH. Ik kan me nog een bepaalde discussie herinneren waarin je op een gegeven moment opperde dat we dan toch wel het doek van vorig jaar konden gebruiken. Dat leek me wel typerend. Net zoals je vergelijking nu.
Maar nu je je in één keer in tribunetaal begint uit te drukken, kan het maar zo dat ik me alsnog vergist heb.![]()
Maar een actie kan toch juist een aanzet zijn voor een goede sfeer?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij staat meestal rechtop hoor
Ik houd niet van dat soort acties. Ook niet van die zo bejubelde tifo-acties met papiertjes en zo.
Als je dat wel kan maar je zingt niet zoals vanavond bij FCG dan stelt het allemaal niet zoveel voor. Sfeer zit niet in dat soort dingen maar is voor mij juist een teken van armoede. Heb er bij Heerenveen ook niks mee. *Sorry MaxP die hele middagen papiertjes op stoeltjes loopt te leggen*
Dat kan ja, maar dat was vanavond dus niet zoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar een actie kan toch juist een aanzet zijn voor een goede sfeer?
Blauw en wit doek links en rechts, middenin banners + helaas geweigerde vlaggen. Die vlaggen waren notabene de blauwwitte variant van jullie vlaggen op de noordtribune.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef Prosac het volgende:
wat voor actie deden ze daar in het uitvak nou???
Ik zag alleen een wit doek, dat vond ik wel wat voorbarig.
Volgens Leo was de sfeer indrukwekkend erg goed en zo kwam het ook wel op mij over.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar dat was vanavond dus niet zo
Dat ging vooral over het uitvakquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Volgens Leo was de sfeer indrukwekkend en zo kwam het ook wel op mij over.
Lijkt me niet.quote:
Dat was niet helemaal (of beter: helemaal niet) wat ik zei.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik gun het je hoor, dat jij denkt de ware supporter te zijn.
Het was iig droog en met beton afgewerkt ipv die modderpoel vorig seizoen. Een fatsoenlijke entree zal het echter nooit worden. Bij Guantanamo Bay word je nog beter ontvangen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef SCH het volgende:
Was de uitgang al iets minder gevaarlijk MP?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het was iig droog en met beton afgewerkt ipv die modderpoel vorig seizoen. Een fatsoenlijke entree zal het echter nooit worden. Bij Guantanamo Bay word je nog beter ontvangen.
Jullie mochten tenminste nog megabanners meenemen..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Blauw en wit doek links en rechts, middenin banners + helaas geweigerde vlaggen. Die vlaggen waren notabene de blauwwitte variant van jullie vlaggen op de noordtribune.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het was iig droog en met beton afgewerkt ipv die modderpoel vorig seizoen. Een fatsoenlijke entree zal het echter nooit worden. Bij Guantanamo Bay word je nog beter ontvangen.
quote:Cornelisse door conflict uit Groningse selectie
Yuri Cornelisse is door coach Ron Jans buiten de selectie gelaten voor het duel met SC Heerenveen. De 31-jarige aanvaller raakte in conflict met zijn trainer.
Algemeen werd aangenomen dat Cornelisse tegen Heerenveen de plaats in zou nemen van de geschorste Luis Suárez. Op het wedstrijdformulier verscheen echter de naam van Marnix Kolder.
Jans repte voor de camera's van RTL 7 van een conflict met Cornelisse, maar wilde de precieze toedracht niet onthullen. Maandag zullen coach en speler om de tafel gaan zitten om over de problemen te praten.
Bron: VI
quote:Meerdink: 'Ik mis nog wedstrijdritme'
In de tweede helft van het duel tegen SC Heerenveen (1-1) maakte Maartijn Meerdink zijn debuut voor FC Groningen. De 30-jarige Winterswijker, deze week overgekomen van AZ, kwam na iets minder dan een uur in het veld voor de geblesseerde Erik Nevland.
“Op zich ging het wel goed, maar ik mis natuurlijk ritme”, gaf de éénmalig international na afloop toe. Maar omdat Erik last had van zijn kuit kreeg ik in de rust al een seintje dat ik mogelijk het veld in moest. Gelukkig kon Erik nog even door, maar ik heb zeker langer gespeeld dan ik had verwacht. Maar dat is wel goed voor me.”
Meerdink trainde deze week pas twee keer mee met de Groningse selectie en moest vervolgens ook nog eens in de slotfase nog als spits een rol vervullen. “Dat ben ik niet gewend, maar je doet je best om het zo goed mogelijk in te vullen voor het team.”
Een vergelijking met voorganger Danny Buijs, nu op de loonlijst bij Feyenoord, interesseert Meerdink niet bijzonder. "Tja, ik ben Martijn Meerdink en geen Danny Buijs. Ik probeer het op mijn manier te doen."
De wat..?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, wat weet je nou van mij en het supportersrandgebeuren?
Ik ben niet zo anti Groningen hoor, zolang ze maar achter ons staan. Maar ik hou gewoon niet van die georganiseerde vlaggetjes, ook niet als ze door de Clauwhees in elkaar gemacrameed worden
Dat meen je niet..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Fijn, in het home. Van Loo kwam binnen en een groot gedeelte van de mensen begon te roepen 'Brian in de goal olé olé"'![]()
Vast wel beter dan Roorda..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:00 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja maar kan Van Loo wel keepen dan?
Die laatste bal van Alves haalde Roor er wel goed uit, anders verlies je nog ook.quote:
Bal ging dwars door het midden, had me opa ook gehad..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Die laatste bal van Alves haalde Roor er wel goed uit, anders verlies je nog ook.
Als ie was omgevallen misschien. Ik vind Roorda ook niet veel, maar toch...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bal ging dwars door het midden, had me opa ook gehad..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |