Toiletwater is zwaar chemisch, toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dus als wij zeggen dat het kwaad kan, krijg je ook last? Interessant....
hehe nu je het zegt had ik dat misschien beter niet kunnen vermeldenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dus als wij zeggen dat het kwaad kan, krijg je ook last? Interessant....
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hoeveel 'vingers' steek ik op?
Het vlekt ook op zijn broek.....linkerbeen, kniehoogte. Vadsig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:14 schreef Jordy-B het volgende:
Ziet er wel cool uit, ergens...
Maar in dit geval met wat restjes poep!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zullen we TS dan maar uit zijn lijden verlossen?
TOILETWATER IS GEWOON WATER.
Opgelost. Slotje![]()
http://blog.wfmu.org/freeform/2007/03/missionary_enco.htmlquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:13 schreef cultheld het volgende:
Als je het niet laat behandelen, kan je oog er wel eens zo uit komen te zien:
[afbeelding]
Oh! Maar dat is fataal!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:21 schreef sefer het volgende:
Maar in dit geval met wat restjes poep!
Kan,quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:07 schreef Herald het volgende:
Gisteren moest ik een grote boodschap in het toilet doen. Omdat ik wat sporen had achtergelaten na het doortrekken besloot ik maar eens de WC-borstel te hanteren. Echter in mijn enthousiasme plonste ik de borstel zo hard in de pot dat mijn oog werd getroffen door wat opspattend water.
Nu heb ik al de hele dag last van wat kriebels daar, maar ik ben wel zo'n mietje dat vaak hypochondrische reacties krijgt. Zo zit ik de hele dag op slapen na achter de PC en heb nergens last van, maar toen de Arbodienst ons op het werk wat vertelde over beeldschermwerken en RSI kreeg ik ineens wat krampjes. Maar aangezien ik daar nu nooit meer over nadenk heb ik ook nergens meer last van
Ergo, kan toiletwater kwaad als het zoeen delicaat orgaan als je oog treft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |