Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Tonks opent geen nieuw topic...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Consumptiebon het volgende:
tonks had de LAPO
b-d moet zijn plaatje even aanpassen enzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef iamredleader het volgende:
En waarom staat SiemeN nog niet in de OP?
Het was maar een voorbeeldquote:
Zal ik 'm even sticky maken?quote:
donequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:21 schreef murp het volgende:
[Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
[CreaBea-Topic] ONZ banner maken! #2
bewerken graag![]()
omdat wij meestal druk zijn met modden terwijl die kutusers FB vol slowchattenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Waarom maken de MODS nooit de FB
Respect voor je (ogenschijnlijke) tevergeefse edoch nobele zaakquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat wij meestal druk zijn met modden terwijl die kutusers FB vol slowchatten
jouw postgedrag staat me helemaal niet aan, ik zou maar eens een beetje dimmenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Respect voor je (ogenschijnlijke) tevergeefse edoch nobele zaak![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
jouw postgedrag staat me helemaal niet aan, ik zou maar eens een beetje dimmen
Kom op zeg. Dit was een potentie topic...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
"hey kijk je zusje ligt bovenop"
niet leuk dus
Ja maar met verkeerde OP... En de OP zet de toon meestal, vandaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dit was een potentie topic...
Ik ga gewoon een nieuwe makenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar met verkeerde OP... En de OP zet de toon meestal, vandaar.
weten jullie het al?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:10 schreef jogy het volgende:
Ok ok, inzendmogelijkheid is gestopt. We laten jullie zo snel mogelijk weten wie er heeft gewonnen.
ja, doe datquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zal het logo even aanpassen als ik thuis ben poppetjes
helaas ben ik dat pas om kwart over 4, maar dan oeewh dan pas ik hem aanquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
helaas ben ik dat pas om kwart over 4, maar dan oeewh dan pas ik hem aan
Voor die CreaBea banner contest is deze zeker te laat
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 [b]00:10 schreef jogy het volgende:[/b]
Ok ok, inzendmogelijkheid is gestopt. We laten jullie zo snel mogelijk weten wie er heeft gewonnen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Als je wint hé... mag je dan een lekker modje platneuken ?
kan iemand dat effe wissen in dit topic?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Als je wint hé... mag je dan een lekker modje platneuken ?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Hou eens op met die slowchat.
of willen jullie een ban aangezwaffelt hebben ?
sorryquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:04 schreef SiemeN het volgende:
Zo kan ie wel weer ja.
Sorryquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:04 schreef SiemeN het volgende:
Zo kan ie wel weer ja.
'k weet niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef Tha-CheF het volgende:
is het telaat om tvp's te plaatsen?
zullen we het proberen?quote:
Heb ik ook met het verkrijgen van TTT'squote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:24 schreef postmortum het volgende:
tegenwoordig is ook iederen mod![]()
En ik word elke keer afgewezen![]()
![]()
![]()
en snel een beetje !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef murp het volgende:
wat is het nou geworden
[Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
mmmm, jullie hebben toch genoeg tijd gehad, wat voor mods zijn jullie nou.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
jaja, we zijn nog in beraad
maar met een beetje mazzel komt de uitslag vanavond nog
welke tekstquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:34 schreef postmortum het volgende:
zeg wat vinden jullie van mij geniale tekst?
jij staat er niet inquote:
allemaal leugens!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:34 schreef postmortum het volgende:
zeg wat vinden jullie van mij geniale tekst?
[GEZ] Zanger(es)![]()
do gaat het hem inzingenquote:
Roflpantoffel en Sala-Adin...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[[url=http://home.tiscali.nl/mistermonkeymanscrap/BarVerhalen/Verhaal10/5.gif]afbeelding][/url]
Goedmakertje voor Remlof![]()
Zijn toch alleen geldig bij MODs dus boeie!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:33 schreef TwyLight het volgende:
Het was toch niet de bedoeling dat users zelf de banners gingen posten?Heb al weer een paar topics gezien waar de banners instaan zonder dat een mod dat heeft gedaan
Kan je op wachten...vandaar "alleen geldig icm een mod editpost" oid...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:33 schreef TwyLight het volgende:
Het was toch niet de bedoeling dat users zelf de banners gingen posten?Heb al weer een paar topics gezien waar de banners instaan zonder dat een mod dat heeft gedaan
nee, alleen geldig met een "bericht XX% gewijzigd door [insert onz mod]"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:33 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er wat aan gedaan wordt als het de spuigaten uit loopt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:39 schreef TwyLight het volgende:
Ja maar dan nog, het is duidelijk uitgelegd dat het niet de bedoeling is dus dan moeten ze het ook gewoon niet doen.
Het is irritant om (misschien wat vroeg om dat nu al te zeggen) ze straks in elk topic te zien en dan elke keer moet kijken of die geëdit is door een mod of niet
Ligt dat aan mij of is dat makkelijk te faken?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, alleen geldig met een "bericht XX% gewijzigd door [insert onz mod]"
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij of is dat makkelijk te faken?
-Edit: Inderdaad, dat is het zeker
[afbeelding]
Wat gebeurd hier ????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij of is dat makkelijk te faken?
-Edit: Inderdaad, dat is het zeker
[afbeelding]
Goed genoeg om de average bagger user om de tuin te leidenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
nou goeie fake, als je het niet als tekst kan selecteren is het dus niet origineel
Eerst niet, ik dacht zo van huhquote:
Great minds think alikequote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:45 schreef TwyLight het volgende:
Jammer dat je niet de text een kleur kan geven
[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 13-01-2007 1:45 ]
verkeerde tekstkleurquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:45 schreef TwyLight het volgende:
Jammer dat je niet de text een kleur kan geven
[ Bericht 98% gewijzigd door remlof op 13-01-2007 1:45 ]
Btw:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Morgen ff al die letters bewerken met photoshop zodat je ze per letter kan posten
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[[url=http://home.tiscali.nl/mistermonkeymanscrap/BarVerhalen/Verhaal10/5.gif]afbeelding][/url]
Goedmakertje voor Remlof![]()
dan kan je het nog niet als tekst selecterenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Morgen ff al die letters bewerken met photoshop zodat je ze per letter kan posten
Kan het wel zo "forceren" als het moetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
dan kan je het nog niet als tekst selecteren
ja je topic is leuk, zal het eens mee naar achteren nemenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kan het wel zo "forceren" als het moet
Maar ontopic: hoe zit het met TTT's
Mag het een reeks worden? Anders moest ik voor weblog actualiteiten strips makenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
ja je topic is leuk, zal het eens mee naar achteren nemen
je mag eventueel een deel 2 proberenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Mag het een reeks worden? Anders moest ik voor weblog actualiteiten strips maken
zoals ik al zei, omdat de persoon in kwestie erover heeft geklaagdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:15 schreef Canisfire het volgende:
Nu met argumenten op fok! dan maar waarom is mijn topic dicht
Fotoshop paint fotofuck : Freek-jan !
De topics over Greetje, Dj Frikandell, Zangerbob , NBK en ga zo maar door bleven ook allemaal open dus een beetje vreemd dat je nu opeens de moraalridder gaat uithangen.
Ik ga nu slapen kom maar met goede argumenten als je een kerel bent en niet met het topic is dicht en blijft dicht omdat ik dat zeg![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:55 schreef TwyLight het volgende:
Hey, wiezo is mijn maikuuul pic in dat topic eigenlijk weggeedit?
never seen a huge black nigga cock?
Niet dus de persoon in kwestie is nooit op fok! geweestquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
zoals ik al zei, omdat de persoon in kwestie erover heeft geklaagd
Je vliegt 20 januari om 07:20 in Business Class naar Munchen. Je stapt door over op een vliegtuig van Air Madagascar de vlucht duurt ongeveer 10 uur en dit alles kost je ¤ 1369 inclusief.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:28 schreef talin77 het volgende:
SiemeN mod ???
es ff kijken wat een enkeltje Magadascar kost tegenwoordig![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:23 schreef remlof het volgende:
ik zie hier vooral de link murp - bagger
neequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Mag het Mario/Luigi-topic weer openen met een andere TT?
dan mail je em terugquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe moet ik die kerel nou PM'en als ik niet eens weet wie het is
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je vliegt 20 januari om 07:20 in Business Class naar Munchen. Je stapt door over op een vliegtuig van Air Madagascar de vlucht duurt ongeveer 10 uur en dit alles kost je ¤ 1369 inclusief.![]()
Wie dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Veel mensen willen mijn zelfgemaakte [afbeelding] als standaard Fok! Smiley...
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Veel mensen willen mijn zelfgemaakte [afbeelding] als standaard Fok! Smiley...
Het merendeel van de FOK!kers kan prima zelf de wikipedia vinden.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik wil onze fokkers wat bijbrengen maar dan wordt het gesloten!
maar voor de FOK!kers die dat niet kunnen vinden!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het merendeel van de FOK!kers kan prima zelf de wikipedia vinden.![]()
Als iemand dat niet kan vinden moet hun computer maar afgepakt worden. Dat wordt nooit meer wat.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
maar voor de FOK!kers die dat niet kunnen vinden!!!
Verzin eerst eens een goed inhoudelijk topic voordat je je druk gaat maken om de viewsquote:Op zondag 14 januari 2007 20:01 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn view record topic wat doe je!
NYLZ!!!
Oke zal ik doenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Verzin eerst eens een goed inhoudelijk topic voordat je je druk gaat maken om de views
Even mijn delete knopje zoeken.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag ik hier mijn 13.000ste post neerzetten ?
quote:
mwah, zo goed vind ik dat topic nietquote:Op maandag 15 januari 2007 13:04 schreef Tha-CheF het volgende:
ik pleit voor een ontopic worthiness banner
Verzin *Hier* misleidende TT's in de verkeerde sub-fora
proberen waard hequote:Op maandag 15 januari 2007 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
mwah, zo goed vind ik dat topic niet
Nope, nu vliegen ze er helemaal af indien nodig.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:38 schreef Stofje het volgende:
Bestaat de TO-ban eigenlijk nog?
Stijve gegarandeerdquote:Op maandag 15 januari 2007 14:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, nu vliegen ze er helemaal af indien nodig.
Geen idee.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:39 schreef F.R.E.S.H het volgende:
Waarom staat mijn Saddam topic niet meer in mijn AT?
ik vind jou niet aardig!quote:Op maandag 15 januari 2007 14:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stijve gegarandeerd
Hij ook? Langer dan een week, het liefste?
Als hij zo doorgaat gaat hij eerst over de knie bij SiemeN, indien dat niet helpt mag hij een tijdje een nieuwe hobby zoeken inderdaad.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stijve gegarandeerd
Hij ook? Langer dan een week, het liefste?
Vraag paultjuhh eensquote:Op maandag 15 januari 2007 14:38 schreef Stofje het volgende:
Bestaat de TO-ban eigenlijk nog?
Dat is niet iets om trots op te zijn, prutser. Het tekent je niveau en binnen de kortste keren kotst iedereen je uit en is FOK ineens helemaal niet meer zo'n leuk forumquote:Op maandag 15 januari 2007 14:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
ik stop nu wel even met topics openen iets van 5 gesloten ofzo in 1 dag![]()
Je "TO tegoed" is wel op ondertussen inderdaad.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
ik stop nu wel even met topics openen iets van 5 gesloten ofzo in 1 dag![]()
open er een topic overquote:Op maandag 15 januari 2007 14:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, ik stoor me aan jouw irritante postgedrag. Kap daar eens mee.
En geloof me: die postbode elastiekjes kunnen erg pijn doen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat gaat hij eerst over de knie bij SiemeN, indien dat niet helpt mag hij een tijdje een nieuwe hobby zoeken inderdaad.![]()
Dan zet je hem wel vierkant voor het blokje.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:49 schreef Jump het volgende:
Ik wil anders [afbeelding] wel eens laten zien
Nou en, ik wil het niet eens meer weten!quote:Op maandag 15 januari 2007 14:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik het niet weet dan weet niemand het.![]()
En wat betekent dat?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je "TO tegoed" is wel op ondertussen inderdaad.
Dat we je gebagger ondertussen wel zat zijn. Dat had je uit alle bovenstaande ook op kunnen maken, maar dat lukt je nog niet zie ik.quote:
Vraag het dan ook niet, nu zit je alleen maar bandbreedte weg te vreten voor niksquote:Op maandag 15 januari 2007 14:53 schreef F.R.E.S.H het volgende:
[..]
Nou en, ik wil het niet eens meer weten!![]()
Zoiets dacht ik al, maar ik wist het niet zeker dus ik vroeg het nog maar even.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat we je gebagger ondertussen wel zat zijn. Dat had je uit alle bovenstaande ook op kunnen maken, maar dat lukt je nog niet zie ik.
Het lijkt me praktischer als je pas een topic opent wanneer je ook een idee hebt.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:04 schreef M-I-L-F het volgende:
SiemeN, waarom heb je mn topic gesloten?
Ik wil graag een nieuw topic openen.
het staat hier goed hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef BonteAvond het volgende:
Kan dit topic weer terug naar CUL? Lang leve de Deense TOKO
kutmod Martijn heeft het hier naar geschopt, maar het is een serieus CUL topic
Bvd
Oh ik wist niet dat jij een modje wasquote:
Jah, thanks. Ik heb het gesloten, lijkt op verkapte spam.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef BonteAvond het volgende:
Kan dit topic weer terug naar CUL? Lang leve de Deense TOKO
kutmod Martijn heeft het hier naar geschopt, maar het is een serieus CUL topic
Bvd
Het is geen spam en het is een CUL topic, dus graag weer verplaatsen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, thanks. Ik heb het gesloten, lijkt op verkapte spam.
Dat denk ik ook, en overigens snap ik ook niet wat er mis is met de TTquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Volgens mij waren de MODS in de war vawege de TT. Deense TOKO namen ze volgens mij iets te letterlijk. TT change en terugzetten is imho beste oplossing.
Ik zei, het lijkt op spam. Daarnaast was het geen leuk ONZ topic. Misschien moet je iets meer aan je OP doen om het in CUL opnieuw te proberen. Een linkje alleen en het aanprijzen van die site lijkt op spam en is nogal sumier voor een topic in CUL lijkt me.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Het is geen spam en het is een CUL topic, dus graag weer verplaatsen.
Btw, als je denkt dat dit spam is: sluit dan ook deze topics:
McDonalds deel 5
Subway Deel 5 !
Ben & Jerry's # 4
etcetera, is allemaal 'spam'
Ik neem aan dat je nu in de betreffende topics die ik je heb gegeven een gast-slotje gaat zetten?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zei, het lijkt op spam. Daarnaast was het geen leuk ONZ topic. Misschien moet je iets meer aan je OP doen om het in CUL opnieuw te proberen. Een linkje alleen en het aanprijzen van die site lijkt op spam en is nogal sumier voor een topic in CUL lijkt me.
Lijkt op SPAMquote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]
Deeltje 5
Voorgaande deeltje
[Centraal] Mac Donalds
[Centraal] McDonald's deel 2
McDonald's deel 3
McDonald's deel 4
Websites
www.mcdonalds.nl
www.mcdonalds.be
www.mcdonalds.de
Iddquote:Op maandag 15 januari 2007 20:20 schreef Snakey het volgende:
Ik zei, het lijkt op spam. Daarnaast was het geen leuk ONZ topic. Misschien moet je iets meer aan je OP doen om het in CUL opnieuw te proberen.
Daarnaast de Deen supermarkt aan prijzen als een Deense winkel is ook erg flauw.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:20 schreef Snakey het volgende:
Een linkje alleen en het aanprijzen van die site lijkt op spam en is nogal sumier voor een topic in CUL lijkt me.
Dit is pas SPAM imho, de OP van het McDonalds topic:quote:Op maandag 15 januari 2007 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd![]()
[..]
Daarnaast de Deen supermarkt aan prijzen als een Deense winkel is ook erg flauw.![]()
Slotje dan maar voor spam?quote:Op maandag 25 september 2006 13:46 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]
Deeltje 5
Voorgaande deeltje
[Centraal] Mac Donalds
[Centraal] McDonald's deel 2
McDonald's deel 3
McDonald's deel 4
Websites
www.mcdonalds.nl
www.mcdonalds.be
www.mcdonalds.de
Daar moet je voor bij de CUL mods zijn. Ik ga daar niet gastmodden. Maar zoals ik al zei, misschien moet je je OP/TT wat duidelijker maken waardoor het wel kan in CUL.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:22 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu in de betreffende topics die ik je heb gegeven een gast-slotje gaat zetten?
Of mag McDonalds, Subway, Ben&Jerry's aanprijzen wel?
Ah van het kastje naar de muur, Martijn_77 stuurt het naar ONZquote:Op maandag 15 januari 2007 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar moet je voor bij de CUL mods zijn. Ik ga daar niet gastmodden. Maar zoals ik al zei, misschien moet je je OP/TT wat duidelijker maken waardoor het wel kan in CUL.
Neem een voorbeeld aan de andere topics waar je nu een gastslotje op wiltquote:Op maandag 15 januari 2007 20:24 schreef Snakey het volgende:
Daar moet je voor bij de CUL mods zijn. Ik ga daar niet gastmodden. Maar zoals ik al zei, misschien moet je je OP/TT wat duidelijker maken waardoor het wel kan in CUL.
Ik zou het op prijs stellen als jij en Martijn_77 dit in FB CUL verder bespreken. Het topic hoorde gewoon niet in ONZ en ik ga zeker niet in CUL modden.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:26 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Ah van het kastje naar de muur, Martijn_77 stuurt het naar ONZ
En jij denkt dat het spam is, en dan laat ik je 3 andere topics zien eveneens met SPAM en die sluit je dan niet. Laat staan dat je mijn topic opent, en terugstuurt.
![]()
Dan verplaats je het terug, of als je een echte held bent en denkt dat mijn topic spam was: dan moet je ook die andere topics een gast slotje geven: ook spam namelijk. Of meet je met 2 maten?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als jij en Martijn_77 dit in FB CUL verder bespreken. Het topic hoorde gewoon niet in ONZ en ik ga zeker niet in CUL modden.
Alvast dank.
Ik ga niet over CUL. Hoe moeiijk is het?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:31 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Dan verplaats je het terug, of als je een echte held bent en denkt dat mijn topic spam was: dan moet je ook die andere topics een gast slotje geven: ook spam namelijk. Of meet je met 2 maten?
Hoe moeilijk is het om het topic te openen en te verplaatsen?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga niet over CUL. Hoe moeiijk is het?
Hoe dik is die plaat voor je kop? Er staat een levensgrote advertentie in de OP... En nu opzouten.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:34 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om het topic te openen en te verplaatsen?
En btw, heb je op de linkjes geklikt, lijkt verdacht veel op spam niet waar
CUL FB moet je zijn. Als Martijn_77 het terug wil halen en openen is het mij best. Het topic hoorde niet in onz om redenen die ik al gegeven heb.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:34 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om het topic te openen en te verplaatsen?
En btw, heb je op de linkjes geklikt, lijkt verdacht veel op spam niet waar
Kerel het wordt je door Snakey allemaal hartstikke duidelijk uitgelegd, maak je brillenglaasjes nog is schoon:quote:Op maandag 15 januari 2007 20:31 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Dan verplaats je het terug, of als je een echte held bent en denkt dat mijn topic spam was: dan moet je ook die andere topics een gast slotje geven: ook spam namelijk. Of meet je met 2 maten?
Gelukkig stond hier geen advertentie:quote:Op maandag 15 januari 2007 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe dik is die plaat voor je kop? Er staat een levensgrote advertentie in de OP... En nu opzouten.
Het is geen spam, dus je hebt het om de verkeerde reden gesloten.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
CUL FB moet je zijn. Als Martijn_77 het terug wil halen en openen is het mij best. Het topic hoorde niet in onz om redenen die ik al gegeven heb.
Die andere topics ga ik ook niet over ----> CUL, moet je zijn.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:40 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Het is geen spam, dus je hebt het om de verkeerde reden gesloten.
Er wordt niet gezegd dat het spam is maar dat het daarop leek. Lees eens voor je reageert.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Kerel het wordt je door Snakey allemaal hartstikke duidelijk uitgelegd, maak je brillenglaasjes nog is schoon:
De topics waar jij het over hebt zijn geen spam, er wordt gepraat óver de producten en natuurlijk staan dan de linkjes derbij. Het enige wat Snakey zegt is dat het verkapte spam lijkt en voor ONZ is het niets, en dat is waar.
Je hoeft alleen je OP wat aan te passen, probeer het topic dan nog eens in CUL te openen.
Het is onzin dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en al helemaal dat je je afreageert op mods die de policy volgen.
Dus als jij zo'n fan bent van die Deense Toko van je laat je duidelijk blijken waarom, zet je niet alleen een link en een aanbieding in je OP en probeer je een leuk topic te starten. Alle begin is moeilijk maar ook jij kan het leren.
*zucht* Ik ben geen CUL mod zoek het hier uit met Martijn_77 Foodback CULquote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Gelukkig stond hier geen advertentie:
[Centraal] Mac Donalds
Dus wat ik zei: met 2 maten meten
Ik weet dat je geen CUL mod bent maar ook jij moet het grappig vinden wat een gigantisch bord de beste user voor z'n hoofd heeft zittenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
*zucht* Ik ben geen CUL mod zoek het hier uit met Martijn_77 Foodback CUL![]()
Zal ik je vreten ok nog voor je prakken of wat?![]()
Jah, de combinatie 'bord voor zijn kop' en CUL begint wel grappig te worden inderdaad.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen CUL mod bent maar ook jij moet het grappig vinden wat een gigantisch bord de beste user voor z'n hoofd heeft zitten.
Ik dacht al dat je dat niet zou ontgaanquote:Op maandag 15 januari 2007 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, de combinatie 'bord voor zijn kop' en CUL begint wel grappig te worden inderdaad.![]()
Snakey ontgaat niets!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:46 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat niet zou ontgaan.
quote:Schopje CUL! -->
Achja, blijkbaar mag adverteren voor McDonalds wel. Ik heb idd een bord voor mn kop gehad dat ik dacht dat als iets als spam wordt beschouwd dat dat dan voor het hele forum het geval isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen CUL mod bent maar ook jij moet het grappig vinden wat een gigantisch bord de beste user voor z'n hoofd heeft zitten.
Dat bord voor je kop gaat over het feit dat je dat mag bespreken in CUL FB. Ik ga er niet over.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:50 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Achja, blijkbaar mag adverteren voor McDonalds wel. Ik heb idd een bord voor mn kop gehad dat ik dacht dat als iets als spam wordt beschouwd dat dat dan voor het hele forum het geval is![]()
Spam is ok, als het maar in CUL isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat bord voor je kop gaat over het feit dat je dat mag bespreken in CUL FB. Ik ga er niet over.
En als je nu nog doorgaat ga ik heel hard gillen en op de grond stampen, hoor.![]()
Lees even goed door wat ze in CUL FB tegen je zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Spam is ok, als het maar in CUL is![]()
En niet te hard aub ik ga zo een dutje doen.
Ja dat heb ik gedaan, een advertentie voor een hamburger of een op met alleen links naar mcdonalds websites is geen spam, maar een advertentie van een supermarkt is wel spamquote:Op maandag 15 januari 2007 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees even goed door wat ze in CUL FB tegen je zeggen.![]()
Moeten we het met een blokkendoos voor je spellen ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, een advertentie voor een hamburger of een op met alleen links naar mcdonalds websites is geen spam, maar een advertentie van een supermarkt is wel spam![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moeten we het met een blokkendoos voor je spellen ofzo?![]()
je had de zoekmachine nog niet ontdekt?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef Konijnenjager het volgende:
Ik zoek dat hilarische topic waaring "goed nieuws"/ "slecht nieuws" werd gepaint. Met die dokter die dan die neger goed/slecht nieuws bracht.
Maar kan hem niet vinden!
Help!
Hij kon de zoekmachine niet vinden, hij zocht de zoekmachine voor de zoekmachinequote:Op maandag 15 januari 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je had de zoekmachine nog niet ontdekt?
alleen in Culinesse ŕ gogoquote:Op maandag 15 januari 2007 22:13 schreef F.R.E.S.H het volgende:
Mag ik een BonteAvond fantopic openen?
Wel, maar topic titel vergeten en vooral vergeten in dit topic aan te geven dat ik dat al geprobeerd hadquote:Op maandag 15 januari 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je had de zoekmachine nog niet ontdekt?
misschien kunnen ze je op nummer 10 nog reddenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:04 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Wel, maar topic titel vergeten en vooral vergeten in dit topic aan te geven dat ik dat al geprobeerd had![]()
Suicide is the only way out![]()
Die houden we derin.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien kunnen ze je op nummer 10 nog redden
Die visquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat het kut was en je hebt die vis ondertussen ook al iets te vaak gepost
zo heel moeilijk is dat niet. zulke gasten heb ik ook wel eens gezien op vakantie en heb het zelf ook een geprobeert en is best makkelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:12 schreef Rampestamper het volgende:
De nieuwe Bob Ross!
Goftedorie jogy! Ik had net een Bob Ross smilie zitten shoppen!
[afbeelding]
Go for itquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:12 schreef Rampestamper het volgende:
De nieuwe Bob Ross!
Goftedorie jogy! Ik had net een Bob Ross smilie zitten shoppen!
[afbeelding]
ik heb geen zin dat mijn foto op het forum wordt geknald....quote:
Eenmaal online blijft onlinequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef murp het volgende:
kan iemand het plaatje weghalen van mij?
[..]
ik heb geen zin dat mijn foto op het forum wordt geknald....
Ik heb een hekel aan topicstarters die..
ben jij dat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef murp het volgende:
kan iemand het plaatje weghalen van mij?
[..]
ik heb geen zin dat mijn foto op het forum wordt geknald....
Ik heb een hekel aan topicstarters die..
Dan heeft hij wel een ietwat aparte spijsverteringquote:
die foto was nog voor mijn maag verkleiningquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel een ietwat aparte spijsvertering.
vroegah werd je voor minder afgekeurd voor het legerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:30 schreef murp het volgende:
[..]
die foto was nog voor mijn maag verkleining
Vroeger werd je gewoon in een vliegtuig geladen en eruit gekieperd boven een hongerig Afrikaans dorp en was iedereen blij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
vroegah werd je voor minder afgekeurd voor het leger
....maar dat was vroeger...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Vroeger werd je gewoon in een vliegtuig geladen en eruit gekieperd boven een hongerig Afrikaans dorp en was iedereen blij.
CUL is dan ook een verkapt bierforumquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:48 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het trouwens best tof dat van de toch al zo weinige feedback die we in dit topic zien, 80% ook nog eens in CUL had moeten staan.
Alle recepten en gerechten zijn er om bij je bier te nuttigenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
CUL is dan ook een verkapt bierforum
Niet. al het eten is er om bij het bier te nuttigen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alle recepten en gerechten zijn er om bij je bier te nuttigen![]()
Met de reeksen: Wat eet jij bij je bier vandaag & Ik krijg bezoek... wat moet ik bij het bier serveren![]()
Omdat het principe leuk was en ik het een kans wilde geven door er aandacht op te vestigen maar dat is niet helemaal uitgewerkt zoals ik gehoopt had, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is dit eigenlijk een TTT? Vind ik het niet waard eerlijk gezecht,
MODS work in mysterieus ways...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is dit eigenlijk een TTT? Vind ik het niet waard eerlijk gezecht,
je accountnaam voorspelt niet veel goeds, kloonquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef SonjaBagger het volgende:
Goedemiddag heren.
Ik meld me hier even, mochten jullie nog tips nodig hebben om je ideale postcount te bereiken.
Dit zou zo een quote kunnen zijn van een filmquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
je accountnaam voorspelt niet veel goeds, kloon
een dikke z-fim that isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dit zou zo een quote kunnen zijn van een film
Z-Film is een afkorting voor Zombie film hoorquote:
Ik word niet begrepen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Z-Film is een afkorting voor Zombie film hoor![]()
En zoals we weten bevatten Z-films veel cheesy oneliners.
Niet dat daar iets mis mee is
Alleen als ze echt leuk zijn. En dat gebeurt de laatste tijd steeds minder, helaasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Siemen dribbel topics behoren open te blijven, lees je in !
komt omdat ze toch verneuckt worden dus waarom zou je nog moeite doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als ze echt leuk zijn. En dat gebeurt de laatste tijd steeds minder, helaas
Dat komt mede doordat jij er een voorliefde voor schijnt te hebben om je topics te openen als de mods al op één oor liggen.... Als je een goed topic opent zorgen wij, als we er zijn, echt wel voor dat het niet verbaggerd wordt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
komt omdat ze toch verneuckt worden dus waarom zou je nog moeite doen
Hoe kan ik nou een goed baggertopic maken als jullie de bagger weghalen ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt mede doordat jij er een voorliefde voor schijnt te hebben om je topics te openen als de mods al op één oor liggen.... Als je een goed topic opent zorgen wij, als we er zijn, echt wel voor dat het niet verbaggerd wordt.
Ik mis die oude bierdrinkende remlofquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:30 schreef TwyLight het volgende:
Dus omdat ze worden verneukt doe jij ook niet meer je best? jij verneukt dus ook?
"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een goed baggertopic maken als jullie de bagger weghalen ?![]()
*meldt, ik ben nog steeds dezelfde hoor, alleen schijnen sommigen dat door dat blauwe kleurtje niet meer te zienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik mis die oude bierdrinkende remlof
NIETUS JE DOET KEIANDERS EN VAN JA EEEH PAULTJUHH DIT EN DRIBBEL DAT ENZOquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
*meldt, ik ben nog steeds dezelfde hoor, alleen schijnen sommigen dat door dat blauwe kleurtje niet meer te zien
Ik werd al lang moe van jullie gebagger voordat ik blauw was, alleen hadden jullie er toen geen commentaar opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
NIETUS JE DOET KEIANDERS EN VAN JA EEEH PAULTJUHH DIT EN DRIBBEL DAT ENZO
zeikhoerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd al lang moe van jullie gebagger voordat ik blauw was, alleen hadden jullie er toen geen commentaar op
*ow en zet je CAPS eens uit
Erh, wel hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef SpeedyRich het volgende:
Huisregel(s) Onzin voor je leven.
NJ
de icoontjes doen het niet
Ah nee, ik heb firefox dus ik zie de hokjes niet.quote:
Goedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah nee, ik heb firefox dus ik zie de hokjes niet.. Gefixed, thanks voor de link stofje
.
En jij bedankt voor de oplettendheid natuurlijk.quote:
Hangt van de context afquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is doodsverwensing ban?
Doe es linkje?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is doodsverwensing ban?
Als het plaatje echt vies is en dan ook echt echt vies is neuj get over itquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:54 schreef Vierkantblokje het volgende:
is vieze plaatjes posten ban?
Ja, daarom mag jij ook geen fotoboek aanmaken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:54 schreef Vierkantblokje het volgende:
is vieze plaatjes posten ban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |