Nee hoor, mensen kunnen zo lekker bekrompen zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef bigshadow het volgende:
Homo!
Ik ook niet. Maar vraag mij dan meestal wel af waarom die overdreven reactie volgt van "Oohh dat is echt alleen voor homo's" en "Dat doe je toch nietquote:
wees blij dat hij niet gewend is om degene waar hij naast wakker wordt een kus te gevenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef longinus het volgende:
Zet de bedden uit elkaar, een vriend van mij was gewend om lepeltje lepeltje te slapen en ik werd wakker van zijn armen om me heen![]()
Het was tijdens een duikvakantie en nee, allebei geen homo![]()
Ik heb nog nooit mijn arm onbewust om iemand heengeslagen tijdens het slapen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:02 schreef longinus het volgende:
Zet de bedden uit elkaar, een vriend van mij was gewend om lepeltje lepeltje te slapen en ik werd wakker van zijn armen om me heen![]()
Zie hierboven, vraag me echt af of het per ongeluk was of dat hij je iets wilde vertellen.....quote:Het was tijdens een duikvakantie en nee, allebei geen homo![]()
Ik heb wel eens onder het slapen m'n zus in d'r gezicht geslagen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mijn arm onbewust om iemand heengeslagen tijdens het slapen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:00 schreef Dodecahedron het volgende:
Je hebt toch ook wel eens in een tent geslapen met iemand?
Jullie willen mij gek maken hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mijn arm onbewust om iemand heengeslagen tijdens het slapen.
[..]
Zie hierboven, vraag me echt af of het per ongeluk was of dat hij je iets wilde vertellen.....
Denken die vrienden van je echt zo, of denk jij dat ze zo denken en ben je bang voor hun mening?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef Koenz0r het volgende:! Briljante film inderdaad.
Toch vreemd dat de reacties hier tot nu toe overeenkomen met mijn mening. Heb ik dan een semi-anti homosexuele vriendengroep? Die elk mogelijke manier van contact met jongens verbied?.
Ik moest grinnikenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:14 schreef longinus het volgende:
[..]
Jullie willen mij gek maken he![]()
Ik heb er wel van geleerd, ik vraag altijd aan welke kant ze gewend zijn te slapen en dan laat ik hem aan de andere kant slapen, dan dondert hij het bed uit als ie iets wil![]()
duh. voor jullie is het geil, voor ons ranzig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:20 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Ik moest grinniken![]()
Ontopic: boeiend, waarom een bed naar beneden sleuren als je een bed hebt staan. Ik slaap vaak zat bij mijn beste vriendin in bed en haar bed is niet eens 2pesoons maar meer 1,5persoons, doet ook niemand moeilijk over.
geil zou ik het nou niet willen noemenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
duh. voor jullie is het geil, voor ons ranzig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |