ja je topic is leuk, zal het eens mee naar achteren nemenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kan het wel zo "forceren" als het moet
Maar ontopic: hoe zit het met TTT's
Mag het een reeks worden? Anders moest ik voor weblog actualiteiten strips makenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
ja je topic is leuk, zal het eens mee naar achteren nemen
je mag eventueel een deel 2 proberenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Mag het een reeks worden? Anders moest ik voor weblog actualiteiten strips maken
zoals ik al zei, omdat de persoon in kwestie erover heeft geklaagdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:15 schreef Canisfire het volgende:
Nu met argumenten op fok! dan maar waarom is mijn topic dicht
Fotoshop paint fotofuck : Freek-jan !
De topics over Greetje, Dj Frikandell, Zangerbob , NBK en ga zo maar door bleven ook allemaal open dus een beetje vreemd dat je nu opeens de moraalridder gaat uithangen.
Ik ga nu slapen kom maar met goede argumenten als je een kerel bent en niet met het topic is dicht en blijft dicht omdat ik dat zeg![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 05:55 schreef TwyLight het volgende:
Hey, wiezo is mijn maikuuul pic in dat topic eigenlijk weggeedit?
never seen a huge black nigga cock?
Niet dus de persoon in kwestie is nooit op fok! geweestquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
zoals ik al zei, omdat de persoon in kwestie erover heeft geklaagd
Je vliegt 20 januari om 07:20 in Business Class naar Munchen. Je stapt door over op een vliegtuig van Air Madagascar de vlucht duurt ongeveer 10 uur en dit alles kost je ¤ 1369 inclusief.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:28 schreef talin77 het volgende:
SiemeN mod ???
es ff kijken wat een enkeltje Magadascar kost tegenwoordig![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:23 schreef remlof het volgende:
ik zie hier vooral de link murp - bagger
neequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Mag het Mario/Luigi-topic weer openen met een andere TT?
dan mail je em terugquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:14 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe moet ik die kerel nou PM'en als ik niet eens weet wie het is
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je vliegt 20 januari om 07:20 in Business Class naar Munchen. Je stapt door over op een vliegtuig van Air Madagascar de vlucht duurt ongeveer 10 uur en dit alles kost je ¤ 1369 inclusief.![]()
Wie dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Veel mensen willen mijn zelfgemaakte [afbeelding] als standaard Fok! Smiley...
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Veel mensen willen mijn zelfgemaakte [afbeelding] als standaard Fok! Smiley...
Het merendeel van de FOK!kers kan prima zelf de wikipedia vinden.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik wil onze fokkers wat bijbrengen maar dan wordt het gesloten!
maar voor de FOK!kers die dat niet kunnen vinden!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het merendeel van de FOK!kers kan prima zelf de wikipedia vinden.![]()
Als iemand dat niet kan vinden moet hun computer maar afgepakt worden. Dat wordt nooit meer wat.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
maar voor de FOK!kers die dat niet kunnen vinden!!!
Verzin eerst eens een goed inhoudelijk topic voordat je je druk gaat maken om de viewsquote:Op zondag 14 januari 2007 20:01 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn view record topic wat doe je!
NYLZ!!!
Oke zal ik doenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Verzin eerst eens een goed inhoudelijk topic voordat je je druk gaat maken om de views
Even mijn delete knopje zoeken.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag ik hier mijn 13.000ste post neerzetten ?
quote:
mwah, zo goed vind ik dat topic nietquote:Op maandag 15 januari 2007 13:04 schreef Tha-CheF het volgende:
ik pleit voor een ontopic worthiness banner
Verzin *Hier* misleidende TT's in de verkeerde sub-fora
proberen waard hequote:Op maandag 15 januari 2007 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
mwah, zo goed vind ik dat topic niet
Nope, nu vliegen ze er helemaal af indien nodig.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:38 schreef Stofje het volgende:
Bestaat de TO-ban eigenlijk nog?
Stijve gegarandeerdquote:Op maandag 15 januari 2007 14:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, nu vliegen ze er helemaal af indien nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |