quote:Hehe, wat een sukkels.
Marokko had zich niet eens gekwalificeerd voor het EK.![]()
Die discussie mag je met me in het feedbacktopic voeren. Hier is het gewoon offtopic.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:55 schreef BB-King het volgende:
Insomaniac,
Het zegt meer over jouw domheid dat jij sarcasme niet herkent.![]()
Precies, ik houd wel van een beetje vuurwerk...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef Salvad0R het volgende:
Bring it on..
-edit- lees de OP, geen bronvermelding.quote:Ze zeggen dat de zon groter dan de aarde is, maar dat is volgens mij gewoon larieboterkoek van "Koek van den Broeck". Hoe weten ze dat? Zijn ze er ooit geweest? Misschien zijn de berekeningen wel gebaseerd op onjuiste waarnemingen. Misschien wordt de piepkleine zon wel vergroot door ruimtevocht. Ik vind dat veel astronomen toch wel snel iets beweren.
Neuh, ik heb mijn punt wel gemaakt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die discussie mag je met me in het feedbacktopic voeren. Hier is het gewoon offtopic..
Ow, damn, *proest*!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:02 schreef MUUS het volgende:
Even een opvullertje tussen al die nutteloze TVP's.
[afbeelding]
Wat is hier dom aan?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:02 schreef MUUS het volgende:
Even een opvullertje tussen al die nutteloze TVP's.
[afbeelding]
Hehehe, heb ik er toch nog eentje gevonden!!!!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat is hier dom aan?
Marroko is daar gewoon goed geschreven.![]()
flauw... zuchtquote:[..]
Wat is hier dom aan?
Marroko is daar gewoon goed geschreven.![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:05 schreef FlyingFox het volgende:
Nee deze dan:
[..]![]()
![]()
!
quote:je kan ook een borka kopen staat ook altijd wel leuk bij een vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |