elk programma heeft er last van..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:42 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Wat probeer je te installeren?
Welke windows versie heb je?
Voor welke windows versie is het programma bedoeld?
like duhhhhquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:43 schreef Merovingian het volgende:
Je moet wel administrator rechten hebben als je een programma installeert die dll in system32 wil zetten...
XP sp2quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
welke error krijg je? welke precies?
wat probeer je te installeren
xp wat? xp, xpsp1 of xpsp2?
met welke user installeer je (adminrechten)
als je een icter bent dan weet je het probleem toch ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
like duhhhh
zo dom ben ik nou ook weer niet
ik ben wel een icter die dat dan wel weet
je bedoelt dus XP herstellen? of hoe ze het zeggen in de install van xpquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je een icter bent dan weet je het probleem toch ?
* zeer flauw *
maar welke DLL's gaan het om ?
en ik wijs toch naar het installeren van windows XP OPNIEUW maar geen FORMAT c: dus dat betekent dat alle register bestanden er nog staan en alles wat geinstalleerd staat geinstalleerd blijft
procedure is windows xp schijf in de cd rom stoppen en herinstalleren erover heen en GEEN C: formaten alles hoort het daarna vlekkeloos weer te doen.
lees en antwoord als dit je helpt
zoiets komt het opneerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef dekkered het volgende:
[..]
je bedoelt dus XP herstellen? of hoe ze het zeggen in de install van xp
edit:
en ik ben nog niet een ervaren ICTer die alles weet.. maar de basis beginselen van je hebt een account met adminrechten nodig dat wist ik wel al maar ja wie niet
1 extra vraagje..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zoiets komt het opneersimpel gezegd ..
alles wat je had aan users blijft op je pc maar de opstart modules en alles wat met drivers , dll bestanden te maken heeft probeert hij te herinstalleren ,
maar als dit niet het probleem is meld het me ff
jup, ik heb deze procedure al een paar keer uitgevoerd , alleen moet je dan wel EXTRA goed opletten met format C: NIET uit te voeren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
1 extra vraagje..
hij onthoud dus ook alles wat op je desktop staat dan?
nog nooit geprobeert dus
je komt toch zoiezo niet op format c als je XP herstellen doet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jup, ik heb deze procedure al een paar keer uitgevoerd , alleen moet je dan wel EXTRA goed opletten met format C: NIET uit te voeren.Maar je moet de windows xp installatie erover heen schrijven
en niet de c formateren
... ik heb het over herinstalleren over heenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
je komt toch zoiezo niet op format c als je XP herstellen doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |