Ik dacht even dat het misschien wel grappig zou zijn, toen hij allemaal koffie moest halen, maar vervolgens maken ze er opeens een zogenaamd "echt avontuur" van en is het alleen maar sneuquote:
Jupquote:
Nee jij bent lekkerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:13 schreef planethugo het volgende:
wat een kut tt
Als ik jou was zou ik ff opbokken tot je epi 3 & 4 ook hebt gezien, want dit topic staat zometeen vol spoilersquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef Jasza het volgende:
ALLAH U AKHBAR
Dat zei die toch in die 2e aflevering?
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:41 schreef Aibmi het volgende:
Jammer dat de TT wel een spoiler is als je 24 wel al helemaal hebt gezien, en PB nog niet
Wel jammer voor mensen die seizoen 6 nog niet begonnen zijn omdat ze alle andere seizoenen nog moesten inhalenquote:
dan kun je hier ook beter niet zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:51 schreef Djensen het volgende:
[..]
Wel jammer voor mensen die seizoen 6 nog niet begonnen zijn omdat ze alle andere seizoenen nog moesten inhalen![]()
![]()
In 32 dagen van aflevering 1 se1 tot op dit moment aflevering 17 se5, redelijk verslaafd, kan ook niet wachten op seizoen 6!!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:01 schreef TC03 het volgende:
Wat was de TT eerst dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ff opbokken tot je epi 3 & 4 ook hebt gezien, want dit topic staat zometeen vol spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu 4 kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[afbeelding] PRISONBREAK SPOILER [afbeelding]Dat hij een PB-spoiler in de titel doet vind ik niet zo erg, wel vind ik het erg dat hij van de unaniem besloten "Not good enough"-TT afwijkt. TssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder blijf ik me verbazen dat de show zo pakkend kan blijven, je zou denken dat het concept nu wel uitgemolken was...
Had ik nieteens gelezenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat hij een PB-spoiler in de titel doet vind ik niet zo erg, wel vind ik het erg dat hij van de unaniem besloten "Not good enough"-TT afwijkt. Tss.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef Evil_Jur het volgende:Dat hoeft dus niet meer in spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder blijf ik me verbazen dat de show zo pakkend kan blijven, je zou denken dat het concept nu wel uitgemolken was...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Tofquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef juniorL het volgende:
kwam dit tegen op de site van rtl boulevard, is wel een fragment van 2 weken geleden
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)rstory.avi_plain.xml
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef -Mo- het volgende:
Altijd maar weer zo negatief.
Ze moeten eens een save count doen per aflevering. Hoeveel mensen er wel niet per aflevering gered worden.
Net als Balkenende's reactie op het verdwenen AIVD dossier. "Een heleboel dossiers zijn er nog wel, maar daar hoor je nooit iets over!"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef -Mo- het volgende:
Altijd maar weer zo negatief.
Ze moeten eens een save count doen per aflevering. Hoeveel mensen er wel niet per aflevering gered worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Precies...De VOC-mentaliteit!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Net als Balkenende's reactie op het verdwenen AIVD dossier. "Een heleboel dossiers zijn er nog wel, maar daar hoor je nooit iets over!"
Balkenendequote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Net als Balkenende's reactie op het verdwenen AIVD dossier. "Een heleboel dossiers zijn er nog wel, maar daar hoor je nooit iets over!"
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:58 schreef Richardfun het volgende:
Damnit, die promo heeft het wachten weer veel erger gemaakt.promo voor episode 5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar?
The following takes place between....
Michael Scofield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
owwwwww niet goed gekeken is de op! sorry ben ook al zo moequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://feeds.feedburner.com/24Season6Promos
De bovenste. Staat ook in de OP.
Gelukkig is er geen zwarte presidentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:47 schreef TC03 het volgende:
24 is racistisch, de enige zwarte bij CTU knallen ze af.
Was ook gewoon een verkapte TVP, van mij mogen ze alle gekleurden afknallenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:03 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen zwarte president![]()
fuckquote:
Zulks een malle meneer is het toch ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:14 schreef Reinigung het volgende:
http://www.fox.com/video/index.htm?cat_id=24
Carlos Bernard![]()
![]()
Prachtigquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zulks een malle meneer is het toch ook.
dat verhaal had ik al is ergens gelezen of gehoort maar hij blijft goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef Richardfun het volgende:
http://www.contactmusic.c(...)%20prototype_1018941
Checken, hilarisch
In het echt zouden wel meer dingen niet gebeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef Wytze het volgende:
Die Curtis is ook zo'n boer.
Maar in het echt zouden ze sjeck nooit zo re-instaten
Daar heb je wel een puntje inderdaad, die man is net 2 jaar lang gemarteld, die geef je dan niet de leiding in een nationale crisisquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef Wytze het volgende:
Die Curtis is ook zo'n boer.
Maar in het echt zouden ze sjeck nooit zo re-instaten
Wat heeft die op danquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:14 schreef Reinigung het volgende:
http://www.fox.com/video/index.htm?cat_id=24
Carlos Bernard![]()
![]()
Omdat Ahmed ook niet bij de credits van 24 staat. Zelfde verhaal als met die FB-agent.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef MikeyMo het volgende:
als die aghmed die gast uit harold & kumar is, waarom staat dat dan niet bij zijn credits op imdb?
Ik haatte die gast, ik hoopte echt dat die sjonnie hem helemaal dood sloegquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef MikeyMo het volgende:
als die aghmed die gast uit harold & kumar is, waarom staat dat dan niet bij zijn credits op imdb?
Een neger als president, yeah rightquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
In het echt zouden wel meer dingen niet gebeuren.
Achterlijk 'artikel' vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:27 schreef Pek het volgende:
Whehe, van GS![]()
http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?tophundred
Die Ahmed is gewoon die gast van Harold & Kumar...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:06 schreef MikeyMo het volgende:
Daarom quote ik ook bewust het enige leuke stukkie, wou er verder geen ruchtbaarheid aan gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef Morpheus2002 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je zag hem weggaan. Hij liep al bellend met Ahmed weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Achterlijk 'artikel' vanGS.
A) Dikke spoiler.
B) Dat is niet in de eerste ep van S6.
C) Die link is oud.
D) Dat artikeltje waar ze naar linken is gewoon fake.
E) En de 24 makers zijn, net als de rest van Fox (News), wel gewoon pro-Bush. Vooral die "Spare me your 6th grade Michael Moore logic" was niet echt subtiel. Maar okay...propaganda is het niet.
Hij ging bellen met Achiiequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huh? Ahmed heeft toch alleen maar in dat huis gezeten
Toffe promo!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://feeds.feedburner.com/24Season6Promos
De bovenste. Staat ook in de OP.
Zijn pistool klopt niequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef -Mo- het volgende:
En zó ziet die Jack Bauer pop er uit:
[afbeelding]
Yep, bedankt. En aangepast.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef Jack_is_Back het volgende:
Vergeet de laatste niet Mo
http://www.youtube.com/watch?v=dip2v7K9f6A&mode=related&search=
Tony komt niet terug hoor. Period. Die Carlos Bernard just can't let go. Hij wist zijn dood ook al met een half seizoen uit te stellen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:32 schreef juniorL het volgende:
ik las net forums over tony almeida, dat hij misschien kan terugkeren in seizoen 6. denk niet dat het waar is, maar misschien wel interessant om te lezen.
http://fox24.co.uk/site/index.php?option=com_content&task=view&id=117&Itemid=154
http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Almeida ' onder rumours lezen'
http://www.tv.com/24/show/3866/could-tony-still-be-alive/topic/2785-559385/msgs.html&page=2
Het is wel bizar dat 'ie nog steeds zoo vaak in 24-filmpjes terugkomtquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat ie terugkomt.
Nou vertel...Waarom zouden ze dat doen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef jdiezrequejo het volgende:
haha, hij kan net zo goed als Jack zijn dood gefaked hebben. en dit maal zonder dat de kijkers er van weten?
Ik ook. Ik zie het al helemaal voor me als Tony levend blijkt te zijn, en blijkbaar opeens een act met haaien heeft bij SeaWorld ofzo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik heb hm gelijk uitgeprint en boven mn bed gehangen![]()
Ik snapte ook niet dat die pa niet gewoon meteen 911 belde. Waar vertrouw je nu eerder op? Dat mensen die daarvoor zijn getraind je dierbaren uit een gijzelingssituatie kunnen redden, of dat terroristen die nergens voor terugdeinzen je een lang en gelukkig leven wensen nadat je hun lugubere wensen hebt uitgevoerd?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:10 schreef Wytze het volgende:
[..]
Overigens snap ik niet waarom die mensen nooit nadenken als ze een of ander onderdeel moeten bezorgen. Ze weten altijd dat er massa iets van komt. Dan zou ik wel effe beter nadenken
Hij kon toch ook eerst de boel gelijk met de grond maken en daarna Jack eisenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij wilde wraak nemen enzo. Jack was gewoon een extraatje, de aanslagen staan daar los van.
Dat blijft toch de leukstequote:Once, someone tried to tell Jack Bauer a "knock knock" joke. Jack Bauer found out who was there, who they worked for, and where the goddamned bomb was.
Chloequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij kon toch ook eerst de boel gelijk met de grond maken en daarna Jack eisen![]()
Maar dan is de boel al gelijk, en zullen ze niet op zijn eis ingaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij kon toch ook eerst de boel gelijk met de grond maken en daarna Jack eisen![]()
Het is jammer dat dit zeer toffe boek niet in nederland te koop is. Ik heb namelijk geen creditcard.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 Boek met allerlei foto's en achtergrond info besteld!
Heb spijt me zeer, maar ik snap werkelijk waar niet waarom mensen die rotzooi kopen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:15 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Het is jammer dat dit zeer toffe boek niet in nederland te koop is. Ik heb namelijk geen creditcard.
Sja, ik denk dat dat nog wel aan het licht komt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:56 schreef Merkie het volgende:
Als je zo devoted aan the cause bent, als terrorist zijnde, waarom stel je dan persoonlijke wraak boven het lot van alle moslims. Zeer egoïstisch. Nare man, die Fayed. Zijn ideologie klopt niet.
Euh, nee.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:19 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Sja, ik denk dat dat nog wel aan het licht komt.
Er zit veel meer achter dan persoonlijke wraak.
Jack met genoeg ammo voor zijn gun en een bus vol terroristen dat is pas een rotzooi.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Heb spijt me zeer, maar ik snap werkelijk waar niet waarom mensen die rotzooi kopen.
Nou das mooi. Jij blij, ik blij, iedereen blijquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:23 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Jack met genoeg ammo voor zijn gun en een bus vol terroristen dat is pas een rotzooi.![]()
Maarja.. ik vind het best leuk een boek met achtergrond verhalen over de serie.
Jij hebt de rest van S6 gezien?quote:
24 gaat van aflevering tot aflevering, het gebeurt volgens mij nooit dat 24 teruggrijpt op iets wat in eerdere afleveringen al is gebeurd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Jij hebt de rest van S6 gezien?
Jij hebt S1 t/m S5 niet gezien?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef superhaagie het volgende:
[..]
TC zal wel gelijk hebben, ik denk ook niet dat ze daar nog op zullen terug komen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef superhaagie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:33 schreef juniorL het volgende:
kent iemand deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=kmL8A-1nBgI
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef Bananenman het volgende:
TC heeft altijd gelijk.
Trouwens, hou eens op met 24 onderuit halen door te zeggen dat het ongeloofwaardig is. Stelletje Prison Break-aanhangers in disguise
Best oud, maar die Tony-imitiatie is goed gedaan ja. Die van Jack Bauer een stuk slechter.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
![]()
Die Tony imitatie is echt geweldig.
Word.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef Bananenman het volgende:
TC heeft altijd gelijk.
Tonyquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]![]()
MSN video?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef juniorL het volgende:
24 in het nieuws! Amerika schijt na episode 4
http://video.msn.com/v/us/v.htm?g=6321056b-b32e-4dc0-bcf8-519b79045766&f=imbot_us_default&fg=rss
Jack had alles gedroomdquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef Jivis het volgende:
Tony![]()
Zou vet zijn als die terugkomt, maar ik vraag me af hoe ze dat dan gaan uitleggen
Yeh, Yeh, Yehquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat fotoboek toch al een tijdje thuis liggen. Via bol.com besteldquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:15 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Het is jammer dat dit zeer toffe boek niet in nederland te koop is. Ik heb namelijk geen creditcard.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:41 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Ik heb dat fotoboek toch al een tijdje thuis liggen. Via bol.com besteld
Jack Bauer teaches a course at Harvard entitled: "Time Management: Making the Most Out Of Each Day."quote:
Was al eerder genoemdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hehe zit ik net House MD 2x21 te kijken komt Jack ineens voorbij:
Dr. Cuddy: "His death leads to a bio level 3"
Dr. House: "oooh a level 3 bio threat? Should we call Jack Bauer?"
Ik laat maar weer eens zien dat Jack de coolste isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jack is de coolste!
Natuurlijk! Mocht je dat willen laten zien, gebruik dan de [img]-tags uit het volgende bestandje!
Jackplaatjes.txt
Als 'ie het zou aanbieden, zou je Jack pijpen of niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:57 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik laat maar weer eens zien dat Jack de coolste is
*Plaatjes
![]()
![]()
flikker op manquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:57 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[afbeelding]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[afbeelding]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[afbeelding]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[afbeelding]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[afbeelding]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
![]()
![]()
dat deed ik tochquote:
Voor elk terrorist die hij klaart, verliest hij 1 haartje. In ep 6 is Jack kaalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Jack verliest wel snel haar, als je zo die foto's uit oudere seizoenen eens bekijkt
Jack is telkens behaard en bebaard aan het begin van het seizoen en moet telkens binnen 3 minuten zijn éigen haar knippen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Jack verliest wel snel haar, als je zo die foto's uit oudere seizoenen eens bekijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:32 schreef CloudStrife het volgende:
Ik weet in welk jaar seizoen 6 zich afspeeld!bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:32 schreef CloudStrife het volgende:
Ik weet in welk jaar seizoen 6 zich afspeeld!Januari? Maar Jack loopt daar lekker stoer met z'n sexy dunne shirtje in de volle zon. Hij ziet er trouwens wel erg lekker uit dit seizoen he, met die kleren die hij nu aan heeft? Ik zit toch dikwijls te kwijlen voor de TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
Ik vond hem met baard lekkerder.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:03 schreef Myers het volgende:
[..]
Januari? Maar Jack loopt daar lekker stoer met z'n sexy dunne shirtje in de volle zon. Hij ziet er trouwens wel erg lekker uit dit seizoen he, met die kleren die hij nu aan heeft? Ik zit toch dikwijls te kwijlen voor de TV.
Welke debiel heeft ooit al die plaatjes achter elkaar gezetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:57 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Die txt file heb ik vorig jaar een keer gemaakt, maar mensen hebben hem constant zitten updaten, wist niet dat het zo uit de hand zou lopenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Welke debiel heeft ooit al die plaatjes achter elkaar gezet
Oh, it's gotten out of hand all rightquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:19 schreef Myers het volgende:
[..]
Die txt file heb ik vorig jaar een keer gemaakt, maar mensen hebben hem constant zitten updaten, wist niet dat het zo uit de hand zou lopen.
Het origineel staat op de 1e pagina van dit topic: Michael Scofield is de coolste persoon in dit universum , met duidelijk veel minder plaatjes. Leuk topic om door te lezen trouwensquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:31 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Oh, it's gotten out of hand all right
Zijn ook nog aardig wat plaatjes hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Myers het volgende:
[..]
Het origineel staat op de 1e pagina van dit topic: Michael Scofield is de coolste persoon in dit universum , met duidelijk veel minder plaatjes. Leuk topic om door te lezen trouwens.
In de verleden tijd zekerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:32 schreef CloudStrife het volgende:
Ik weet in welk jaar seizoen 6 zich afspeeld!
Ik bedoel geen mol. Maar Jack werd in eerdere seizoenen steeds tegengewerkt door CTU-bazen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:30 schreef Ori het volgende:
(nog) geen mol inderdaad. Maar wel nieuwe karakters die nog niet hun loyaliteit bewezen hebben. dat vriendje van chloe bijv. en die nadia.
Waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb een DVD speler die AVI's en DIVX afspeelt, 50 euro, ideaal voor 24 en andere series
MM. Gewoon even kijken of ze Divx afspelen enzo, doet t prima. Ook handig om je porn op tv te kunnen kijkenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:18 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik niet snap btw, die adviseur van Palmer is toch die verrader van CTU vorig seizoen. Hoe komt ie dan nu in zo'n hoge positie?
Geef toe, ze lijken enorm op elkaar, en na 7 maanden zonder 24 zie je t al helemaal niet meer.quote:
Vind ze niet echt op elkaar lijken, die gast van nu in het witte huis zie ik toch altijd voor me als die gekke vent uit o.a. Ghostbusters 2quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geef toe, ze lijken enorm op elkaar, en na 7 maanden zonder 24 zie je t al helemaal niet meer.
Hoop trouwens nog steeds dat Jack een paare delen bij zn Pa gaat uithuilenh en dat Donald Sutherland dan meedoet. En die ex van Kim, die met 1 hand mag ook wel terug.
Ik vind het verschil heel duidelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geef toe, ze lijken enorm op elkaar, en na 7 maanden zonder 24 zie je t al helemaal niet meer.
Hoop trouwens nog steeds dat Jack een paare delen bij zn Pa gaat uithuilenh en dat Donald Sutherland dan meedoet. En die ex van Kim, die met 1 hand mag ook wel terug.
Veel posten, dan naar de volgende pagina.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:08 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?
En kunnen de mensen die al die pics hebben gepost aub hun post editten, het duurt echt een minuut hier nu om dit topic te laden
quote:Moslims woedend op makers 24
Verschillende Amerikaanse moslimorganisaties zijn kwaad op de makers van de serie 24. In de nieuwe serie worden moslims opnieuw neergezet als terroristen.
Lees verder >>
Eén van deze groepen moslims, de Council on American-Islamic Relations, had twee jaar geleden ook al protest aangetekend tegen de verhaallijn van de serie en vervolgens gesproken met de makers. Na dit gesprek verscheen 24-hoofdrolspeler Kiefer Sutherland in verschillende tv-commercials, waarin hij kijkers op het hart drukte dat niet alle moslims hetzelfde waren als de islamitische terroristen in de serie.
Vorig jaar draaide het plot om Russische separatisten, maar nu, na een jaar afwezigheid, zijn de moslims weer terug in de rol van slechterik. Hier zijn de moslimorganisaties op zijn zachtst gezegd niet blij mee. Rabiah Ahmed, woordvoerder van de Council on American-Islamic Relations: De indruk die je krijgt, is angst en haat voor moslims. Na het zien van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, was ik bang om naar de supermarkt te gaan, omdat ik niet zeker wist of de persoon naast mij in staat zou zijn fictie van realiteit te onderscheiden.
De groepering heeft om een nieuw overleg gevraagd met de makers van de serie, maar dit keer waren de makers alleen bereid tot een conference call.
Fox, dat de serie uitzendt, zegt in een verklaring: In de afgelopen seizoenen hebben we uiteenlopende slechteriken gehad; blanke zakenmannen, Balten, Duitsers, Russen, islamitische fundamentalisten en zelfs de (blanke) president van de Verenigde Staten. Na vijf seizoenen begrijpen de kijkers echt wel dat elke slechte persoon, familie, of –etnische- groepering in de serie niet per definitie typerend is voor het echte leven. (Elsevier/Medialog)
Pas op je woorden. Ze zijn niet agressief, maar met zulke uitspraken hopen ik dat ze je een lesje leren!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:14 schreef Jivis het volgende:
Maar moslims zijn ook heel vaak de terroristenOp Ierland na zie ik bar weinig christelijke terroristen hoor. Ze moeten dus niet zeiken, het is de realiteit.
die reactie van Foxquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Pas op je woorden. Ze zijn niet agressief, maar met zulke uitspraken hopen ik dat ze je een lesje leren!!![]()
ze zijn wel vaker de lul, maar 't heeft dan ook vaak een wat actuele vijand:quote:
niet agressief? dat slaat ook nergens opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Pas op je woorden. Ze zijn niet agressief, maar met zulke uitspraken hopen ik dat ze je een lesje leren!!![]()
Hoho, ik zeg nou niet dat alle moslims terroristen zijn ofzo. Zo bedoel ik het helemaal niet. Wat ik bedoel is dat de meeste terroristen moslim zijn. Dat is iets anders.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
niet agressief? dat slaat ook nergens op.
Dat kun je zelf toch vaak doen? Maar die divx DVD spelers doen t iig prima.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zoiets moet ik ook nog hebben, maar dan moet 'ie ook nog eens regiovrij zijn.
?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Morgennacht gewoon 1tje volgens mij.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:26 schreef mic_forever het volgende:
wanneer komen er nou nieuwe afleveringen? weer zown 4pack ofzo ?
[ Bericht 36% gewijzigd door Kleffe_Dop op 21-01-2007 11:44:50 ]
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
24 is weer op CNN nudat had dus in spoilers gemogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
ik geloof dat de 2-night season-premiere al lang gepland was hoor..quote:Op zondag 21 januari 2007 11:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was éénmalig doordat een dvd van Fox was geleakt. Nu moet je gewoon aflevering voor aflevering wachten en binnenhalen.
Drank + XTC werkt niet héquote:Op zondag 21 januari 2007 01:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik denk dat een nacht rust goed voor mij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Dan moet je echt hier wegblijven, hier praten wer al over seizoen 6.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:51 schreef Hare het volgende:
Hmmm, ff vraagje. Ik en mijn vriendin zijn net begonnen met seizoen 1, hebben alle 24 aflevering in een week gezien,
Ze liep niet weg, ze stond bij de deur en aarzelde, en toen kwam de klok.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:51 schreef Hare het volgende:
We hebben Nina toch weg zien lopen, de deur zien dicht doen. Dus wat is er nou in godsnaam gebeurd. Geweldige serie, maar vind dit toch echt te vaag en vergezocht voor woorden.....
Hell no!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het word tijd dat ze Kim afmaken.
In mijn episode was Nina anders allang weg toen die safehouse aangevallen werd. Ze liet Kim en Teri daar alleen met 2 andere agenten. Toen die gast kwam ontsnapte ze in zo'n auto en later kwam Tony Teri redden, Kim kwam terecht bij die gast die haar ontvoerd had eerder.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef jm5 het volgende:
Nina maakt Terri gewoon af omdat ze teveel gezien/gehoord had..
Er klopppen trouwens andere dingen niet uit seizoen 1:
Op een gegeven moment worden Terri en Kim naar een huis gebracht waar ze zogezegd veilig zouden zijn. De terroristen die achter Jack zitten gaan nar het huis om Terri en Kim te vermoorden, en Nina komt net op tijd om zet te redden. Maar vermits Nina bij de slechterikken hoorde, en ermee in contact stond, had ze toch geen van haar 'eigen' mannetjes moeten doodschieten en een oogje kunnen dichtknijpen toen ze Terri en Kim gingen afmaken?
Dat vroeg ik me nou al altijd af. Het is een feit dat de schijvers pas in de laatste afleveringen van het seizoen beslist hebben om van Nina een spion te maken.
Of zie ik iets over het hoofd? Er kunnen natuurlijk nog redenen zijn dat Nina er beter aan deed Terri en Kim te redden, maar logisch is het niet want Nina was alleen.
Verder is het uitkijken naar morgen, ik hoop dat alle 5 de nukes dit seizoen afgaan![]()
Ik vond dat wel 1 van de bestequote:Op zondag 21 januari 2007 14:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dat van Nina ineens een mol is vond ik ook erg onrealistisch en het lijkt inderdaad een last-minute beslissing geweest te zijn.
Hm, moet ik het even terugbekijken. Ik herinner me nu idd dat het Tony was die Terri redde. Maar er was ook zo'n situatie met Nina toch waarin ze een van haar eigen mannetjes doodschoot.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:33 schreef Myers het volgende:
[..]
In mijn episode was Nina anders allang weg toen die safehouse aangevallen werd. Ze liet Kim en Teri daar alleen met 2 andere agenten. Toen die gast kwam ontsnapte ze in zo'n auto en later kwam Tony Teri redden, Kim kwam terecht bij die gast die haar ontvoerd had eerder.
Dat ze wel voor de Drazens werkte blijkt uit de voorlaatste aflevering waarin ze Jack vertelde dat ze Kim dood gevonden hadden. Ze stond in direct contact met Victor Drazen. Daarom had ze Terri en Kim veel eerder kunnen afmaken (bvb in die safehouse, samen met Drazen's andere mannetjes, op bevel van Drazen) zonder dat iemand van CTU haar ooit verdacht zou hebben. Dat is de reden waarom sommige stukjes in het seizoen (voor ze van Nina een mol maakten) niet echt logisch meer zijn.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:44 schreef Myers het volgende:
Nee, ze heeft niemand van haar 'eigen' mannetjes doodgeschoten. Maar boven dat, ze werkte ook niet echt voor de Drazen's he. Ze verkocht gewoon informatie aan verschillende groepen. Daarom doet ze bij CTU ook gewoon haar best, zodat er niemand daar iets vermoed.
Maar seizoen 5 had na 4 een afgerond stukje(gijzeling op vliegveld)quote:Op zondag 21 januari 2007 14:54 schreef SunChaser het volgende:
Ze herschrijven de serie ook nog gedurende de lopende dag. En elk seizoen bestaat uit 3 aktes van 8 uur, na elke 8 afleveringen is er een plotwisseling en /of iets afgerond.
Nee, ik zeg dat na 8 afleveringen t verhaal de volgende akte in gaat en dus subtiel een andere weg inslaat.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:59 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Maar seizoen 5 had na 4 een afgerond stukje(gijzeling op vliegveld)![]()
Ok, ik dacht aan onsubtiele dingenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat na 8 afleveringen t verhaal de volgende akte in gaat en dus subtiel een andere weg inslaat.
Wie is Kieferquote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef SunChaser het volgende:
Wat zouden ze doen als Kiefer ziek wordt of dood gaat? Zouden ze al een sterfscene hebben klaarliggen, voor een blue screen zodat ze er altijd wat van kunnen maken?
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:14 schreef SunChaser het volgende:
Wat zouden ze doen als Kiefer ziek wordt of dood gaat? Zouden ze al een sterfscene hebben klaarliggen, voor een blue screen zodat ze er altijd wat van kunnen maken?
Ze hielp de Drazens ja, maar ze werkte niet voor ze. Ze werkte voor iemand anders, die ze belde vanuit CTU in de laatste aflevering. Dat vertelde ze ook aan Jack daarna. Er zijn inderdaad stukjes, zoals in het ziekenhuis als ze helemaal moeite gaat doen om te kijken of er een badguy daar zit die het gemunt heeft op Teri en Kim. Maar dat zou je kunnen verklaren door te denken dat Nina hen misschien wel helemaal niet dood wilde hebben. Jack en Palmer dood was de afspraak, die dames hebben er eigenlijk niks mee te maken. Dat ze toch Teri doodschoot, komt omdat Teri dingen had gehoord en gezien die ze niet mocht.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:52 schreef jm5 het volgende:
[..]
Dat ze wel voor de Drazens werkte blijkt uit de voorlaatste aflevering waarin ze Jack vertelde dat ze Kim dood gevonden hadden. Ze stond in direct contact met Victor Drazen. Daarom had ze Terri en Kim veel eerder kunnen afmaken (bvb in die safehouse, samen met Drazen's andere mannetjes, op bevel van Drazen) zonder dat iemand van CTU haar ooit verdacht zou hebben. Dat is de reden waarom sommige stukjes in het seizoen (voor ze van Nina een mol maakten) niet echt logisch meer zijn.
Ik weet nog wel hoe blij ik was toen Tony in seizoen 4 Sjek kwam reddenquote:
idd man wat een gezever.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:40 schreef SunChaser het volgende:
Edit die pics ff weg aub
Jah, idd, het klopt. Logisch vind ik het niet, maar het klopt wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:31 schreef Myers het volgende:
[..]
Ze hielp de Drazens ja, maar ze werkte niet voor ze. Ze werkte voor iemand anders, die ze belde vanuit CTU in de laatste aflevering. Dat vertelde ze ook aan Jack daarna. Er zijn inderdaad stukjes, zoals in het ziekenhuis als ze helemaal moeite gaat doen om te kijken of er een badguy daar zit die het gemunt heeft op Teri en Kim. Maar dat zou je kunnen verklaren door te denken dat Nina hen misschien wel helemaal niet dood wilde hebben. Jack en Palmer dood was de afspraak, die dames hebben er eigenlijk niks mee te maken. Dat ze toch Teri doodschoot, komt omdat Teri dingen had gehoord en gezien die ze niet mocht.
Prachtig momentquote:Op zondag 21 januari 2007 16:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe blij ik was toen Tony in seizoen 4 Sjek kwam reddenTony
![]()
en dat is denk ik de enige juiste samenvatting van 24quote:Op zondag 21 januari 2007 16:17 schreef jm5 het volgende:
[..]
Jah, idd, het klopt. Logisch vind ik het niet, maar het klopt wel.![]()
Verder heb ik toch wat heimwee naar 24 met Nina, Michelle, Tony en Palmer. Ik vind dat de 'sfeer' zowat weg is. En er zijn geen goede plaatsvervangers.. Die Milo en Morris en Wayne Palmer![]()
Ik heb ook het idee dat de format nu zwaar uitgemolken wordt, het moet allemaal nóg explosiever, nóg groter (in aflevering 4 al een nuke laten ontploffen), etc, en Jack moet natuurlijk nóg coolere dingen doen, etc
Maar ik blijf nog kijken, dat is natuurlijk de verslavende factor van 24.
Yep. Jammer dat die dood isquote:
quote:LOS ANGELES -- What's the perfect Valentine's Day gift for viewers who hate romance, but love watching ultra-intense men battle terrorists?
For FOX, the answer is a special double-dose of "24." The network has scheduled a two-hour "24" event for Monday, Feb. 12, two days before the most lovey-dovey day of the year (but conveniently in the midst of the February sweeps period).
The event will cover the hours between 1 p.m. and 3 p.m. and will feature guest stars Chad Lowe and Powers Boothe as a "savvy politico" and the vice president, respectively. FOX's description of the episode's plot -- "The nation continues to reel from the terrorist attacks and Agent Bauer battles unthinkable circumstances" -- is somewhat less than helpful.
The defending Emmy winner for outstanding drama series, "24" premiered last week with a two-day, four-hour launch that exceeded the show's fifth season premiere by five percent among adults 18-49 and 14 percent in total viewers.
Of hij is fake, of het is de eerste akte van episode 5.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:31 schreef Otto215 het volgende:
Bij welke aflevering zijn ze nou in de VS en wanneer wordt die uitgezonden?
Ik zie nl. aflvering 5 al op internet staan?
In Amerikanenland wel, voor ons dinsdagquote:Op zondag 21 januari 2007 19:10 schreef SHERMAN het volgende:
Morgen ep 5?
Echt aftellen dus.quote:Op zondag 21 januari 2007 20:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
In Amerikanenland wel, voor ons dinsdag.
Tony half stoned in z'n autoquote:Op zondag 21 januari 2007 16:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe blij ik was toen Tony in seizoen 4 Sjek kwam reddenTony
Oh en die plaatjes zijn NIET grappig
![]()
Precies op tijdquote:
Dat viel me ook op..quote:Op maandag 22 januari 2007 08:26 schreef SunChaser het volgende:
Het stomme was alleen dat Tony eerst een buikje had en 7 afleveringen later een afgetraind lichaam had.
Vanwege het uitzendschemaquote:Op maandag 22 januari 2007 12:21 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom pas morgen?
quote:
Het is altijd op maandagavond in Amerika, dinsdag voor ons.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Is het nu altijd op dinsdag of éénmalig?
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is altijd op maandagavond in Amerika, dinsdag voor ons.
Waar zie je mij zeiken?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:47 schreef Jasza het volgende:
Skippybal wat zit je te zeiken, vorig jaar was het ook altijd op Dinsdag te downloaden.
Omdat de eerste 2 afleveringen op zondag werden uitgezonden (maandag voor ons). En omdat het in Amerika op maandag wordt uitgezonden. Ik zie een hoop maandagenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Hoe de fak kom ik dan weer bij maandag?![]()
Prison stopquote:Op zondag 21 januari 2007 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pfff, morgen weer nieuwe episodes van 3 verschillende series. 24, Prison Break en Heroes. Alle 3 topseries, alleen welke ik eerst ga kijken...moeilijk, moeilijk, moeilijk..
Hij wil zichzelf over een paar haltes opblazen, maar voor de zekerheid en van de zenuwen neemt ie de detonator alvast een paar minuten te vroeg in zn handen.. Voordat ie bij het station komt kicked Jack um uit de metro..quote:Op maandag 22 januari 2007 13:40 schreef drGoeroe het volgende:
Ik begin mooi met 24, de dag daarna Prison Break en daarna Heroes
Ik heb van het weekend de eerste 4 afleveringen nog eens gekeken en snap één ding niet echt. De terrorist die zichzelf zou opblazen in de metro die zou dat moeten doen bij Union station, dus wanneer de metro stopt zodat er meer slachtoffers vallen. En wat doet die, ruim vantevoren gaat die al z'n ontsteker los maken en proberen af te laten gaan waarop Jack ingrijpt. 2 minuten later gaat die echt af en vervolgens hoor je dat die volgens de terroristen nog veel te vroeg is afgegaan en dat er iets mis is gegaan.
Kortom, dat klopt niet, er was niets aan de hand en dus zou die 'm pas veel later moeten proberen te laten af gaan. Ik vind het in ieder geval verre van logisch als ik er zo nog eens over denk![]()
hij zag dat die conducteur hem zenuwachtig aankeek.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:40 schreef drGoeroe het volgende:
Ik begin mooi met 24, de dag daarna Prison Break en daarna Heroes
Ik heb van het weekend de eerste 4 afleveringen nog eens gekeken en snap één ding niet echt. De terrorist die zichzelf zou opblazen in de metro die zou dat moeten doen bij Union station, dus wanneer de metro stopt zodat er meer slachtoffers vallen. En wat doet die, ruim vantevoren gaat die al z'n ontsteker los maken en proberen af te laten gaan waarop Jack ingrijpt. 2 minuten later gaat die echt af en vervolgens hoor je dat die volgens de terroristen nog veel te vroeg is afgegaan en dat er iets mis is gegaan.
Kortom, dat klopt niet, er was niets aan de hand en dus zou die 'm pas veel later moeten proberen te laten af gaan. Ik vind het in ieder geval verre van logisch als ik er zo nog eens over denk![]()
In dat geval wel ja, ik dacht dat die 'm af wilde laten gaan.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:03 schreef Djensen het volgende:
[..]
Hij wil zichzelf over een paar haltes opblazen, maar voor de zekerheid en van de zenuwen neemt ie de detonator alvast een paar minuten te vroeg in zn handen.. Voordat ie bij het station komt kicked Jack um uit de metro..
Vrij logisch toch..?!
Dat probeer ik ook te doen, maar waarschijnlijk kan ik me niet bedwingen en kijk ik ze allemaal op één dagquote:
3X 42 minuten moet te doen zijn na zolang wachtenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te doen, maar waarschijnlijk kan ik me niet bedwingen en kijk ik ze allemaal op één dag
Je 24-kijk-carrière is inderdaad niet zo lang, want dan had je geweten dat een silent clock alleen komt als een bekend personage in de laatste minuut het hoekje om gaat.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat is de tweede keer in de korte historie van mijn 24 kijk carriére dat die serie me voor een minuut of vijf helemaal beduusd heeft laten zijn. Eerst bij de dood van Edgar Stiles, nu bij de dood van Curtis Manning. Ik miste enkel de Silent Clock...
Tony ging ook op het laatst het hoekje om en kreeg ook geen Silent Clock...quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je 24-kijk-carrière is inderdaad niet zo lang, want dan had je geweten dat een silent clock alleen komt als een bekend personage in de laatste minuut het hoekje om gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |