heel hard scrubben?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:
ow nee ik heb nog iets stoms gedaan zag ik net
ik had gister kriebels aan mn onderbenen dus ik ging er ff wat bodylotion opsmeren midden in de nacht
heb ik die met zelfbruin gepakt van mn zusje per ongeluk
nu heb ik oranje onderbenen
hoe gaat dat er af!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:
ik had gister kriebels aan mn onderbenen dus ik ging er ff wat bodylotion opsmeren midden in de nacht
Mooi, want ik ben verliefd op een kat daar.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bij ons asiel mag je niet door lopen naar de dieren als je niet echt heel zeker bent dat je er een wil ( en dan moet je nog aan kunnen geven wat voor iets en zo) omdat de dieren anders heel gestresst raken
zoeen die alleen nog goed is voor de panquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien geven ze zo'n oude kat wel gratis weg. Zo'n beest met drie poten, 1 oog en geen staart.
dat word lastig met alleen linksquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
heel hard scrubben?
arme jij.
Is kat lekker?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
zoeen die alleen nog goed is voor de pan
geen ideequote:
Of je neemt 10 kilo Twist erbij, ik kan het wel missen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:06 schreef Litpho het volgende:
Oh, en ik moet binnenkort maar weer eens op zoek gaan naar een leuk pak, mijn huidige houdt nog rekening met tien kilo extra Litpho.
Je denkt dat ik genoegen neem met slechts 10 kilo Twist?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Of je neemt 10 kilo Twist erbij, ik kan het wel missen.
20 kilo mag ook hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt dat ik genoegen neem met slechts 10 kilo Twist?.
maar wel gezelligquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Met twee personen in 1 pak is sowieso niet handig Litpho.
Tenzij je elkaar niet kunt uitstaan.quote:
Is dit een hint?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Tenzij je elkaar niet kunt uitstaan.
Ik zei het tegen nixxx, niet tegen jou.quote:
ik ook van jouquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zei het tegen nixxx, niet tegen jou.
Hoi nixxx.
Gezellig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Zullen we vanmiddag gaan picknicken?
met of zonder loodgieters?quote:
Ik heb een vrij ruime ervaring met het weerstaan van inlogschermenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
heerlijk mannen in pak![]()
http://www.whoozz.com/Photos/ShowPhotos.aspx?f=6&pid=3071&aid=336 wees nou eerlijk dit kan je toch niet weerstaan ?
Nee.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
Houden jullie ook van mannen in pak ?
Arme CL.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
HAi CL ik ben dr vanaaf niet dus zoek me nietzit in Fryslan
Nee!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
Persoonlijk niet. Ik heb meer met vrouwen in een mantelpakje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef MILOUU het volgende:
Laat je al die arme beestjes niet al te veel oranje zien? Daar schrikken ze zo vanquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:52 schreef liefie_ het volgende:
nou ik ben weer naar t asiel
geen idee wat ik daar moet doen want ik kan niks vastpakken en zo
maar toch
who made you moderator?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Burdie het volgende:
Hoi stelletje baggeraars, houden jullie het nog een beetje ontopic?.
nopequote:Op zaterdag 14 april 2007 11:57 schreef Burdie het volgende:
Hoi stelletje baggeraars, houden jullie het nog een beetje ontopic?.
Dat is een offtopic opmerking, liefstequote:
Dan doe je dat maar in een ander subforum, maar niet in R&Pquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:12 schreef nixxx het volgende:
baggeren is nederlands trots!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |