Had ik nou maar niets gezegdquote:Op zondag 28 januari 2007 15:06 schreef S-Two het volgende:
Vandaag de enige wedstrijd in de competitie die Groningen moet verliezen.
Nee, helaas.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:24 schreef S-Two het volgende:
Heb je de oorzaak van de penalty ook Venom?
Pff je bent zelf toch ook een dikke boer. Je komt uit Loppersum man, meer platteland wordt het niet...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef S-Two het volgende:
Geweldig.
Vanaf nu mogen jullie alles weer winnen boertjes.
Fijn om ons dat mee te delenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:06 schreef S-Two het volgende:
Vandaag de enige wedstrijd in de competitie die Groningen moet verliezen.
Ik snap écht niet dat je dit geweldig kunt vinden en na vanmiddag weer voor de FC kunt juichen. Schizofreen? Hypocriet sowieso.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:43 schreef S-Two het volgende:
Geweldig.
Vanaf nu mogen jullie alles weer winnen boertjes.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Fijn om ons dat mee te delen
Ik hoop van harte dat de Ajaxbus van de afsluitdijk waait zometeen. Wat een vernedering.
Die bal van Levchenko op de lat, Suarez die de 1 op 1 weer verprutst. Levchenko die m zo in het doel kan tikken. Wegereef die geen rood durft te trekken. Buitenspelgoal van die eikel Johnny Heitinga. de 2-3 laat in de blessuretijd.
De haat tegen ajax die ik draag is vandaag alleen maar groter geworden vandaag. Onsympathieke eikels, stuk voor stuk.
Dat klopt, maar ik voel het me totaal niet?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef Gollemrulez het volgende:
Pff je bent zelf toch ook een dikke boer. Je komt uit Loppersum man, meer platteland wordt het niet...
ikzelf natuurlijk ook
Ach ja. Ik heb deze wedstrijd niet gezien, en kan het nu wel begrijpen. Maar al dat collectieve gejank altijd tegen Ajax en de KNJBquote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef savelkoul het volgende:
Fijn om ons dat mee te delen
Ik hoop van harte dat de Ajaxbus van de afsluitdijk waait zometeen. Wat een vernedering.
Die bal van Levchenko op de lat, Suarez die de 1 op 1 weer verprutst. Levchenko die m zo in het doel kan tikken. Wegereef die geen rood durft te trekken. Buitenspelgoal van die eikel Johnny Heitinga. de 2-3 laat in de blessuretijd.
De haat tegen ajax die ik draag is vandaag alleen maar groter geworden vandaag. Onsympathieke eikels, stuk voor stuk.
Achja hij probeert er nog een positieve draai aan te geven...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef SCH het volgende:
Niet zo zeiken allemaal, dit gebeurt gewoon. 2-2 was natuurlijk het meest rechtvaardig geweest maar uiteindelijk gaat het volgens Ron Jans allemaal om de amusementswaarde immers
Okay, hier nog even op reageren dan. Ik ben voor Ajax klaar ja. Maar als Groningen wint (tegen een andere club dan Ajax) mag ik niet juichen?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Ik snap écht niet dat je dit geweldig kunt vinden en na vanmiddag weer voor de FC kunt juichen. Schizofreen? Hypocriet sowieso.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:56 schreef S-Two het volgende:
Tegen wie moeten jullie volgende week?
Al een beetje bang, of verwacht je veel amusementswaarde én 3 punten?quote:
Geen flauw idee, het zijn wedstrijden op zich en dan maakt het mooi. Maar ik win heel graag heel saai met 0-1 in de Euroborg. Zeker nu!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Al een beetje bang, of verwacht je veel amusementswaarde én 3 punten?
Behalve Heitinga blijkbaarquote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef savelkoul het volgende:
[..]
quote:
Och als we zo dingen gaan opsommen dan kunnen we ook over de elleboog va Huntelaar, de doorgebroken speler die Maduro vastpakt (rood) en Stam die zijn 2e geel had moeten hebben. Maar dat doen we niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2e helft was Ajax gewoon de betere qua strijd, daarnaast hebben jullie ook mazzel gehad:
Urby paal, Perez glijd uit, Heitinga van de lijn![]()
2-2 was geen buitenspel![]()
CALIMERO HUILT![]()
Ik heb het niet over hands, Stam had gewoon zijn 2e geel moeten hebben voor een aantal overtredingen.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
Stam had geen rood moeten hebben, het was geeneens hands man pff.
Ik dacht dat jij zo'n stomme kutfries was, rot toch op te klootviolen hier strontmongool.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef Tommeke het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk, op zo'n manier winnen!
Ik ben ook een Fries, maar vanaf jongs af aan al voor Ajax. En omdat ik dus bij Heerenveen uit de buurt kom, en daar ook wel eens kom, heeft Heerenveen ook mijn sympathie!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n stomme kutfries was, rot toch op te klootviolen hier strontmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |