quote:Op zondag 11 maart 2007 22:03 schreef Bakkop het volgende:
Misschien waren het wel gothics!!!111
Dude die SUV zag ze ook niet, dus t lag niet aan mij!!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:03 schreef wdn het volgende:
Jij bent gewoon een klote chauffeur
Iedereen weet dat Goths een witte huid hebben van te weinig daglicht dus die moet je zeker hebben gezien (als je een goede chauffeur was).
daar leek ze wel op, best geil....alleen zo jong nogquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ze zitten ook altijd op onder de grond.
Op een slecht verlichte weg, zie je een goth pas wanneer deze in het licht van je lampen komt gewandeld en net als met een hert ligt die dan al gauw op je moterkap. Het verschil is echter dat je het hert mag verkopen om je schade ermee te betalen, bij de Goth ga je de gevangenis in voor doodslag of zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:09 schreef bas-beest het volgende:
omg, dit is lang geleden, een gothic-bashtopic... Ben benieuwd of 'ie open blijft...
En, @TS, rij jij zonder licht over straat dan? Als jij normaal licht had gevoerd had je ze moeten zien, anders ben je een slechte chauffeur
nogmaals niemand zag ze!! die SUV reed er ook zowat op in!!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:09 schreef bas-beest het volgende:
omg, dit is lang geleden, een gothic-bashtopic... Ben benieuwd of 'ie open blijft...
En, @TS, rij jij zonder licht over straat dan? Als jij normaal licht had gevoerd had je ze moeten zien, anders ben je een slechte chauffeur
Ik dacht dat ik een medaille kreeg??quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Op een slecht verlichte weg, zie je een goth pas wanneer deze in het licht van je lampen komt gewandeld en net als met een hert ligt die dan al gauw op je moterkap. Het verschil is echter dat je het hert mag verkopen om je schade ermee te betalen, bij de Goth ga je de gevangenis in voor doodslag of zo.
dat kun je bij die vleerkippen wel vergeten, die lachen nooit..quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef Sensation89 het volgende:
nog altijd beter dan zwevende gebitten....
Elftor vs the Gothsquote:Op zondag 11 maart 2007 21:56 schreef KumA het volgende:
Ik heb niks tegen goths -knip-
je krijgt wel 100 punten...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |