Heb ik ook!quote:Op maandag 2 april 2007 19:58 schreef TranceAction het volgende:
Ik weet niet waarom maar als ik iemand zie de lelijk is heb ik echt de behoefte om te blijven kijken. Ik kan echt uren naar ze staren. Soms wijk ik af van mijn route om die lelijkerd maar zo lang mogelijk te blijven zien. Eigenlijk kijk ik liever dan naar iemand die kenkerlelijk is dan naar iemand die knap is. Maar ik bedoel wel met lelijk ECHT lelijk. Echt kenkerlelijk weet je wel. Zo lelijk dat de zon spontaan onder gaat als je buiten komt of zo lelijk dat als je langsloopt dat zelfs Arthur Doctors van Leeuwen tegen je zegt: wat ben jij kenkerlelijk zeg. Zo lelijk weet je wel.
Mijn vraag is wie heeft dit nog meer en wie kan dit verklaren?
Nee dat is het niet want dit had ik al voordat ik in de spiegel keek.quote:Op maandag 2 april 2007 19:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk dat je er aan gewend bent geraakt door te vaak in de spiegel te kijken.
O. Dán weet ik het ook niet hoor. Gevalletje soort zoekt soort misschien?quote:Op maandag 2 april 2007 20:02 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee dat is het niet want dit had ik al voordat ik in de spiegel keek.
ja ik zou er ook versteld van staan, NOG lelijker dan jou...quote:Op maandag 2 april 2007 20:15 schreef TranceAction het volgende:
Nee, dat soort zoekt soort shit klopt niet want ik ga ze niet opzoeken. Dit heb ik alleen als ik ze toevallig tegenkom. Als ik bijvoorbeeld weet dat er op een feest alleen kenkerlelijke mensen zijn, dan kom ik niet. Raar ik kan het ook niet verklaren.
Hahahahahaquote:Op maandag 2 april 2007 19:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk dat je er aan gewend bent geraakt door te vaak in de spiegel te kijken.
Quoi?quote:Op maandag 2 april 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Oedipuscomplexje.
Even off-topic maar het is: NOG lelijker dan JIJ. Misschien dat ik nog een soortgelijk topic ga openen maar dan over domheid.quote:Op maandag 2 april 2007 20:20 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
ja ik zou er ook versteld van staan, NOG lelijker dan jou...
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 21:21 schreef TranceAction het volgende:
...
Hmmmmm ik denk dat er op fok toch stiekum veel psychologen zitten die het verkeerde vak hebben gekozen.
Nee ik heb tot nu toe nog maar 1 lotgenoot geroffen. Ik wil er meer zien zodat ik een meet kan organiseren. En dan nodig ik de mensen uit die hebben gereageerd zodat wij naar hen kunnen kijken.quote:Op maandag 2 april 2007 21:24 schreef Chillur het volgende:
Keej dan! Opgelost, slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |