Met een magnetron en wat frikandelbroodjes.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:00 schreef Vector_SLD het volgende:
Gooi haar in je kelder.
carrero burgerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:01 schreef Koewam het volgende:
[..]
Met een magnetron en wat frikandelbroodjes.
Nee, dat niet. Maar wel funda-verslaafd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Serieus? Ook met dat nagelbijten enzo?
Helaas wel....quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Serieus? Ook met dat nagelbijten enzo?
Ja, de huizensite: Funda.nlquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef RacerDKB het volgende:
Funda?
Ik ook, maar dat is tenminste entertainment!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben versaafd aan Fok!.......nix mis mee hoor...
![]()
![]()
![]()
Ze kijkt zelfs op Marktplaats naar woningen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Wees blij dat het geen marktplaats is, huizen neem je niet mee naar binnen... Maar mijn ouders kijken ook continu naar nieuwe woningen, terwijl ze vaak nog aan het klussen zijn met de huidige...
ik begrijp dan ook niet waarom Funda...tis zo saai....quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:15 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is tenminste entertainment!
Aha betrapt! Nog een verslaafde! Wat ga jij doen om ervan af te komen?quote:
Misschien moeten ze ook een forum starten. Dan kunnen we discussieren over huizen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik begrijp dan ook niet waarom Funda...tis zo saai....![]()
![]()
Heeft ze toevallig d'r kop kaalgeschoren recent?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:15 schreef dahei het volgende:
[..]
Ja, de huizensite: Funda.nl
We zijn al een tijdje aan het kijken naar een nieuw huis. In de afgelopen drie maanden hebben we alle drie de huizen al 5x gezien...
Ach... Mijn vriendin heeft wel meerdere vreemde gewoontes... Het is een lieve meid, maar ze leest voor haar plezier stratengidsen en telefoonboeken.
je kunt toch niet de hele tijd over huizen discussieren...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:17 schreef dahei het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook een forum starten. Dan kunnen we discussieren over huizen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |