cliquequote:Op maandag 15 januari 2007 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
wie speelt ahmed eigenlijk, hij komt zo bekend voor
Dat bluetooth-ventje die ook in ER speelde toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat mannetje met bril en z'n kornuiten die de laatste afleveringen iedere keer belde met Logan.
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:15 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dat bluetooth-ventje die ook in ER speelde toch?
Zooo 2006. Ik heb dat stukje al een jaar als MSN+-geluidjequote:Op maandag 15 januari 2007 12:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
In an episode of House, also on FOX, Dr. Gregory House responds to an emergency situation by saying sarcastically, "Oh -- level three! Call Jack Bauer!"
Beetje laat ben je danquote:Op maandag 15 januari 2007 12:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Jee, ik heb de eerste ep van seizoen 6 gezien! Leuk dat het weer begonnen is.
House is dan ook een briljante seriequote:Op maandag 15 januari 2007 12:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
In an episode of House, also on FOX, Dr. Gregory House responds to an emergency situation by saying sarcastically, "Oh -- level three! Call Jack Bauer!"
Hij ja, Graham heette hij in 24. Met vette bluetoothheadsetshizzlegadgetquote:
wat is IAA?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:02 schreef Tegeltje het volgende:
Okee, de meesten zullen "Dr. Bashir" (alex siddig) wel gespot hebben; maar die FBI agent die bij IAA binnenstapt, da's toch "Tom Paris" (Robert Duncan McNeill)? Ik kan 'm alleen nergens in de credits terugvinden...
Ik kwam Jack Bauer tegen op wipikiadingens.nl....daar stond hij bijquote:Op maandag 15 januari 2007 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zooo 2006. Ik heb dat stukje al een jaar als MSN+-geluidje.
[..]
Beetje laat ben je dan.
Opvallend fitquote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef -Mo- het volgende:
Whoehoee, geen spoilertags meer voor de eerste 2 afleveringen.:D:D:D:
JACK BAUER KOMT TERUG
Niet zo patsen Merk, sommige mensen volgen gewoon de US uitzending en springen niet meteen met een stijve pik op de gelekte afleveringen, zoals jijquote:
Ik wil nog meer uit de eerste 2 afleveringen zónder spoilertags hier neer pleuren, maar ik weet verder niks. Was er nog meer gebeurd de eerste 2 eps?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Opvallend fit..Eerste half uur is hij dizziechizzie, daarna merk je niets van dat hij 2 jaar bij de Chinezen op de thee was
![]()
Merkie was dat niet van die stijve piemel, dat was TC03.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niet zo patsen Merk, sommige mensen volgen gewoon de US uitzending en springen niet meteen met een stijve pik op de gelekte afleveringen, zoals jijen ik.
Weinig mensen hier die OZ gekeken hebben blijkbaar. Iemand die dat wel gekeken heeft zou hem meteen herkennen als Cyril O'Reily, het debiele en sterke broertje van Ryan O'Reilyquote:Op maandag 15 januari 2007 12:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik dacht Scott William Winters
http://www.imdb.com/name/nm0936001/
Allebei.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Merkie was dat niet van die stijve piemel, dat was TC03.
Oh ja, in Oz was hij inderdaad een vrij gevaarlijke retardquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Weinig mensen hier die OZ gekeken hebben blijkbaar. Iemand die dat wel gekeken heeft zou hem meteen herkennen als Cyril O'Reily, het debiele en sterke broertje van Ryan O'Reily
Hij ontsnapt van die kale gozertquote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wil nog meer uit de eerste 2 afleveringen zónder spoilertags hier neer pleuren, maar ik weet verder niks. Was er nog meer gebeurd de eerste 2 eps?
Metafoorrr.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Jack_is_Back het volgende:
Hij heeft toch geen TomTom maar een GPS in ze mobiel?
Oz, dat was nog eens briljant. Samen met Sopranos het beste drama wat er ooit op TV verschenen isquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Weinig mensen hier die OZ gekeken hebben blijkbaar. Iemand die dat wel gekeken heeft zou hem meteen herkennen als Cyril O'Reily, het debiele en sterke broertje van Ryan O'Reily
hyperboolquote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Jack_is_Back het volgende:
Hij heeft toch geen TomTom maar een GPS in ze mobiel?
Briljante serie. Maar nu weet ik nog steeds niet wie die FBI agent speeltquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, het is Scott William Winters.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Briljante serie. Maar nu weet ik nog steeds niet wie die FBI agent speelt.
Indeed.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na vanavond dus helemaal geen spoilertags meer?
En op 23 januari om 02:12 hoeven ook geen spoilerstags meer gebruikt te worden voor de eerste 12 minuten van aflevering 5.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na vanavond dus helemaal geen spoilertags meer?
Haha, wat een grappigerd ben je toch ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En op 23 januari om 02:12 hoeven ook geen spoilerstags meer gebruikt te worden voor de eerste 12 minuten van aflevering 5.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Haha, wat een grappigerd ben je toch ook.
Er is dus een First Lady. Maar waarquote:PERSONAL:
Married
Brother to Former President David Palmer
Brother to civil rights attorney Sandra Palmer
Boh! Wat een bolleboos.quote:EDUCATION:
Juris Doctorate
- Yale School of Law
Bachelor of Arts, Political Science
- Stanford University
Baseball scholarship to Stanford – NCAA Baseball Pitcher
Nou, ik zag Karen Hayes opeens met een trouwring, dus die zal het wel zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef Merkie het volgende:
Profiel van PRESIDENT OF THE UNITED STATES OF AMERICA Wayne Palmert.
Wat lees ik daar:
[..]
Er is dus een First Lady. Maar waar? Zullen we raden?
http://fox.com/24/profiles/bb.htmquote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nou, ik zag Karen Hayes opeens met een trouwring, dus die zal het wel zijn.
Dus neequote:PERSONAL:
Married – Karen Hayes
Staat er zo tof tussen.quote:CTU – Intelligence Agent, Los Angeles Domestic Unit
Saks Fifth Avenue, Beverly Hills CA - Shoe Salesman
CTU – Analyst, Los Angeles Domestic Unit
CTU – Analyst, Seattle Domestic Unit
MI6 – Senior Analyst
MI6 – Junior Analyst
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je had moeten reageren met 14.gif als PI en één of twee smileys naar keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |