quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef Dr.Punnani het volgende:
Laatst een keer met een maat bij een oude bekende van hem op bezoek geweest. Leuke avond, beetje drinken etc.
Maat ging naar huis en die meid vroeg me of ik nog even bleef. Prima, gezellig, kunnen we nog even neuken enzo.![]()
Leuk, aardig, beetje praten en geilen, je kent het wel.
Gaat ze als een slet op de salontafel liggen op haar rug met haar reet omhoog en begint in haar kutje te prakken met een vinger of 4... en ze schreeuwt tegen me dat ik m'n lul uit m'n broek moet halen en haar kontje vol moet spuiten terwijl zij spuitend klaarkomt...![]()
Klacht: waarom zijn niet alle vrouwen van die heerlijke geile nasty sletjes!![]()
Wel bij het lezen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:00 schreef seto het volgende:
Kreeg je een stijve toen je dit verhaal verzon?
Granted: het was geen Liv Tyler, maar ze was behoorlijk lekker nog wel...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:02 schreef Sub.Zero het volgende:
Omdat er ook mooie vrouwen zijn.
Dat was geen onderdeel van deze klacht, maar om antwoord te geven op je vraag: hell yeah!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:12 schreef RickoKun het volgende:
Heb je haar orgasmus sappen ook opgeslurpt?
Dat jij zoiets nog nooit hebt meegemaakt wil nog niet zeggen dat het niet bestaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
En toen ging de wekker.
Hoe kom je erbij dat ik zoiets nog nooit meegemaakt heb?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:19 schreef Campinggasstel het volgende:
[..]
Dat jij zoiets nog nooit hebt meegemaakt wil nog niet zeggen dat het niet bestaat.
Je reactie spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik zoiets nog nooit meegemaakt heb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |