abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45931099
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef Prosac het volgende:
wat voor actie deden ze daar in het uitvak nou???
Ik zag alleen een wit doek, dat vond ik wel wat voorbarig.
Blauw en wit doek links en rechts, middenin banners + helaas geweigerde vlaggen. Die vlaggen waren notabene de blauwwitte variant van jullie vlaggen op de noordtribune.
pi_45931127
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kan ja, maar dat was vanavond dus niet zo
Volgens Leo was de sfeer indrukwekkend erg goed en zo kwam het ook wel op mij over.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_45931131
Was de uitgang al iets minder gevaarlijk MP?
pi_45931147
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Volgens Leo was de sfeer indrukwekkend en zo kwam het ook wel op mij over.
Dat ging vooral over het uitvak
pi_45931160
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ging vooral over het uitvak
Lijkt me niet.
pi_45931302
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik gun het je hoor, dat jij denkt de ware supporter te zijn.
Dat was niet helemaal (of beter: helemaal niet) wat ik zei.
pi_45931720
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef SCH het volgende:
Was de uitgang al iets minder gevaarlijk MP?
Het was iig droog en met beton afgewerkt ipv die modderpoel vorig seizoen. Een fatsoenlijke entree zal het echter nooit worden. Bij Guantanamo Bay word je nog beter ontvangen.
pi_45931782
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:55 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het was iig droog en met beton afgewerkt ipv die modderpoel vorig seizoen. Een fatsoenlijke entree zal het echter nooit worden. Bij Guantanamo Bay word je nog beter ontvangen.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:01:39 #284
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_45931907
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:38 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Blauw en wit doek links en rechts, middenin banners + helaas geweigerde vlaggen. Die vlaggen waren notabene de blauwwitte variant van jullie vlaggen op de noordtribune.
Jullie mochten tenminste nog megabanners meenemen..

En over de sfeer, die was goed bij tijd en wijlen. En de ene keer was het uitvak beter te horen en de andere keer wij. Simpel. Niet een club die de overhand heeft gehad gedurende de hele wedstrijd. Uitvak was vooral stil na de 1-0, Z-side na de 1-1.
pi_45932212
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:55 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_45932675
quote:
Cornelisse door conflict uit Groningse selectie

Yuri Cornelisse is door coach Ron Jans buiten de selectie gelaten voor het duel met SC Heerenveen. De 31-jarige aanvaller raakte in conflict met zijn trainer.
Algemeen werd aangenomen dat Cornelisse tegen Heerenveen de plaats in zou nemen van de geschorste Luis Suárez. Op het wedstrijdformulier verscheen echter de naam van Marnix Kolder.

Jans repte voor de camera's van RTL 7 van een conflict met Cornelisse, maar wilde de precieze toedracht niet onthullen. Maandag zullen coach en speler om de tafel gaan zitten om over de problemen te praten.
Bron: VI
quote:
Meerdink: 'Ik mis nog wedstrijdritme'

In de tweede helft van het duel tegen SC Heerenveen (1-1) maakte Maartijn Meerdink zijn debuut voor FC Groningen. De 30-jarige Winterswijker, deze week overgekomen van AZ, kwam na iets minder dan een uur in het veld voor de geblesseerde Erik Nevland.

“Op zich ging het wel goed, maar ik mis natuurlijk ritme”, gaf de éénmalig international na afloop toe. Maar omdat Erik last had van zijn kuit kreeg ik in de rust al een seintje dat ik mogelijk het veld in moest. Gelukkig kon Erik nog even door, maar ik heb zeker langer gespeeld dan ik had verwacht. Maar dat is wel goed voor me.”

Meerdink trainde deze week pas twee keer mee met de Groningse selectie en moest vervolgens ook nog eens in de slotfase nog als spits een rol vervullen. “Dat ben ik niet gewend, maar je doet je best om het zo goed mogelijk in te vullen voor het team.”

Een vergelijking met voorganger Danny Buijs, nu op de loonlijst bij Feyenoord, interesseert Meerdink niet bijzonder. "Tja, ik ben Martijn Meerdink en geen Danny Buijs. Ik probeer het op mijn manier te doen."
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 3 februari 2007 @ 10:44:18 #287
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_45937240
Ik vond de bal onhoudbaar. Ik heb er een nachtje over moeten slapen, en ook al is het zijn hoek; die bal was zo hard en met een raar effect gespeeld. Was een verschrikkelijk saaie wedstrijd naar mijn mening, zonder dat beide ploegen een verwijt te maken. Kolder was verschrikkelijk en ik heb genoten van Silva, Kruiwijk en Svejdik, waar die laatste twee Alves totaal in de tang hadden!

Meerdink gaat zich in de basis spelen, ten koste van wie weet ik nog niet. Ik vond Lovre vandaag zeer goed spelen, veel gevaarlijke loopacties. Ik ben fan van Koen, dus die haal je er ook niet uit . Koen in de spits vond ik niet eens zo verkeerd, die heb je iig ahcter de hand als derde spits met voldoende kwaliteiten. We zullen zien wat Jans er van maakt!
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  zaterdag 3 februari 2007 @ 10:57:57 #288
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_45937443
Kolder moet zich blijkbaar nog flink aanpassen want hij bakte er weinig van gisteren. En Cornelisse blijkbaar een conflict met Jans over het aantrekken van een speler op zijn positie. Hij is bang om de concurrentiestrijd aan te gaan, wat niet zo raar is aangezien ik Meerdink hoger inschat dan Youri.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_45937615
JA Yuri moet je maar niet zo'n flegmatieke voetballer zijn...
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:52:38 #290
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_45944932
Roorda blijft een drollenvanger. Kan moeiteloos in de categorie Rob Hilbers...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_45944959
Z|ijn clauw en noca hun verdriet nog steeds aan het wegdrinken?
pi_45949971
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat lul je nou man, wat weet je nou van mij en het supportersrandgebeuren?

Ik ben niet zo anti Groningen hoor, zolang ze maar achter ons staan. Maar ik hou gewoon niet van die georganiseerde vlaggetjes, ook niet als ze door de Clauwhees in elkaar gemacrameed worden
De wat..?

Naja.

Fijn, in het home. Van Loo kwam binnen en een groot gedeelte van de mensen begon te roepen 'Brian in de goal olé olé"'
Terecht. Misschien redelijk onhoudbaar die pegel, maar dan nog staat die gozert van een Roorda fout, vinnik. Brian verdient een kans.

Verder leuk, Ik ging rond kwart over 1 uit het home en wie zat er nog steeds biertjes weg te tikken? Jawel, Meerdink. Whehe. Later in de stad nog een niet al te fris uitziende vd Linden en Lovre tegengekomen.

O ja, kutwedstrijd verder.

SCH, welk verdriet? Niet van deze wedstrijd iig. En als we niet binnen een dag reageren, dan hebben we ff andere dingen aan ons hoofd. Weet je het ff!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_45950001
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Fijn, in het home. Van Loo kwam binnen en een groot gedeelte van de mensen begon te roepen 'Brian in de goal olé olé"'
Dat meen je niet..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_45950027
Jawel
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_45950363
lol
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:16:09 #296
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_45953196
Tsja maar kan Van Loo wel keepen dan?
pi_45953222
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:00 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja maar kan Van Loo wel keepen dan?
Vast wel beter dan Roorda..
pi_45953358
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Vast wel beter dan Roorda..
Die laatste bal van Alves haalde Roor er wel goed uit, anders verlies je nog ook.
pi_45953373
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Die laatste bal van Alves haalde Roor er wel goed uit, anders verlies je nog ook.
Bal ging dwars door het midden, had me opa ook gehad..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')