Ga is dood, wil je.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:45 schreef cerror het volgende:
A: dit kan centraal
B: jij terminaal
C: B.
D: B.
Punt A. Vind ikzelf nog steeds een erg sterk punt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:46 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Ga is dood, wil je.
Ga je eigen topic maken en die vergallen![]()
Dat dien je het volgende te doen:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Punt A. Vind ikzelf nog steeds een erg sterk punt.
Je typt liever drie regels dan dat je jezelf eens in gaat lezen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:50 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Dat dien je het volgende te doen:
Print dit topic op A4 ofzo (groter mag ook)
Rot lekker naar de Noordpool en ga het daar zitten lezen, hoe centraal wil je het hebben.
Moet wat he, op deze kleine uurtjes.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Je typt liever drie regels dan dat je jezelf eens in gaat lezen.
Hey, ieder z'n prioriteiten.
Komop, gun mij m'n pretje Martijn.quote:
met je mutsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, gun mij m'n pretje Martijn.
Dit topic wordt sowieso gesloten.
Zit je me nu te plagen omdat ik geen vriendin heb?quote:
Je mag mijn vriendin zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Zit je me nu te plagen omdat ik geen vriendin heb?
Daar tref je me nu recht in mijn hart martijn!
Ik zal dit moment koesteren.quote:
Mooi, dan ga ik nu slapenquote:
Een kennis van me is gescheidenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:20 schreef Bog het volgende:
check dan mn nieuwe avatar dan
Coole Shizzle. Nu maar hopen dat ik Bob Ross als gids heb, dan ga ik straks even schilderenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:45 schreef Rampestamper het volgende:
Het is inderdaad tof gedaan maar hij kan niet tippen aan Bob. Bob is vele male toffer. Vooral zijn kapsel.
[afbeelding]
Ik kreeg ook nog een P.S. voor jogy door via mijn astrale band met ons aller wijlen Bob Ross:
"Well thank you jogy, may your day's be creative and God bless you."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |