Gelukkig niet Heerenveenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Och jee, een echte Ajax supporter uit Heereveen
Ik hoorde inderdaad dat Roda JC de betere was/.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:52 schreef SCH het volgende:
NocaGedraag je waardig, de beste heeft gewoon gewonnen vanmiddag
In het stadion niet anders. Eerst alleen maar stil zitten en als ze voorstaan zijn ze er pas weer.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Thomas87 het volgende:
Het si ook gewoon lachwekkend als je het ajax-topic leest van kwart over 3 tot en met ongeveer half 5.
Eerst is bij wijze alles en iedereen bagger om vervolgens een uur later tot de conclusie te komen dta het helden zijn. Verschrikkelijk publiek.
Sneek is een kutgat.. al zit er wel een goeie Griekquote:Op zondag 28 januari 2007 17:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gelukkig niet Heerenveen
Sneek, veel tofferwoon nu in Grunn
Gaan jullie nu volgende week weer 7 minuten te laat je vak in?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Thomas87 het volgende:
Het si ook gewoon lachwekkend als je het ajax-topic leest van kwart over 3 tot en met ongeveer half 5.
Eerst is bij wijze alles en iedereen bagger om vervolgens een uur later tot de conclusie te komen dta het helden zijn. Verschrikkelijk publiek.
Liever dat dan ondertussen juichen en na afloop klagen om het terecht verlies.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Thomas87 het volgende:
Ach, gelukkig heb je dat publiek overal. Een tijdje geleden waren er bij jullie toch ook allemaal acties van de supporters toen het een tijdje wat minder ging? Eerst het wegblijven van een deel van de harde kern, en later een groot deel van het publiek dat eerder wegging. Dat soort mensen heb je overal, en zal je altijd houden. En op internet is het alleen maar erger.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Thomas87 het volgende:
Echt wel... heb geen versatel oidquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Noca het volgende:
[..]
In het stadion niet anders. Eerst alleen maar stil zitten en als ze voorstaan zijn ze er pas weer.
Tommeke vond het vast ook spannend achter teletekst als fries in Grunn voor Ajax.
Bij groningen scheen het andersom te zijn geweestquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Noca het volgende:
[..]
In het stadion niet anders. Eerst alleen maar stil zitten en als ze voorstaan zijn ze er pas weer.
Sneek is gezellig, waar kom jij dan vandaag?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Sneek is een kutgat.. al zit er wel een goeie Griek![]()
on-topic: Jammer voor Groningen, deze nederlaag.. Vanavond eens kijken in hoeverre het terecht was. Maar dit is een mooie voorbode voor de clash van volgende week. Groningen op en top gemotiveerd (naar ik aanneem) en SC Heerenveen met Alves en een 5-1 overwinning op zak![]()
* Proud2beDiepfries wil dat het vrijdagavond 20:30u is
Hahaquote:Op zondag 28 januari 2007 17:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gaan jullie nu volgende week weer 7 minuten te laat je vak in?
*Kaboem tsjing!quote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Bij groningen scheen het andersom te zijn geweest![]()
Moet dat nu weer, een foto van dat kutjoch in het groningen topic? ik ga toch ook geen foto's van Suarez in het Ajax topic plaatsen..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef Tommeke het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk, op zo'n manier winnen!
Anders leer je even Nederlands?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef W2O het volgende:
[..]
Haha. Kerel, als je der duidelijk geen zak van weet. Hou dan gewoon je bek. Echt om te kotsen mannetjes zoals jou.
Vlakbij (het nog grotere kutgat) Bolsward.. Sneek is gezellig met de Sneekweek, maar voor de rest..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sneek is gezellig, waar kom jij dan vandaag?
Ik zie dan vrij weinig van Groningen maar denk je dat hij goed genoeg is voor PSV? (die hadden laatst toch interesse in hem). Mijns inziens komt hij te kort voor een club als PSV.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:01 schreef venomsnake het volgende:
Lindgren speelde trouwens weer geweldig, ik hoop echt dat die volgend seizoen nog bij de FC speelt.
Daar heb je een punt! op stap in Sneek is alleen leuk omdat er (voor mij althans) bekenden zijn, maar dit ff terzijdequote:Op zondag 28 januari 2007 18:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vlakbij (het nog grotere kutgat) Bolsward.. Sneek is gezellig met de Sneekweek, maar voor de rest..![]()
Ik ga nu toch eten, en tv kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:05 schreef Noca het volgende:
Offtopic gelul over dat land hiernaast doe je maar in je eigen topicje.
Tsja doe dat vooral.quote:
Er zijn toch nog goede friezenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef mordradead het volgende:
Ik ben een groningensupporter uit friesland![]()
Zolang je niet bevriend bent met Tommeke vind ik het ok.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef mordradead het volgende:
L'warden is geen Friesland.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef mordradead het volgende:
Ten Catequote:Op zondag 28 januari 2007 19:18 schreef Baklap het volgende:
Ron JansGraaf tel die nep sympathiek is.
Inderdaad en inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef S-Two het volgende:
Ik weet niet of hier nog mensen waren die zeiden dat het buitenspel was, op tien kon je zien dat dat het dus niet was. En tjah, 2-3 is misschien onverdiend, maar dan had Groningen het maar af moeten maken (waar het genoeg kansen voor heeft gehad).
Echt, er moet een andere keeper onder de lat, ik word doodnerveus van die man!!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef The_Verve het volgende:
Roorda zag er een aantal keren onzeker uit
Jij niet alleen. De spelers kunnen ook nooit eens een bal rustig terugspelen. Hij zal zich nooit eens aanbieden. Daar wordt een verdediging bepaald niet zeker door. En zeker Sankoh heeft naar mijn idee vastigheid nodig.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Echt, er moet een andere keeper onder de lat, ik word doodnerveus van die man!!![]()
Helemaal mee eens, ik snap ook niet waarom V.Loo nog geen kans heeft gehad, dat zou geen 2e keeper zijn maar een concurrent voor Roorda volgens Jans..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:35 schreef The_Verve het volgende:
[..]
De spelers kunnen ook nooit eens een bal rustig terugspelen. Hij zal zich nooit eens aanbieden. Daar wordt een verdediging bepaald niet zeker door. En zeker Sankoh heeft naar mijn idee vastigheid nodig.![]()
Jou mag ik wel. De eerste Ajax fan met wat realiteits-zin vandaag.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:53 schreef denthemen het volgende:
Waarom gaan er nu opeens ajax "supporters" die je eerst nooit hoort hier stoer doen?
Groningen, fenomenale 1e helft, ajax fenomenale 2e helft, ajax had wat geluk ja
Tuurlijk ben ik blij en supertrots dat we bij jullie winnen, ben er trots op dat we terug kwamenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jou mag ik wel. De eerste Ajax fan met wat realiteits-zin vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |