kunnen heel mooi zijn, maar je hebt er ook draken tussen zitten, zoals altijd..quote:
Maar wel een met pak.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:13 schreef Thisbe het volgende:
Ik gooide hem dicht hè?![]()
Overigens ben ik nog niet aangenomen of beëdigd, dus ik ben voorlopig nog gewoon Toos werkloos.![]()
maar wel in pak!quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:13 schreef Thisbe het volgende:
Ik gooide hem dicht hè?![]()
Overigens ben ik nog niet aangenomen of beëdigd, dus ik ben voorlopig nog gewoon Toos werkloos.![]()
Draken heb je gewoon altijd wel idd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
kunnen heel mooi zijn, maar je hebt er ook draken tussen zitten, zoals altijd..
maar achter een linkje janet reno wil je niemand aandoen zo vroeg op de ochtendquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Draken heb je gewoon altijd wel idd.
neequote:Op zaterdag 14 april 2007 09:35 schreef Q. het volgende:
Uitslapen is stom.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:59 schreef fembol het volgende:
Hebben we het al gehad over mannen in pak?![]()
Tenminste, als je niet de deur uit moet natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
vandaag alleen vrouwen.. de mannen (ik) lopen in boxer en gekreukt t-shirt
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
vandaag alleen vrouwen.. de mannen (ik) lopen in boxer en gekreukt t-shirt
![]()
om sigaretten te kopen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Misschien is het een goed idee om studieboeken die ik nooit heb gebruikt te verkopen.
Nee eten en drinkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
om sigaretten te kopen?
idd wel een goed idee, als je ze nooit meer gebruiken gaat.. ik heb ze allemaal nog, zoek soms ook wat op
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee eten en drinken
En sparen en ruimte maken in m'n boekenkast voor toekomstige studieboeken die ik dan wel ga gebruiken.
Puik idee!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:11 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee eten en drinken
En sparen en ruimte maken in m'n boekenkast voor toekomstige studieboeken die ik dan wel ga gebruiken.
Een bevallige jongedame als jij die eten en drinken nodig heeft? Daar hoef je toch maar even iemand lief voor aan te kijken en dan is het geregeld?quote:
profiteurs.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Een bevallige jongedame als jij die eten en drinken nodig heeft? Daar hoef je toch maar even iemand lief voor aan te kijken en dan is het geregeld?
Toch, Air?
Soms moet je even Twisten he.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:18 schreef liefie_ het volgende:
hey twist!
waarom heet je anders?
je bent toch gewoon twist?
Ik ben tegenwoordig ook iets liever, over het algemeen, soms. Enzo.quote:
gekrabt in het asiel?quote:
pfew je liet me heel erg schrikken!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet weggooien, verkopen!
nee maar wel in t asielquote:
nee ze hebben m weer kunnen vangenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:28 schreef nixxx het volgende:
en er loopt nu een grote herdershond los?
Misschien weet jij dit wel. Ik las op de site van het asiel in utrecht dat ze altijd blij zijn met oude dekens en zooi. Maar zouden ze ook oude hoofdkussens kunnen gebruiken denk je? (misschien leuk voor katten om op te liggen ofzo). Want ik heb er twee liggen die weg moeten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ze hebben m weer kunnen vangen
gelukkig maar want t is er een met ongericht gedrag (hij kan bijten)
ja wij gebruiken iig wel eens kussenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Misschien weet jij dit wel. Ik las op de site van het asiel in utrecht dat ze altijd blij zijn met oude dekens en zooi. Maar zouden ze ook oude hoofdkussens kunnen gebruiken denk je? (misschien leuk voor katten om op te liggen ofzo). Want ik heb er twee liggen die weg moeten.
Ik ga er binnenkort gewoon eens heen fietsen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja wij gebruiken iig wel eens kussen
voor in mandjes idd of zo
je kunt ze ff opbellen
bij ons asiel mag je niet door lopen naar de dieren als je niet echt heel zeker bent dat je er een wil ( en dan moet je nog aan kunnen geven wat voor iets en zo) omdat de dieren anders heel gestresst rakenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort gewoon eens heen fietsen.
En dan zorgen dat ik zonder kat naar buiten kom, gelukkig heb ik geen geld dus nu moet dat wel lukken.
heel hard scrubben?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:
ow nee ik heb nog iets stoms gedaan zag ik net
ik had gister kriebels aan mn onderbenen dus ik ging er ff wat bodylotion opsmeren midden in de nacht
heb ik die met zelfbruin gepakt van mn zusje per ongeluk
nu heb ik oranje onderbenen
hoe gaat dat er af!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:
ik had gister kriebels aan mn onderbenen dus ik ging er ff wat bodylotion opsmeren midden in de nacht
Mooi, want ik ben verliefd op een kat daar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bij ons asiel mag je niet door lopen naar de dieren als je niet echt heel zeker bent dat je er een wil ( en dan moet je nog aan kunnen geven wat voor iets en zo) omdat de dieren anders heel gestresst raken
zoeen die alleen nog goed is voor de panquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien geven ze zo'n oude kat wel gratis weg. Zo'n beest met drie poten, 1 oog en geen staart.
dat word lastig met alleen linksquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
heel hard scrubben?
arme jij.
Is kat lekker?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
zoeen die alleen nog goed is voor de pan
geen ideequote:
Of je neemt 10 kilo Twist erbij, ik kan het wel missen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:06 schreef Litpho het volgende:
Oh, en ik moet binnenkort maar weer eens op zoek gaan naar een leuk pak, mijn huidige houdt nog rekening met tien kilo extra Litpho.
Je denkt dat ik genoegen neem met slechts 10 kilo Twist?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Of je neemt 10 kilo Twist erbij, ik kan het wel missen.
20 kilo mag ook hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt dat ik genoegen neem met slechts 10 kilo Twist?.
maar wel gezelligquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Met twee personen in 1 pak is sowieso niet handig Litpho.
Tenzij je elkaar niet kunt uitstaan.quote:
Is dit een hint?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Tenzij je elkaar niet kunt uitstaan.
Ik zei het tegen nixxx, niet tegen jou.quote:
ik ook van jouquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zei het tegen nixxx, niet tegen jou.
Hoi nixxx.
Gezellig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Zullen we vanmiddag gaan picknicken?
met of zonder loodgieters?quote:
Ik heb een vrij ruime ervaring met het weerstaan van inlogschermenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
heerlijk mannen in pak![]()
http://www.whoozz.com/Photos/ShowPhotos.aspx?f=6&pid=3071&aid=336 wees nou eerlijk dit kan je toch niet weerstaan ?
Nee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
Houden jullie ook van mannen in pak ?
Arme CL.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
HAi CL ik ben dr vanaaf niet dus zoek me nietzit in Fryslan
Nee!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
Persoonlijk niet. Ik heb meer met vrouwen in een mantelpakje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
Laat je al die arme beestjes niet al te veel oranje zien? Daar schrikken ze zo vanquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:52 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben weer naar t asiel
geen idee wat ik daar moet doen want ik kan niks vastpakken en zo
maar toch
who made you moderator?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Burdie het volgende:
Hoi stelletje baggeraars, houden jullie het nog een beetje ontopic?.
nopequote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Burdie het volgende:
Hoi stelletje baggeraars, houden jullie het nog een beetje ontopic?.
Dat is een offtopic opmerking, liefstequote:
Dan doe je dat maar in een ander subforum, maar niet in R&Pquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:12 schreef nixxx het volgende:
baggeren is nederlands trots!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |