Omdat ik het steeds vergat. Daarstraks schoot het me te binnen en, voila.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef Pune het volgende:
Wat was de reden om het net NU wèl te willen "bemachtigen"?
Misschien is TS toen wel op het idee gekomen van dit topic.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:33 schreef _Magnolia_ het volgende:
Inderdaad toevallig. Als je het tussen 12 en 2 vanmiddag hebt geluisterd is het nog toevalliger want toen draaide Claudia de Breij het in haar radioprogramma nadat ze verteld had dat het huis van Johnny Cash was afgebrand.
Er is veel ergere muziek op de wereld dan de nummers van Jan Smit hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef Longmen het volgende:
Ik hoop wel eens ergens op als ik Jantje Smit op de radio hoor.
en kan niet ?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Djeez het volgende:
TS, ik voelde al dat er een fan was die dit nummer had gedownload ipv het te kopen.
Zoiets heb ik ook wel eens gehad inderdaad. In de jaren tachtig had je een Engels bandje genaamd Danny Wilson. Zij hadden een single getiteld 'Mary's prayer'. Ik vond dat toen een prachtig liedje maar het werd helemaal geen hit en het was zeker in Nederland helemaal niet zo bekend. Jaren later werd ik een keer op een donderdagochtend wakker met dat liedje in mijn hoofd. Geen idee waarom, ik had het liedje al jaren niet meer gehoord. Ik zet even later de radio aan en precies op dat moment was dat liedje op de radio en wat bleek, het was opnieuw op single uitgebracht en het was die dag de Tros Paradeplaat, dus het kwam de rest van de dag ook nog eens ieder uur voorbij. Wederom is het totaal geen hit geworden, volgens mij.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Djeez het volgende:
Nee geintje, ik heb weleens dat ik zomaar een liedje in mijn kop heb. Niet de nieuweste hit van Marco B of Jan S, maar een ouwe klassieker die je weinig hoort. Doe ik de radio aan, is ineens die plaat op de radio!
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef Xlarge het volgende:
Gelukkig had je The Doors niet in gedachten , dan had je waarschijnlijk naar je eigen huis kunnen kijken .
Al brandend.
Ik begrijp hem nog steeds niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef Xlarge het volgende:
Gelukkig had je The Doors niet in gedachten , dan had je waarschijnlijk naar je eigen huis kunnen kijken .
Al brandend.
*the Doors , met Light my fire*quote:Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef ernstigezaak het volgende:
[..]
Ik begrijp hem nog steeds niet.![]()
Tsja.... beetje een open deurquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
*the Doors , met Light my fire*
hij was wel erg flauw...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |