quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:33 schreef logitechboy het volgende:
Ik ben dus opzoek naar de gebruikersnaam en wachtwoord voor de site
ftp://harderstyle.nl/ alvast de hartelijke groeten![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
username: logitechboy
wachtwoord: **********
of gewoon anonymous als username en wachtwoord.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:37 schreef HuHu het volgende:
[.Een whois op het domein.]
Bel 'm maar.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:38 schreef logitechboy het volgende:
ok bedankt mensen!!!!!
En nog meer natuurlijk:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:46 schreef logitechboy het volgende:
En HUHU Hoe kom jij aan die informatie alvast de hartelijke groeten
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:22 schreef logitechboy het volgende:
kheb mezelf oom nie gemaakt ja
Gewoon postenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
Ik heb er wel een paar in mijn hoofd. Maar namen noemen is niet echt aardig hè?
hoe heb ik wat allemaal gevonden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:54 schreef Stark het volgende:
Hoe heb je ze allemaal gevonden Nordicblue?
Kijk is naar de datum van dom dommer domst ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef Dagonet het volgende:
Kijk ook eens in De FOK! Darwin Awards deel 3 en Dom, dommer, domst.
Ik wil het nou graag wetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:54 schreef Stark het volgende:
laat maar
8? die probeert data terug te halen van pc?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:04 schreef fallrite het volgende:
Dat komt gewoon omdat het kiddies van 8 zijn die echt net boven het toetsenbord uit kunnen kijken.
natuurlijke reactie:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:22 schreef logitechboy het volgende:
kheb mezelf oom nie gemaakt ja
quote:Je kan ook niet jezelf oom maken.
Of je moet wel heul smerig te werk gaan.
Ach, hij geeft in dat topic aan dat het door een virus komt en dat ie nu niet meer bij bepaalde data komt. Zo gek is het idee toch niet dat iemand data wil terughalen in zo'n geval? Let wel: het gaat om het idee, niemand heeft ooit gesuggereerd dat hij er in is geslaagdquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:06 schreef Stark het volgende:
[..]
8? die probeert data terug te halen van pc?
[..]
iemand die vaak bij DIG aanwezig is en tweakers kent is niet 8 hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:08 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ach, hij geeft in dat topic aan dat het door een virus komt en dat ie nu niet meer bij bepaalde data komt. Zo gek is het idee toch niet dat iemand data wil terughalen in zo'n geval? Let wel: het gaat om het idee, niemand heeft ooit gesuggereerd dat hij er in is geslaagd
Nou, okquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef Stark het volgende:
[..]
iemand die vaak bij DIG aanwezig is en tweakers kent is niet 8 hoor.
En trouwens: Dat hij juist niet in slaagt verbaast me niet.
(normaal gesproken ben ik niet zo hard, alleen om jou te beargumenteren).
daar dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Domheid wordt hier verzameld:
De FOK! Darwin Awards deel 3
Deeltje 3 alweer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |