Tjonge jonge.. Talpa begint zowaar Studio Sport trekjes te vertonen, eerste helft maar matig aan bod, mogelijke 2e gele kaarten worden niet uitgezonden en de actie van Sneijder tegen Nevland wordt weggewuifd.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef SCH het volgende:
Magere samenvatting bij Tien, erg gefocussed op de overwinning van Ajax, net als de commentaren.
Maar goed, wij helpen jullie er vrijdag vast wel weer bovenop
Heb er zin an
Nu alleen nog even die Aad de Mos-wannabe uit zijn avatar...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jou mag ik wel. De eerste Ajax fan met wat realiteits-zin vandaag.
Laat mij mijn lol hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nu alleen nog even die Aad de Mos-wannabe uit zijn avatar...
Jammer dat Lowietje dan geschorst is. Domme gele kaart vandaag. Tegen Heerenveen had een gele kaart niet uitgemaakt omdat ie tegen Excelsior waarschijnlijk toch niet speelt door interlandverplichtingen...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:31 schreef Prosac het volgende:
Als we Alves verrot schoppen vrijdag, dan kon het nog wel eens wat worden ja![]()
Tuurlijk was het pure mazzel. 3-0, of die 3-1 onderkant lat en Ajax was nevernooit meer teruggekomen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef Prosac het volgende:
Natuurlijk mag je daar trots op zijn. Goede en knappe overwinning, zelf afgedwongen en gewoon dom weggegeven door Groningen.
Maar absoluut met een dosis mazzel. Maar dat lijkt er bij velen niet in te gaan.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik blij en supertrots dat we bij jullie winnen, ben er trots op dat we terug kwamenMaar om hierdoor nou de waarheid te verdraaien?
Tsja de vraag is wat je ermee opschiet. Blijkbaar is v. Loo niet veel beter en in Nederland zie ik ook niet een veel betere (haalbare) keeper rondlopen. Kijk maar naar de problemen die AZ heeft met het halen van een vervanger. Zij komen ook bij een wissel van Heerenveen uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:39 schreef Inca het volgende:
Roorda wisselen
...die komt volgende week nog wel, 94e minuut Niklas Tarvajarvi 0-10!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Geen hands en geen buitenspel. Volgens mij.
MP is dan ook een Fries en denkt dat Hveen gaat winnen. Ik denk het ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb er juist geen vertrouwen in dat het vrijdag goed gaat komen tegen de friezen. Ik pis in m'n broek voor die Alves, zodra die vent in de buurt van Roorda komt...
Ja. Had gekund. Maar hebben ze niet gedaan, de goofey's. Dus dan heb je er zo weinig aan hè.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef Grimm het volgende:
Jullie hadden gister met een beetje meer scherpte ajax kunnen oprollen met 5-0 of 5-1
Ach die lui zijn altijd arrogant, ze staan nog wel een straatlengte achter Psv, en AZ speelt beter voetbal dan hun MAAR ze zijn beter dan de restquote:Op maandag 29 januari 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Als hij nog mee speelt.. Zouden diverse clubs zich voor hem gemeldt hebben.
@Grimm.. dat klopt en het is spijtig dat dat niet lukte. Nu vestig ik mijn hoop op Feyenoord.. laat die maar zorgen dat ze in Amsterdam weer even stil zijn.
owh nee, want dan ligt het ineens aan de schorsing van Stam en de blessure van Heitinga
Nee, jullie krijgen niet weer een Huntelaar/Samaras-mazzeltje.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:58 schreef Prosac het volgende:
Als hij nog mee speelt.. Zouden diverse clubs zich voor hem gemeldt hebben.
Jaloers zijn op een club die denkt de beste van de wereld te zijn, maar ondertussen geen prijzen pakt en daarnaast de grootste schare aan gloryhunters als supporters heeftquote:Op maandag 29 januari 2007 12:52 schreef sirallut het volgende:
Groningen had gewoon niet de conditie voor de volle 90 minuten. Die goals zaten er aan te komen na de 2-1.
En geef maar toe, die Ajax haat overal is gewoon simpele jaloezie.
Nou, dat lijkt me niet. Het is meer de aanhang die een parodie is op voetbalsupporters. Maar misschien kun jij ons overtuigen door uit te leggen waar men jaloers op zou moeten zijn?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:52 schreef sirallut het volgende:
Geen prijzen en toch gloryhunters?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een club die denkt de beste van de wereld te zijn, maar ondertussen geen prijzen pakt en daarnaast de grootste schare aan gloryhunters als supporters heeft.
Dat is een paar jaar geleden gebleken ja...quote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef Prosac het volgende:
en toch heb ik nauwelijks moeite met die club
huh?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden gebleken ja...
...de bus... (naar ik aanneem)quote:
tegen PSV... ach, zo zal Ajax ook wel eens een puntje hebben gekregenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Die salonremise doelde ik eigenlijk op.
owh.. maar vorig jaar net zo hoor, maar dan in Eindhoven.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Die salonremise doelde ik eigenlijk op.
Die eerste zin is correct. Die tweede zin kan alleen uit de bek van een ajacied komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:52 schreef sirallut het volgende:
Groningen had gewoon niet de conditie voor de volle 90 minuten. Die goals zaten er aan te komen na de 2-1.
Maak kennis met Kolder!!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Minpuntje van gister is dat Groningen nu vrijdag alles op alles zal willen en moeten zetten, voordeel voor 'ons' de schorsing van Suarez (plaaggeest op 22-10-06),
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden gebleken ja...
- Als je ergens goed in bent en vervolgens mensen uitlacht die daar minder in zijn dan jij, is dat sneu. Bescheidenheid siert de mens.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef Tommeke het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk, op zo'n manier winnen!
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef Cruoninga het volgende:
Jij laat je beter omschrijven als een Goompa.
Dus wees eens sportief en neem braaf dit plaatje als avatar:
[afbeelding]
Je mag doen wat je wilt. Maar als je vervolgens zo hoog van de toren gaat blazen, is dát sneu. Niet het feit dat je die club toevallig tof vindt. Maak je dus maar geen zorgen, jij bent geen goompa.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, daar is het eeuwige als je uit de provincie komt mag je niet voor Ajax zijn verwijt weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |