Als dit geen Darwin-topic is, weet ik het ook niet meer....quote:Daarom denk ik dat, als de USA klaar is met Irak, Iran en Syrie en mischien noord-Korea dat ze dan achter de negers aangaan.
Waarom istie Darwin?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Naast een persoon slapen met het zelfde geslacht
Spreekt dat niet vanzelf? Waarom opent iemand zo'n topic als ie er geen problemen mee heeft? En dan die reactiesquote:Op zondag 11 maart 2007 00:24 schreef arneaux het volgende:
Waarom istie Darwin?
Ik vind dit geen Darwin-topic eigenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Naast een persoon slapen met het zelfde geslacht
Ik welquote:Op zondag 11 maart 2007 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit geen Darwin-topic eigenlijk
natuurlijke reactie hierop:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:22 schreef logitechboy het volgende:
kheb mezelf oom nie gemaakt ja
Nog meer van deze user kun je op deze topic vinden:quote:Je kan ook niet jezelf oom maken.
Of je moet wel heul smerig te werk gaan.
Die is echt briljantquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
OMFG![]()
Toiletwater in oog. Kan dat kwaad?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:12 schreef Waris3 het volgende:
Oef, nog een geluk dat ik hier niet terechtgekomen ben. Waarschijnlijk omdat ik meteen begonnen ben met serieus posten, en niet eerst een algemene "Hallo" ofzo iets.
Dat laatste plaatje ook van die schijtende hondquote:
Inderdaad. Wat mij betreft mag die ook gewoon naar ONZ of op slotquote:
Zeg dat welquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
Immuun aan het worden van drugs?
TS snapt het concept "drugs" niet zo goed een baalt dat hij steeds meer nodig heeft. Hij snapt niet waarom en denkt dat 'ie immuun aan het worden is
Sommige mensen verdienen echt een draai om de oren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |