Been there, done that. Nothing specialquote:Op zondag 10 december 2006 04:23 schreef remlof het volgende:
hey hob, neuken?
daar geloof ik niks van!quote:Op zondag 10 december 2006 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Been there, done that. Nothing special![]()
MissHobje is de lichtekooi van CUL. Wat is daar nou ongeloofwaardig aan? :üquote:
Het is een bagger topic.. de tt en op voegen niets toe.. en in een vliegtuig haal je niets.. je wordt bediend.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:59 schreef defranseslag het volgende:
Wat een brutaliteit dat mijn topic gesloten is.
Wat mankeert eraan?
Ik had dit niet verwacht op dit zeer gewaardeerde forum.
Heb je linkje opgenomen in [Linkjes] Topic (nu met werkende search!)quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
kan er misschien in faq een post komen waarbij alle maten van alle landen staan. dus temperatuur, gewichtsmaten, inhoudsmaten etc, etc...
hoeveel is 300f bijvoorbeeld.
edit: http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htm
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je linkje opgenomen in [Linkjes] Topic (nu met werkende search!)
als je er nog meer hebt dan kun je ze daarposten en dan zorg ik of een ander Mod dat ze in de linkjes lijst verwerkt worden.
Dan zou ik je ook naar het linkjes topic verwijzenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
waar is het receptenboek? heb gisteravond iets lekkers met tijgerwit ontdekt.
Heb wel wat gevondenquote:Op zondag 31 december 2006 15:16 schreef Sjeen het volgende:
Hebben we al een wafeltopic? Kan het zo snel niet vinden en ben nu bezig met wafels bakken, dacht dat het wel leuk zou zijn![]()
Probeer het dan een keer in het soep topic. Maar dan zonder baggerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou nu ook wel eens een recept willen zien.
Ja sorry hoor, maar ik kan er toch niks aan doen dat anderen (niet PJO) mijn topic volspammen terwijl ik lig te slapenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Probeer het dan een keer in het soep topic. Maar dan zonder bagger
Dat zeg ik toch ook niet maar als je het in het Soep topic probeert dan valt het minder op. Maar ik zal wel optreden tegen bagger enzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik kan er toch niks aan doen dat anderen (niet PJO) mijn topic volspammen terwijl ik lig te slapen
dude! die varkenssoep lijkt grappig te zijn, maar is het in weze niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet maar als je het in het Soep topic probeert dan valt het minder op. Maar ik zal wel optreden tegen bagger enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |