*zucht* Ik ben geen CUL mod zoek het hier uit met Martijn_77 Foodback CULquote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Gelukkig stond hier geen advertentie:
[Centraal] Mac Donalds
Dus wat ik zei: met 2 maten meten
Ik weet dat je geen CUL mod bent maar ook jij moet het grappig vinden wat een gigantisch bord de beste user voor z'n hoofd heeft zittenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
*zucht* Ik ben geen CUL mod zoek het hier uit met Martijn_77 Foodback CUL![]()
Zal ik je vreten ok nog voor je prakken of wat?![]()
Jah, de combinatie 'bord voor zijn kop' en CUL begint wel grappig te worden inderdaad.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen CUL mod bent maar ook jij moet het grappig vinden wat een gigantisch bord de beste user voor z'n hoofd heeft zitten.
Ik dacht al dat je dat niet zou ontgaanquote:Op maandag 15 januari 2007 20:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, de combinatie 'bord voor zijn kop' en CUL begint wel grappig te worden inderdaad.![]()
Snakey ontgaat niets!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:46 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat niet zou ontgaan.
quote:Schopje CUL! -->
Achja, blijkbaar mag adverteren voor McDonalds wel. Ik heb idd een bord voor mn kop gehad dat ik dacht dat als iets als spam wordt beschouwd dat dat dan voor het hele forum het geval isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:43 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen CUL mod bent maar ook jij moet het grappig vinden wat een gigantisch bord de beste user voor z'n hoofd heeft zitten.
Dat bord voor je kop gaat over het feit dat je dat mag bespreken in CUL FB. Ik ga er niet over.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:50 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Achja, blijkbaar mag adverteren voor McDonalds wel. Ik heb idd een bord voor mn kop gehad dat ik dacht dat als iets als spam wordt beschouwd dat dat dan voor het hele forum het geval is![]()
Spam is ok, als het maar in CUL isquote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat bord voor je kop gaat over het feit dat je dat mag bespreken in CUL FB. Ik ga er niet over.
En als je nu nog doorgaat ga ik heel hard gillen en op de grond stampen, hoor.![]()
Lees even goed door wat ze in CUL FB tegen je zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:58 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Spam is ok, als het maar in CUL is![]()
En niet te hard aub ik ga zo een dutje doen.
Ja dat heb ik gedaan, een advertentie voor een hamburger of een op met alleen links naar mcdonalds websites is geen spam, maar een advertentie van een supermarkt is wel spamquote:Op maandag 15 januari 2007 21:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees even goed door wat ze in CUL FB tegen je zeggen.![]()
Moeten we het met een blokkendoos voor je spellen ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, een advertentie voor een hamburger of een op met alleen links naar mcdonalds websites is geen spam, maar een advertentie van een supermarkt is wel spam![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moeten we het met een blokkendoos voor je spellen ofzo?![]()
je had de zoekmachine nog niet ontdekt?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef Konijnenjager het volgende:
Ik zoek dat hilarische topic waaring "goed nieuws"/ "slecht nieuws" werd gepaint. Met die dokter die dan die neger goed/slecht nieuws bracht.
Maar kan hem niet vinden!
Help!
Hij kon de zoekmachine niet vinden, hij zocht de zoekmachine voor de zoekmachinequote:Op maandag 15 januari 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je had de zoekmachine nog niet ontdekt?
alleen in Culinesse à gogoquote:Op maandag 15 januari 2007 22:13 schreef F.R.E.S.H het volgende:
Mag ik een BonteAvond fantopic openen?
Wel, maar topic titel vergeten en vooral vergeten in dit topic aan te geven dat ik dat al geprobeerd hadquote:Op maandag 15 januari 2007 21:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je had de zoekmachine nog niet ontdekt?
misschien kunnen ze je op nummer 10 nog reddenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:04 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Wel, maar topic titel vergeten en vooral vergeten in dit topic aan te geven dat ik dat al geprobeerd had![]()
Suicide is the only way out![]()
Die houden we derin.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien kunnen ze je op nummer 10 nog redden
Die visquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat het kut was en je hebt die vis ondertussen ook al iets te vaak gepost
zo heel moeilijk is dat niet. zulke gasten heb ik ook wel eens gezien op vakantie en heb het zelf ook een geprobeert en is best makkelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:12 schreef Rampestamper het volgende:
De nieuwe Bob Ross!
Goftedorie jogy! Ik had net een Bob Ross smilie zitten shoppen!
[afbeelding]
Go for itquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:12 schreef Rampestamper het volgende:
De nieuwe Bob Ross!
Goftedorie jogy! Ik had net een Bob Ross smilie zitten shoppen!
[afbeelding]
ik heb geen zin dat mijn foto op het forum wordt geknald....quote:
Eenmaal online blijft onlinequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef murp het volgende:
kan iemand het plaatje weghalen van mij?
[..]
ik heb geen zin dat mijn foto op het forum wordt geknald....
Ik heb een hekel aan topicstarters die..
ben jij dat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef murp het volgende:
kan iemand het plaatje weghalen van mij?
[..]
ik heb geen zin dat mijn foto op het forum wordt geknald....
Ik heb een hekel aan topicstarters die..
Dan heeft hij wel een ietwat aparte spijsverteringquote:
die foto was nog voor mijn maag verkleiningquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel een ietwat aparte spijsvertering.
vroegah werd je voor minder afgekeurd voor het legerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:30 schreef murp het volgende:
[..]
die foto was nog voor mijn maag verkleining
Vroeger werd je gewoon in een vliegtuig geladen en eruit gekieperd boven een hongerig Afrikaans dorp en was iedereen blij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
vroegah werd je voor minder afgekeurd voor het leger
....maar dat was vroeger...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Vroeger werd je gewoon in een vliegtuig geladen en eruit gekieperd boven een hongerig Afrikaans dorp en was iedereen blij.
CUL is dan ook een verkapt bierforumquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:48 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het trouwens best tof dat van de toch al zo weinige feedback die we in dit topic zien, 80% ook nog eens in CUL had moeten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |