****SPOILERSTAGS GEBRUIKEN VOOR DE EERSTE 4 AFLEVERINGEN****quote:6-1 14 Jan 07 Day 6: 6:00 AM - 7:00 AM (reeds uitgelekt)
6-2 14 Jan 07 Day 6: 7:00 AM - 8:00 AM (reeds uitgelekt)
6-3 15 Jan 07 Day 6: 8:00 AM - 9:00 AM (reeds uitgelekt)
6- 4 15 Jan 07 Day 6: 9:00 AM - 10:00 AM (reeds uitgelekt)
6- 5 22 Jan 07 Day 6: 10:00 AM - 11:00 AM (reeds eerste 12 minuten uitgelekt)
6- 6 29 Jan 07 Day 6: 11:00 AM - 12:00 PM
6- 7 5 Feb 07 Day 6: 12:00 PM - 1:00 PM
6- 8 12 Feb 07 Day 6: 1:00 PM - 2:00 PM
6- 9 12 Feb 07 Day 6: 2:00 PM - 3:00 PM (twee afleveringen op 1 dag)
6-10 19 Feb 07 Day 6: 3:00 PM - 4:00 PM
6-11 26 Feb 07 Day 6: 4:00 PM - 5:00 PM
6-12 5 Mar 07 Day 6: 5:00 PM - 6:00 PM
6-13 12 Mar 07 Day 6: 6:00 PM - 7:00 PM
6-14 19 Mar 07 Day 6: 7:00 PM - 8:00 PM
Ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet ik de andere sluiten?
Huh, ik zie nu dat hij niet in de OP staat. Ik had er toch wel een plaatje van gemaakt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef Merkie het volgende:
Het vingertje. Wat een wijze man, man van wie ik zijn naam ben vergeten
.
En dan die krachtige woorden. Mooi.
Dunzo.quote:
Echt al te vaak gevraagd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:53 schreef golfer het volgende:
Overigens vast een domme vraag, maar wanneer kan ik ongeveer S06ep5 verwachten?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:08 schreef -Mo- het volgende:
Nu ook een uitzendschema toegevoegd in de OP.
Tot nu toe niet, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Hebben we trouwens helemaal geen first lady dit keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 12-01-2007 02:21:23 ]
We gebruiken spoilerstags voor de afleveringen die nog niet zijn uitgezonden. Aangezien afleveringen 1 t/m 4 nog niet zijn uitgezonden, gelieve spoilertags gebruiken nu.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik was hem voor. Had de spoiler al gelezen helaas dankzij die lummel..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
We gebruiken spoilerstags voor de afleveringen die nog niet zijn uitgezonden. Aangezien afleveringen 1 t/ 4 nog niet zijn uitgezonden, gelieve spoilertags gebruiken nu.
(En dus je vorige post editten)
Erg kut, heb het nog maar even extra duidelijk aangegeven in de OP.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was hem voor. Had de spoiler al gelezen helaas dankzij die lummel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 12-01-2007 02:42:44 ]
Hilarisch weer allemaal van je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:43 schreef De_Ananas het volgende:
nee grapje dat heb ik allemaal verzonnen
offtopiquequote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:48 schreef golfer het volgende:
Hilarisch weer allemaal van je.
![]()
Ga je nu slapen, jochie en verkloot je dit topic verder niet meer?
Jammer dat die in love is met zo'n heks.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:46 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
"Not until you let go of that man"
Wat een held.![]()
Winterslaap.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef superhaagie het volgende:
22 jan. duurt nog veel te lang, hoe houden julle 24ers dat vol???
Gewoon op maandag ep 1 & 2 en op dinsdag ep 3 & 4 nog een keer kijken in HR HDTV 5.1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef superhaagie het volgende:
Ik wacht al vanaf mei, dan kunnen die 2 weken wachten tot de volgende aflevering er ook nog wel bij hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef superhaagie het volgende:
Idem, op die 2 weken zal het idd niet meer komen... :pquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik wacht al vanaf mei, dan kunnen die 2 weken wachten tot de volgende aflevering er ook nog wel bij hoor.
Ja, ze heten nou eenmaal niet allemaal Jansen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind de namen dit seizoen wel lastig hoor. Allemaal buitenlands.
Sterkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik wacht al vanaf mei, dan kunnen die 2 weken wachten tot de volgende aflevering er ook nog wel bij hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack is the mannnnnn![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:19 schreef Yestuuur het volgende:
waarom downloaden jullie niet gewoon alle afleveringen,
dan zou je bijv. weten wat voor knallend einde de laatste aflevering van seizoen 6 heeft
Gozer, ga eens fietsen stelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:30 schreef Yestuuur het volgende:
(voor degene die het einde hebben gezien) ik vind Jack Bauer echt een ontzettende hondelul nadat hij dat deed. wat een kloteactie. mee eens ofniet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:33 schreef Jivis het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:54 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karen Hayes heeft met d'r eerste CTU centjes ook d'r gezicht laten gladtrekken.
Blijft wel een krachtige tante.could you just [i]not[/i] breathe?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:49 schreef HuubTuub het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]Het zal niet de eerste keer zijn dat ze dingen uit een trailer weg laten (of komt het voor in het stukje van afl 5. die heb ik nog niet gekeken dus:P )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:49 schreef HuubTuub het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Trust me, dit laten ze niet weg hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:35 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat ze dingen uit een trailer weg laten (of komt het voor in het stukje van afl 5. die heb ik nog niet gekeken dus:P )
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:14 schreef Arcee het volgende:
Jack is back.
Benieuwd naar EP05.
Over EP04:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
leuke icoonquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:35 schreef Wytze het volgende:
Tering, gebruik eens spoiler tags ofzo
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:49 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]Dat nog blijft het een kutactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat nog blijft het een kutactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
echt een achterbakse streek.. hij moest helemaal niet. niet alles mag om je doel te bereikenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:15 schreef kreuk050 het volgende:
Waarom domme actie? Hij MOEST wel.
Ik vind het zielig voor hem...
't was toch een Engelsman ofzo?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:15 schreef Merkie het volgende:
Jongens, even een vraagje over seizoen 3. Ik loop hier eigenlijk al anderhalf jaar mee rond.
Het zit zo, aan het begin van seizoen 3, de allereerste scene volgens mij, wordt er een lijk voor dat ziekenhuis gedumpt wat besmet is met dat virus en ook daar aan overleden is.
Mijn vraag: wie heeft dat virus daar gedumpt en waarom? Er werd gesuggereerd dat het een blackmail van de broer van Ramon Salazar was, Hector, maar die had het virus toen nog helemaal niet. De enige gozert die het virus toen had was volgens mij die malle Rus? Ik snap 't echt niet.
mss eerst een proefpakketje ofzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja (Saunders), maar die had het virus gekocht van die gekke Rus.
Waarom zou Saunders in godsnaam de vrijheid van Ramon Salazar eisenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook tegen hem dat het een sample was, maar hij wil niet luisteren.
Misschien waren het matties.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou Saunders in godsnaam de vrijheid van Ramon Salazar eisen?
gewoon jack?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:15 schreef Merkie het volgende:
Jongens, even een vraagje over seizoen 3. Ik loop hier eigenlijk al anderhalf jaar mee rond.
Het zit zo, aan het begin van seizoen 3, de allereerste scene volgens mij, wordt er een lijk voor dat ziekenhuis gedumpt wat besmet is met dat virus en ook daar aan overleden is.
Mijn vraag: wie heeft dat virus daar gedumpt en waarom? Er werd gesuggereerd dat het een blackmail van de broer van Ramon Salazar was, Hector, maar die had het virus toen nog helemaal niet. De enige gozert die het virus toen had was volgens mij die malle Rus? Ik snap 't echt niet.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:04 schreef qu63 het volgende:
LET OP: SPOILERS!:
http://www.ew.com/ew/article/0,,20006893,00.html
Interview met Kiefer
Dat vroeg ik me altijd afquote:ENTERTAINMENT WEEKLY: Okay. Burning question. The most burning of burning questions for the guy who plays Jack Bauer: Do you record new ''The following takes place...'' intros for every episode?
KIEFER SUTHERLAND: We did. Anytime I would go in for looping, I would do the ''The following takes place between 8 a.m. and 9 a.m.'' or whatever. One day, I said, ''Do we not have this yet?'' And of course, we did. So I don't do them anymore — but I did them for three years without realizing we didn't need to.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:34 schreef Jack_is_Back het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Inderdaad, vroeg ik me laatst ook nog af.quote:
Okee. Maar als ze dat virus nog niet hadden, en de bedoeling van die operatie bedoeld was om het virus in handen te krijgen, hoe komen ze dan aan dat infected body?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:59 schreef burpicane het volgende:
[..]
gewoon jack?
"sir everything that has happened today from the infected body at hell services to ramon salazar's prison break is all part of a larger sting operation"
S03E08 @ 2.40
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toch hoop ik nog steeds op een super stunt van fox en dat S06 heel anders begint!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:42 schreef qu63 het volgende:
whehe, eerste foutje al ontdekt
in de eerste 15 minuten van SE06.05:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toch hoop ik nog steeds op een super stunt van fox en dat S06 heel anders begint!
2000 light years from home
Dat is echt stupide.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ze daar na 3 seizoenen pas achter kwamen
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:42 schreef qu63 het volgende:
whehe, eerste foutje al ontdekt
in de eerste 15 minuten van SE06.05:Ja, dat viel mij ook al op. Maar ik dacht dat het gewoon een man die toevallig op z'n dak stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toch hoop ik nog steeds op een super stunt van fox en dat S06 heel anders begint!![]()
die zou dan toch wel weggerend hebben als er iets explodeerd?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Maar ik dacht dat het gewoon een man die toevallig op z'n dak stond.
Ik denk nooit na als ik '24' kijk, ik zit dan in een trance.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
die zou dan toch wel weggerend hebben als er iets explodeerd?
dacht ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Maar ik dacht dat het gewoon een man die toevallig op z'n dak stond.
het was ook al de 2e keer dat ik dat stuk keekquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk nooit na als ik '24' kijk, ik zit dan in een trance.
tuurlijk niet, als je die helikopter eerst ziet vallen voor de explosie zie je nog niemand op het balkon dan valt die helikopter grote knal.. en komt er iemand op het balkon staan.. een toeschouwer idd, geen cameramanquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
die zou dan toch wel weggerend hebben als er iets explodeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En licht het aan mij, of gaat Morris nog problemen opleveren? Iets in me zei, toen ik die boeventronie zag... daar is de mol van S6... want elk seizoen heeft nog een mol gehad.. En aangezien Nadia te voorhandliggend is, zet ik mijn geld op Morris (heeft Chloe weer het verkeerde vriendje gekozen)
Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:31 schreef greatgonzo het volgende:
zo ff dit weekend 1-4 gerushed.... en wat een rush!!Morris vind ik ook vrij voor de hand liggend. Ik vind sowieso een mol in CTU erg voor de hand liggend, dat heb ik nu wel gezien hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En licht het aan mij, of gaat Morris nog problemen opleveren? Iets in me zei, toen ik die boeventronie zag... daar is de mol van S6... want elk seizoen heeft nog een mol gehad.. En aangezien Nadia te voorhandliggend is, zet ik mijn geld op Morris (heeft Chloe weer het verkeerde vriendje gekozen)
Amen.
Een molloos jaar zou wel fijn zijn. Net zoals in season 2 en 3.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Morris vind ik ook vrij voor de hand liggend. Ik vind sowieso een mol in CTU erg voor de hand liggend, dat heb ik nu wel gezien hoor.
Sowieso zat 'ie al in season 5. Ik ken geen mol die in eerder seizoen nog gewoon een good guy was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:40 schreef Richardfun het volgende:
Ik betwijfel dat Morris de mol zou zijn, als er een mol zou zijn dit jaar. Hij is misschien wel een chronisch sarcastische 'pain in the ass', maar geen verrader. Dat geloof ik echt niet.
Kijk S2 en S3 nog een keer zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:31 schreef greatgonzo het volgende:
En licht het aan mij, of gaat Morris nog problemen opleveren? Iets in me zei, toen ik die boeventronie zag... daar is de mol van S6... want elk seizoen heeft nog een mol gehad..
mmm zit ik er dan echt naast? dacht dat dat wel het geval wasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kijk S2 en S3 nog een keer zou ik zeggen.
In seizoen 2 was dat zusje wel een soort van mol te noemen en in seizoen 3 was er een nepmol...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kijk S2 en S3 nog een keer zou ik zeggen.
Een mol is iemand die ergens infiltreert, dat zusje was alles behalve een mol.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
In seizoen 2 was dat zusje wel een soort van mol te noemen en in seizoen 3 was er een nepmol...
Ja okeequote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een mol is iemand die ergens infiltreert, dat zusje was alles behalve een mol.
Maar geen mol.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja okee
Maar zij ging iig naar de "dark side".
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar geen mol.
Walt Cummings is volgens mij ook geen mol. Het liep toevallig zo, maar het is niet met voorbedachte rade, denk ik.
Walt Cummings is een hoertjuhquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar geen mol.
Walt Cummings is volgens mij ook geen mol. Het liep toevallig zo, maar het is niet met voorbedachte rade, denk ik.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef truStie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:05 schreef Jivis het volgende:
[..]jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:05 schreef Jivis het volgende:
[..]Lijkt me ook, E05 is (behalve die 12 minuten) niet op dvd verschenen, dus lijkt een dvd-rip mij moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien een mol inside FOXquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Lijkt me ook, E05 is (behalve die 12 minuten) niet op dvd verschenen, dus lijkt een dvd-rip mij moeilijk.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:36 schreef Jack_is_Back het volgende:gewoon doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
K3quote:Op zondag 14 januari 2007 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
hij editte. het stond eerst tussen tags.
Dank je.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
K3![]()
Geweldige TT, trouwens. Garpigge mannetje die Kahleemdingens
![]()
![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door SaintOfKillers op 14-01-2007 10:42:21 (Hilarisch.) ]oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:19 schreef L_auteur het volgende:
Sterk begin van S6 idd!how 'r you doin kumi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you king of forrest, are you a fucking treehooker?![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:04 schreef Yestuuur het volgende:jij had het einde toch al gezien waarom moet je dan nog vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:waarom downloaden jullie niet gewoon alle afleveringen,
dan zou je bijv. weten wat voor knallend einde de laatste aflevering van seizoen 6 heeft
[ Bericht 14% gewijzigd door SaintOfKillers op 14-01-2007 10:43:24 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu op naar aflevering 5: Game On!![]()
het punt alleen is,quote:Op zondag 14 januari 2007 11:19 schreef greatgonzo het volgende:
Denk niet dat Jack nog met China te maken krijgt... ze hebben hem voor "iets" geruild... en dat was volgens Palmer een hoge prijs... dus ik denk dat Jack China achter zich kan laten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
het punt alleen is,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:19 schreef burpicane het volgende:
[..]
kan ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
Nee hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef rick89 het volgende:
wel onlogisch dat alleen de 1e 12 minuten van deel 5 verkrijgbaar zijn.
Nee, want voor de 1000e keer, dat was enkel een preview op de dvd met vier afleveringen, vandaar geen hele aflevering.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:50 schreef rick89 het volgende:
wel onlogisch dat alleen de 1e 12 minuten van deel 5 verkrijgbaar zijn.
Morgen dus HD en 5.1quote:Op zondag 14 januari 2007 15:26 schreef CloudStrife het volgende:
Vanavond gaat dit seizoen officieel in premiere!
Vanaf morgen kun je dus zonder spoilertags over episode 1 + 2 praten!
All hail Jack!
Gewoon weer kijken, maar dan op de manier hoe het hoortquote:
in dat eerste stukje gebeurt nou niet echt bijster veel dussuhquote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Wilt men het er even bijzetten waarover de spoilers gaan, want ik heb 1 t/m 4 gezien maar ik ga geen kleine klotestukjes van een aflevering kijken dus het eerste deel van 5 ga ik niet kijken, wacht gewoon netjes op de hele aflevering. Maar nou weet ik dus niet welke spoilers ik wel kan lezen
Dus begonnenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog niet officieel begonnen, maar de eerste 4 afleveringen zijn uitgelekt.
Correct.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef mrkanarie het volgende:
Die prequel is eerder reclame voor de nieuwe Toyota dan inhoudelijk van enig nut.
Ja, volgende week (22 januari) pas een nieuwe episode.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:41 schreef qu63 het volgende:
is deze ep dezelfde als de uitgelekte?
eenschquote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef Jivis het volgende:
Ik baal nu dat ik de uitgelekte afleveringen heb gekeken
Volgens IMDB niet...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef Tegeltje het volgende:
Okee, de meesten zullen "Dr. Bashir" (alex siddig) wel gespot hebben; maar die FBI agent die bij IAA binnenstapt, da's toch "Tom Paris" (Robert Duncan McNeill)
Edit.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef Tegeltje het volgende:
Okee, de meesten zullen "Dr. Bashir" (alex siddig) wel gespot hebben; maar die FBI agent die bij IAA binnenstapt, da's toch "Tom Paris" (Robert Duncan McNeill)? Ik kan 'm alleen nergens in de credits terugvinden...
Ik dacht dat ook al. Maar hij staat nergens vermeld inderdaad. Misschien lijkt hij er gewoon enorm opquote:Okee, de meesten zullen "Dr. Bashir" (alex siddig) wel gespot hebben; maar die FBI agent die bij IAA binnenstapt, da's toch "Tom Paris" (Robert Duncan McNeill)? Ik kan 'm alleen nergens in de credits terugvinden...
cliquequote:Op maandag 15 januari 2007 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
wie speelt ahmed eigenlijk, hij komt zo bekend voor
Dat bluetooth-ventje die ook in ER speelde toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat mannetje met bril en z'n kornuiten die de laatste afleveringen iedere keer belde met Logan.
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dat bluetooth-ventje die ook in ER speelde toch?
Zooo 2006. Ik heb dat stukje al een jaar als MSN+-geluidjequote:Op maandag 15 januari 2007 12:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
In an episode of House, also on FOX, Dr. Gregory House responds to an emergency situation by saying sarcastically, "Oh -- level three! Call Jack Bauer!"
Beetje laat ben je danquote:Op maandag 15 januari 2007 12:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Jee, ik heb de eerste ep van seizoen 6 gezien! Leuk dat het weer begonnen is.
House is dan ook een briljante seriequote:Op maandag 15 januari 2007 12:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
In an episode of House, also on FOX, Dr. Gregory House responds to an emergency situation by saying sarcastically, "Oh -- level three! Call Jack Bauer!"
Hij ja, Graham heette hij in 24. Met vette bluetoothheadsetshizzlegadgetquote:
wat is IAA?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef Tegeltje het volgende:
Okee, de meesten zullen "Dr. Bashir" (alex siddig) wel gespot hebben; maar die FBI agent die bij IAA binnenstapt, da's toch "Tom Paris" (Robert Duncan McNeill)? Ik kan 'm alleen nergens in de credits terugvinden...
Ik kwam Jack Bauer tegen op wipikiadingens.nl....daar stond hij bijquote:Op maandag 15 januari 2007 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zooo 2006. Ik heb dat stukje al een jaar als MSN+-geluidje.
[..]
Beetje laat ben je dan.
Opvallend fitquote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef -Mo- het volgende:
Whoehoee, geen spoilertags meer voor de eerste 2 afleveringen.:D:D:D:
JACK BAUER KOMT TERUG
Niet zo patsen Merk, sommige mensen volgen gewoon de US uitzending en springen niet meteen met een stijve pik op de gelekte afleveringen, zoals jijquote:
Ik wil nog meer uit de eerste 2 afleveringen zónder spoilertags hier neer pleuren, maar ik weet verder niks. Was er nog meer gebeurd de eerste 2 eps?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Opvallend fit..Eerste half uur is hij dizziechizzie, daarna merk je niets van dat hij 2 jaar bij de Chinezen op de thee was
![]()
Merkie was dat niet van die stijve piemel, dat was TC03.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niet zo patsen Merk, sommige mensen volgen gewoon de US uitzending en springen niet meteen met een stijve pik op de gelekte afleveringen, zoals jijen ik.
Weinig mensen hier die OZ gekeken hebben blijkbaar. Iemand die dat wel gekeken heeft zou hem meteen herkennen als Cyril O'Reily, het debiele en sterke broertje van Ryan O'Reilyquote:Op maandag 15 januari 2007 12:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik dacht Scott William Winters
http://www.imdb.com/name/nm0936001/
Allebei.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Merkie was dat niet van die stijve piemel, dat was TC03.
Oh ja, in Oz was hij inderdaad een vrij gevaarlijke retardquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Weinig mensen hier die OZ gekeken hebben blijkbaar. Iemand die dat wel gekeken heeft zou hem meteen herkennen als Cyril O'Reily, het debiele en sterke broertje van Ryan O'Reily
Hij ontsnapt van die kale gozertquote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wil nog meer uit de eerste 2 afleveringen zónder spoilertags hier neer pleuren, maar ik weet verder niks. Was er nog meer gebeurd de eerste 2 eps?
Metafoorrr.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Jack_is_Back het volgende:
Hij heeft toch geen TomTom maar een GPS in ze mobiel?
Oz, dat was nog eens briljant. Samen met Sopranos het beste drama wat er ooit op TV verschenen isquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Weinig mensen hier die OZ gekeken hebben blijkbaar. Iemand die dat wel gekeken heeft zou hem meteen herkennen als Cyril O'Reily, het debiele en sterke broertje van Ryan O'Reily
hyperboolquote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Jack_is_Back het volgende:
Hij heeft toch geen TomTom maar een GPS in ze mobiel?
Briljante serie. Maar nu weet ik nog steeds niet wie die FBI agent speeltquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, het is Scott William Winters.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Briljante serie. Maar nu weet ik nog steeds niet wie die FBI agent speelt.
Indeed.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na vanavond dus helemaal geen spoilertags meer?
En op 23 januari om 02:12 hoeven ook geen spoilerstags meer gebruikt te worden voor de eerste 12 minuten van aflevering 5.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na vanavond dus helemaal geen spoilertags meer?
Haha, wat een grappigerd ben je toch ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En op 23 januari om 02:12 hoeven ook geen spoilerstags meer gebruikt te worden voor de eerste 12 minuten van aflevering 5.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Haha, wat een grappigerd ben je toch ook.
Er is dus een First Lady. Maar waarquote:PERSONAL:
Married
Brother to Former President David Palmer
Brother to civil rights attorney Sandra Palmer
Boh! Wat een bolleboos.quote:EDUCATION:
Juris Doctorate
- Yale School of Law
Bachelor of Arts, Political Science
- Stanford University
Baseball scholarship to Stanford – NCAA Baseball Pitcher
Nou, ik zag Karen Hayes opeens met een trouwring, dus die zal het wel zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Merkie het volgende:
Profiel van PRESIDENT OF THE UNITED STATES OF AMERICA Wayne Palmert.
Wat lees ik daar:
[..]
Er is dus een First Lady. Maar waar? Zullen we raden?
http://fox.com/24/profiles/bb.htmquote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nou, ik zag Karen Hayes opeens met een trouwring, dus die zal het wel zijn.
Dus neequote:PERSONAL:
Married – Karen Hayes
Staat er zo tof tussen.quote:CTU – Intelligence Agent, Los Angeles Domestic Unit
Saks Fifth Avenue, Beverly Hills CA - Shoe Salesman
CTU – Analyst, Los Angeles Domestic Unit
CTU – Analyst, Seattle Domestic Unit
MI6 – Senior Analyst
MI6 – Junior Analyst
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je had moeten reageren met 14.gif als PI en één of twee smileys naar keuze.
Raar natuurlijk dat Mandy er op staat. In de promo pics die het meest werden gebruikt staat zij dan ook niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[afbeelding]
Teri![]()
Schoenen van Kim![]()
Palmert![]()
En Ally McBeal natuurlijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Jivis het volgende:
Ik herkende die Thomas Lennox trouwens meteen als die pa in de mr. Bean movie
Niet zo bot tegen Screechquote:Op maandag 15 januari 2007 22:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En het is trouwen Buchanan. Leer zijn naam spellen.
Euh, ik bagger helemaal niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef Bananenman het volgende:
Klote TC03 en Merkie die dit topic volbaggeren.
En Mo maar jou ken ik niet dus jij bent vrij van kritiek voorlopig
Iets gedaald...quote:the season premiere of "24" (households: 8.5/13, #7; adults 18-49: 5.8, #4) and a second hour of "24" (households: 9.1/13, #5; adults 18-49: 6.3, #3).
Maar deze cijfertjes zijn meer dan hoog genoegquote:Compared with its two-hour season opener a year ago, "24" was down 16.19% in households and 19.74% in adults 18-49.
American Idol morgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
De kijkcijfers zijn om je vingers bij af te likken![]()
[..]
Iets gedaald...
[..]
Maar deze cijfertjes zijn meer dan hoog genoegTevens kan FOX wel even dit succes gebruiken op het moment
Inderdaadquote:
Ik snap nog steeds niet waarom Justice het niet beter deed. Maar dat is FOX ten voete uit: Mismanagement van goede shows.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
InderdaadDe komende 5 maanden zal FOX weer erg sterk zijn... afgelopen herfst zijn alle nieuwe series die FOX is begonnen geflopt ongeveer (Justice, Vanished, Till Death, Standoff...). Alleen echt succesvol waren Prison Break, House en Bones .. die alle drie al respectievelijk 1, 2 en 1 jaar draaien op FOX
Nu 24, en Idol weer terug zijn gaat FOX weer knallen in de ratingsWat dat betreft zitten we met 24 nu toch best in een redelijk luxe positie... ookal dalen de kijkcijfers ietsje, FOX kan het zich echt NIET permitteren om dit prima scorende programma te verliezen
Maargoed, Ik blaat offtopic
Mia Kirshner!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[afbeelding]
Teri![]()
Schoenen van Kim![]()
Palmert![]()
Die site geeft wel erg definitief uitsluitsel over curtisquote:Op maandag 15 januari 2007 21:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://fox.com/24/profiles/bb.htm
[..]
Dus nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt 'm hier bekijken.Noordpool.FM al gelezen?
MetMichiel - maandag tot en met donderdag om 19 uur op 3FM! http://www.metmichiel.nl Check ook m'n log: http://www.michielveenstra.nl
ik uit Ghost busters 2quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Jivis het volgende:
Ahmed danquote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Jivis het volgende:
Verkeerde codecs...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:29 schreef Richardfun het volgende:
Damnit, ik zit in de UB en kan hier de promo wel kijken, maar niet horen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:21 schreef MichielV het volgende:
De promo voor episode 5 is ook online te zien en guess what...Dat ziet er weer heel vet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt 'm hier bekijken.
Amen.
Yep. "Not good enough" moet toch wel de volgende TT zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Gave promo!
Sowieso!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Yep. "Not good enough" moet toch wel de volgende TT zijn.
dat ook maar ik zie 'm altijd als ie voorbijkomt als die gek uit Ghostbusters 2quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Jivis het volgende:
Moet ie maar niet zo haatdragend zijnquote:
Goed, maar wie gaat curtis opvolgen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef Fendy het volgende:
[..]
Moet ie maar niet zo haatdragend zijn
Tony is ook dood hoor..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:15 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Goed, maar wie gaat curtis opvolgen?
Chase is er ook al niet meer.
En komt Tony nog terug.
Edgar mis ik ook wel
owja kut das waar ook hehe.quote:
Komt vast wel een hele stoere, grote kerel voor terug (die net iets minder stoer dan Jack is natuurlijk)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:15 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Goed, maar wie gaat curtis opvolgen?
Chase is er ook al niet meer.
En komt Tony nog terug.
Edgar mis ik ook wel
waarschijnlijk net zo iets als 24 the Conspiracy of de Toyota reclame.. maar dan nog slechter..quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:13 schreef Richardfun het volgende:
Woohoo, eindelijk geen spoiler tags meer
Curtis kan nu niets meer lerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:25 schreef Wytze het volgende:
Leert Curtis, stomme boer.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]Hep ik nog niet gesienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |