Die houden we derin.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien kunnen ze je op nummer 10 nog redden
Die visquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat het kut was en je hebt die vis ondertussen ook al iets te vaak gepost
zo heel moeilijk is dat niet. zulke gasten heb ik ook wel eens gezien op vakantie en heb het zelf ook een geprobeert en is best makkelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:12 schreef Rampestamper het volgende:
De nieuwe Bob Ross!
Goftedorie jogy! Ik had net een Bob Ross smilie zitten shoppen!
[afbeelding]
Go for itquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:12 schreef Rampestamper het volgende:
De nieuwe Bob Ross!
Goftedorie jogy! Ik had net een Bob Ross smilie zitten shoppen!
[afbeelding]
ik heb geen zin dat mijn foto op het forum wordt geknald....quote:
Eenmaal online blijft onlinequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef murp het volgende:
kan iemand het plaatje weghalen van mij?
[..]
ik heb geen zin dat mijn foto op het forum wordt geknald....
Ik heb een hekel aan topicstarters die..
ben jij dat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef murp het volgende:
kan iemand het plaatje weghalen van mij?
[..]
ik heb geen zin dat mijn foto op het forum wordt geknald....
Ik heb een hekel aan topicstarters die..
Dan heeft hij wel een ietwat aparte spijsverteringquote:
die foto was nog voor mijn maag verkleiningquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel een ietwat aparte spijsvertering.
vroegah werd je voor minder afgekeurd voor het legerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:30 schreef murp het volgende:
[..]
die foto was nog voor mijn maag verkleining
Vroeger werd je gewoon in een vliegtuig geladen en eruit gekieperd boven een hongerig Afrikaans dorp en was iedereen blij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
vroegah werd je voor minder afgekeurd voor het leger
....maar dat was vroeger...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Vroeger werd je gewoon in een vliegtuig geladen en eruit gekieperd boven een hongerig Afrikaans dorp en was iedereen blij.
CUL is dan ook een verkapt bierforumquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:48 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het trouwens best tof dat van de toch al zo weinige feedback die we in dit topic zien, 80% ook nog eens in CUL had moeten staan.
Alle recepten en gerechten zijn er om bij je bier te nuttigenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:51 schreef remlof het volgende:
[..]
CUL is dan ook een verkapt bierforum
Niet. al het eten is er om bij het bier te nuttigen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alle recepten en gerechten zijn er om bij je bier te nuttigen![]()
Met de reeksen: Wat eet jij bij je bier vandaag & Ik krijg bezoek... wat moet ik bij het bier serveren![]()
Omdat het principe leuk was en ik het een kans wilde geven door er aandacht op te vestigen maar dat is niet helemaal uitgewerkt zoals ik gehoopt had, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is dit eigenlijk een TTT? Vind ik het niet waard eerlijk gezecht,
MODS work in mysterieus ways...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is dit eigenlijk een TTT? Vind ik het niet waard eerlijk gezecht,
je accountnaam voorspelt niet veel goeds, kloonquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef SonjaBagger het volgende:
Goedemiddag heren.
Ik meld me hier even, mochten jullie nog tips nodig hebben om je ideale postcount te bereiken.
Dit zou zo een quote kunnen zijn van een filmquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
je accountnaam voorspelt niet veel goeds, kloon
een dikke z-fim that isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dit zou zo een quote kunnen zijn van een film
Z-Film is een afkorting voor Zombie film hoorquote:
Ik word niet begrepen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Z-Film is een afkorting voor Zombie film hoor![]()
En zoals we weten bevatten Z-films veel cheesy oneliners.
Niet dat daar iets mis mee is
Alleen als ze echt leuk zijn. En dat gebeurt de laatste tijd steeds minder, helaasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Siemen dribbel topics behoren open te blijven, lees je in !
komt omdat ze toch verneuckt worden dus waarom zou je nog moeite doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als ze echt leuk zijn. En dat gebeurt de laatste tijd steeds minder, helaas
Dat komt mede doordat jij er een voorliefde voor schijnt te hebben om je topics te openen als de mods al op één oor liggen.... Als je een goed topic opent zorgen wij, als we er zijn, echt wel voor dat het niet verbaggerd wordt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
komt omdat ze toch verneuckt worden dus waarom zou je nog moeite doen
Hoe kan ik nou een goed baggertopic maken als jullie de bagger weghalen ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt mede doordat jij er een voorliefde voor schijnt te hebben om je topics te openen als de mods al op één oor liggen.... Als je een goed topic opent zorgen wij, als we er zijn, echt wel voor dat het niet verbaggerd wordt.
Ik mis die oude bierdrinkende remlofquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:30 schreef TwyLight het volgende:
Dus omdat ze worden verneukt doe jij ook niet meer je best? jij verneukt dus ook?
"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een goed baggertopic maken als jullie de bagger weghalen ?![]()
*meldt, ik ben nog steeds dezelfde hoor, alleen schijnen sommigen dat door dat blauwe kleurtje niet meer te zienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik mis die oude bierdrinkende remlof
NIETUS JE DOET KEIANDERS EN VAN JA EEEH PAULTJUHH DIT EN DRIBBEL DAT ENZOquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
*meldt, ik ben nog steeds dezelfde hoor, alleen schijnen sommigen dat door dat blauwe kleurtje niet meer te zien
Ik werd al lang moe van jullie gebagger voordat ik blauw was, alleen hadden jullie er toen geen commentaar opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
NIETUS JE DOET KEIANDERS EN VAN JA EEEH PAULTJUHH DIT EN DRIBBEL DAT ENZO
zeikhoerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd al lang moe van jullie gebagger voordat ik blauw was, alleen hadden jullie er toen geen commentaar op
*ow en zet je CAPS eens uit
Erh, wel hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef SpeedyRich het volgende:
Huisregel(s) Onzin voor je leven.
NJ
de icoontjes doen het niet
Ah nee, ik heb firefox dus ik zie de hokjes niet.quote:
Goedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah nee, ik heb firefox dus ik zie de hokjes niet.. Gefixed, thanks voor de link stofje
.
En jij bedankt voor de oplettendheid natuurlijk.quote:
Hangt van de context afquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is doodsverwensing ban?
Doe es linkje?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Is doodsverwensing ban?
Als het plaatje echt vies is en dan ook echt echt vies is neuj get over itquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:54 schreef Vierkantblokje het volgende:
is vieze plaatjes posten ban?
Ja, daarom mag jij ook geen fotoboek aanmaken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:54 schreef Vierkantblokje het volgende:
is vieze plaatjes posten ban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |