dat dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef erikkll het volgende:
dat kan toch niet... de opnameapparatuur zou de uitslag enorm beïnvloeden, ik heb bijvoorbeeld 1 microfoon die 't geluid enorm goed opneemt die ik normaal op 1 meter afstand heb staan, en ik heb er 1 die ik op 15 cm van m'n mond houd en nog steeds moet schreeuwen...
Het gaat toch om het verschil onderling, niet of het realistisch is of niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef erikkll het volgende:
dat kan toch niet... de opnameapparatuur zou de uitslag enorm beïnvloeden, ik heb bijvoorbeeld 1 microfoon die 't geluid enorm goed opneemt die ik normaal op 1 meter afstand heb staan, en ik heb er 1 die ik op 15 cm van m'n mond houd en nog steeds moet schreeuwen...
Maa het zegt niks.Hoguit over het verschil tussen twee niveaus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het gaat toch om het verschil onderling, niet of het realistisch is of niet?
met lacheffect? dan bied ik $50quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:21 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik heb wel een Sarcasmometer. Wil je die lenen?
En dit...dames en heren...noemen wij nou een "klapjosti"...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:29 schreef Flyga het volgende:
Weet iemand een decibel meter online (d.m.v microfoons)
want ik kan namlijk best wel hard klappen...
+ ben van plan een heuse klap in je handen wedstrijd te starten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |