Jack met genoeg ammo voor zijn gun en een bus vol terroristen dat is pas een rotzooi.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Heb spijt me zeer, maar ik snap werkelijk waar niet waarom mensen die rotzooi kopen.
Nou das mooi. Jij blij, ik blij, iedereen blijquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:23 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Jack met genoeg ammo voor zijn gun en een bus vol terroristen dat is pas een rotzooi.![]()
Maarja.. ik vind het best leuk een boek met achtergrond verhalen over de serie.
Jij hebt de rest van S6 gezien?quote:
24 gaat van aflevering tot aflevering, het gebeurt volgens mij nooit dat 24 teruggrijpt op iets wat in eerdere afleveringen al is gebeurd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Jij hebt de rest van S6 gezien?
Jij hebt S1 t/m S5 niet gezien?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef superhaagie het volgende:
[..]
TC zal wel gelijk hebben, ik denk ook niet dat ze daar nog op zullen terug komen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:37 schreef superhaagie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:33 schreef juniorL het volgende:
kent iemand deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=kmL8A-1nBgI
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef Bananenman het volgende:
TC heeft altijd gelijk.
Trouwens, hou eens op met 24 onderuit halen door te zeggen dat het ongeloofwaardig is. Stelletje Prison Break-aanhangers in disguise
Best oud, maar die Tony-imitiatie is goed gedaan ja. Die van Jack Bauer een stuk slechter.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
![]()
Die Tony imitatie is echt geweldig.
Word.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef Bananenman het volgende:
TC heeft altijd gelijk.
Tonyquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]![]()
MSN video?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef juniorL het volgende:
24 in het nieuws! Amerika schijt na episode 4
http://video.msn.com/v/us/v.htm?g=6321056b-b32e-4dc0-bcf8-519b79045766&f=imbot_us_default&fg=rss
Jack had alles gedroomdquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef Jivis het volgende:
Tony![]()
Zou vet zijn als die terugkomt, maar ik vraag me af hoe ze dat dan gaan uitleggen
Yeh, Yeh, Yehquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:47 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat fotoboek toch al een tijdje thuis liggen. Via bol.com besteldquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:15 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Het is jammer dat dit zeer toffe boek niet in nederland te koop is. Ik heb namelijk geen creditcard.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:41 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Ik heb dat fotoboek toch al een tijdje thuis liggen. Via bol.com besteld
Jack Bauer teaches a course at Harvard entitled: "Time Management: Making the Most Out Of Each Day."quote:
Was al eerder genoemdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hehe zit ik net House MD 2x21 te kijken komt Jack ineens voorbij:
Dr. Cuddy: "His death leads to a bio level 3"
Dr. House: "oooh a level 3 bio threat? Should we call Jack Bauer?"
Ik laat maar weer eens zien dat Jack de coolste isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jack is de coolste!
Natuurlijk! Mocht je dat willen laten zien, gebruik dan de [img]-tags uit het volgende bestandje!
Jackplaatjes.txt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |