*zucht* het is de bedoeling dat je het een en ander uitlegt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:10 schreef logitechboy het volgende:
het is bijna bij elke site die ik bezoek en hij gaat ook 9 vande 10 kaar naar de zelfde site, versie browser = 6.0.2900.2180 heb heb nog niet met anti spyware/virus gewerkt ga ik nu doen
het gebeurt sinds 3 dagen en heb nog wel wat drivers geinstalleerd voor me cam en m'n telefoon usb driver.
Lees dat topic nou even door dat ik net poste en download even een antispyware programma.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:10 schreef logitechboy het volgende:
het is bijna bij elke site die ik bezoek en hij gaat ook 9 vande 10 kaar naar de zelfde site, versie browser = 6.0.2900.2180 heb heb nog niet met anti spyware/virus gewerkt ga ik nu doen
het gebeurt sinds 3 dagen en heb nog wel wat drivers geinstalleerd voor me cam en m'n telefoon usb driver.
Dat zag ik net ook inderdaad...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Laat maar ik heb je postgeschiedenis eens doorgelezen en ik wil het niet eens meer weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |