Welja, maak 't zaakje maar weer direct belachelijk. Valt me nog alles mee dat je er niet gelijk een slotje op flikkert.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Aventura het volgende:
Ja, net zoals dat er ook nooit twee vliegtuigen het WTC zijn ingevlogen, en op maan is ook nog nooit een mens geweest.
De aarde is ook niet rond maar platquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Aventura het volgende:
Ja, net zoals dat er ook nooit twee vliegtuigen het WTC zijn ingevlogen, en op maan is ook nog nooit een mens geweest.
Nee joh..die arstsen zitten in het complot. Dit alles wordt bestuurd door de NWO welke in opdracht werkt van de Greys die vakantie aan het houden zijn op Venus om zodoende genoeg uitgerust te zijn om hier te infiltreren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef AstroStart het volgende:
Hoe verklaar je dan dat er mensen in Europa zijn gestorven en nog steeds sterven aan aids? Zouden artsen niet doorhebben dat ze leiden aan een gewoon griepje ipv aids?
Daar staat ie al, helaas. Hij zou misschien beter tot z'n recht komen in LIF.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef Zwansen het volgende:
---> TRU
Ik maak je niet belachelijk, hier het bewijs dat WTC/9-11 een hoax isquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Welja, maak 't zaakje maar weer direct belachelijk. Valt me nog alles mee dat je er niet gelijk een slotje op flikkert.
Whehe. Jij neukt vanaf nu ook zonder condoom elke heroïne hoer uit Tilburg?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daar staat ie al, helaas. Hij zou misschien beter tot z'n recht komen in LIF.
Ach..passages. Passages uit boeken worden vrijwel altijd gebruikt om het standpunt van iemand te verdedigen. Maar als er in hetzelfde boek passages staan die de mening van de persoon in kwestie ondermijnen....dan zie je die nooit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef BrauN het volgende:
Mocht je werkelijk geinteresseerd zijn dan moet je dit boek eens lezen:
[afbeelding]
We hebben er wat passages van mogen inzien en het is best interessante materie.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef AstroStart het volgende:
Hoe verklaar je dan dat er mensen in Europa zijn gestorven en nog steeds sterven aan aids? Zouden artsen niet doorhebben dat ze leiden aan een gewoon griepje ipv aids?
Anyway, ALS het al een hoax is, dan eerder eentje van de pharmaceutische industrie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
Ja, stel jezelf die vraag maar 'ns.
Ik heb vandaag een college bijgewoond van een hoogleraar die uitvoerig onderzoek heeft verricht naar de zin en onzin van de ziekte die wij 'aids' noemen, ofwel, het HIV-virus. Ik vond het een zeer interessant college en denk dat de beste man het wel eens bij het rechte eind kan hebben.
Het komt er op neer dat aids een verzinsel is van de westerse wereld. Het is een verzonnen fenomeen om o.a. de Afrikaanse populatie binnen de perken te houden, d.m.v. veelvuldig condooms te verstrekken aan de donkere medemens.
Ik moet eerlijk toegeven... briljant!
Mensen die denken () dat ze aids hebben sterven dus gewoon aan een griepje. Ze hebben zich er bij neergelegd dat ze aids hebben en dus doen ze er niet veel aan, waardoor ze uiteindelijk overlijden, maar gewoon aan griep dus. Het is immers bekend dat griep kan leiden tot de dood als je er laks mee omgaat.
Ik ga me nu eens storten op bronnen op internet over deze kwestie, want ik vind het wel een interessante bewering.
Die kwam uit India >>> arme 3e-wereld sloeber dus. Die moest dood. Aldus BrauNquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef S1nn3rz het volgende:
ja, en wat is de functie van aids in de westerse wereld dan?
waarom werd een mercury van queen bijvoorbeeld dan verteld dat ie aids had.
Omdat ie kutmuziek maakte en men genoeg van die vent had?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef S1nn3rz het volgende:
ja, en wat is de functie van aids in de westerse wereld dan?
waarom werd een mercury van queen bijvoorbeeld dan verteld dat ie aids had.
Goh, echt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef Zwansen het volgende:
---> TRU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |