PI [CreaBea-Topic] ONZ banner maken! #2quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef jogy het volgende:
Slowchatten is niet erg maar hou het wel enigzins ontopic AUB.
Ja daar zat ik net aan te denken, wat post die weinig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:14 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Kut is dat he
Jij heb er 10 per dag dat is beter dan 3dan denken mensen dat ik nooit wat post
Hoe gaat er gestemd worden Jogy?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:15 schreef jogy het volgende:
Slowchatten is niet erg maar hou het wel enigzins ontopic AUB.
Door de vakjury.quote:
Min of meer, ja.quote:
Goed verhaal.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
Geachte nederige dienaren,
Ik stem morgenvroeg als alle inzendingen binnen zijn, deadline loopt nog een goede vijf uur.
Voor de verandering zal ik de inzendingen niet bekijken via mijn braillebeeldscherm maar via een beamer die de banners projecteert tegen de muur van mijn 3de studeerkamer.
Ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben, in afwachting van uw reactie groet ik u
Voorzitter vakjury en uw koning
opgebaarde
Ach, je had toch de verkeerde tekstquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:06 schreef FlyingFox het volgende:
Mên, ammel mooie nou is die van mij echt suf.
Wat ben je eigenlijk ook een creatief stuk heldenvleesquote:
Ik ben er maar een half uurtje mee bezig geweest hoor maar ik durfde een creatief topic niet over te slaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk ook een creatief stuk heldenvlees.
ik stop ermee, ik zal toch niet winnenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, je had toch de verkeerde tekst. En je hebt nog iets minder dan 3(!!!) uur. Zelfs iets langer want de ochtend geldt als deadline
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |