quote:Op maandag 23 april 2007 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een onzin zeg... moet je daar trouwens een kloon voor aanmaken ?
Ik ben serieus..quote:Op maandag 23 april 2007 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een onzin zeg... moet je daar trouwens een kloon voor aanmaken ?
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 17:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je fipo serieus was?
Hoeveel jaar geleden heb jij je rijbewijs gehaald ?quote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ik ben serieus..
Even serieuze antwoorden, kom op nou
Je hebt je rijbewijs gehaald, en bent vervolgens ZO vergeetachtig dat je niet meer weet hoe een auto werkt?quote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ik ben serieus..
Begin 2005 geloof ik..quote:Op maandag 23 april 2007 17:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoeveel jaar geleden heb jij je rijbewijs gehaald ?![]()
Ik ben soms vergeetachtig idd. Maar ik heb nooit les gekregen hoe je een benzineklepje open moet krijgen en hoe je moet tanken. Dat deden ze gewoonweg niet.quote:Op maandag 23 april 2007 18:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt je rijbewijs gehaald, en bent vervolgens ZO vergeetachtig dat je niet meer weet hoe een auto werkt?
Was die examinator geestelijk niet in orde, of ben jij sinds je examen geestelijk niet meer in orde
Ik moest door omstandigheden ooit eens na 3 jaar geen enkel stuur aangeraakt te hebben, ook een Volvo V70 dwars door de stad naar huis rijden, ging prima. Als je gewoon geslaagd bent voor je rijbewijs, heb je het met 100 meter weer in de vingers. Het is net als met fietsen en zwemmen. Dat verleer je ook niet. Hup, aan de gang jijquote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ik ben serieus..
Flikker toch op, beroerde grappenmaker. Ik wil gewoon zekerheid hebben hoe het ook alweer zatquote:Op maandag 23 april 2007 18:03 schreef Geerd het volgende:
links is gas midden is koppel en rechts is rem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |