wil je soms 48 uur afkoelen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:46 schreef TwyLight het volgende:
waarom ben jij nog geen pijnlijke dood gestorven?
Volgens mij hè, maar zeker weet ik het niet hoor dus ik kan ernaast zitten zoals iedereen overal naast kan zitten natuurlijk, behalve als je naast een nucleare explosie gaat zitten. Maar dat is offtopic. Anyway, volgens mij is vriendschap een twee-richtingsverkeer en jullie zijn een beetje op de verkeerde voet begonnen, gezien het feit dat je overkomt als een enge stalkert.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:45 schreef Pustasu het volgende:
ik denk dat het mijn nieuwe vrienden worden, we hebben immers al telefoonnummers uitgewisseld
de mooiste relaties en vriendschappen zijn op die voet begonnenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij hè, maar zeker weet ik het niet hoor dus ik kan ernaast zitten zoals iedereen overal naast kan zitten natuurlijk, behalve als je naast een nucleare explosie gaat zitten. Maar dat is offtopic. Anyway, volgens mij is vriendschap een twee-richtingsverkeer en jullie zijn een beetje op de verkeerde voet begonnen, gezien het feit dat je overkomt als een enge stalkert..
Uhu, en de meeste straatverboden en TBS-carrieres ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:51 schreef Pustasu het volgende:
[..]
de mooiste relaties en vriendschappen zijn op die voet begonnen
ook nog jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:55 schreef TwyLight het volgende:
ik ook murp is zoder hoofdletter
Zolang hij niet meer belt ( laat het even weten ) heeft hij het volste recht om even een dolletje met je te nemen, jij bent degene die het leuk/niet leuk kan maken voor die knakkerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:57 schreef murp het volgende:
maar Pustasu, zou je der mee wilen stoppen
maar jij vindt jezelf toch de baggerkoning van fok, watsmetjou?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:57 schreef murp het volgende:
maar Pustasu, zou je der mee wilen stoppen
ik ga heus niet bellen deze maand hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang hij niet meer belt ( laat het even weten ) heeft hij het volste recht om even een dolletje met je te nemen, jij bent degene die het leuk/niet leuk kan maken voor die knakker.
nee, hij heeft 1x mn vriendin gebeld en 1 keer mij, zo erg vind ik dit niet hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang hij niet meer belt ( laat het even weten ) heeft hij het volste recht om even een dolletje met je te nemen, jij bent degene die het leuk/niet leuk kan maken voor die knakker.
ik bagger nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:59 schreef Pustasu het volgende:
[..]
maar jij vindt jezelf toch de baggerkoning van fok, watsmetjou?
Ok, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:00 schreef murp het volgende:
[..]
nee, hij heeft 1x mn vriendin gebeld en 1 keer mij, zo erg vind ik dit niet hoor
als ie maar niet mij telefonisch lastig gaat vallen
geen kloon, gewoon een kutuserquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:01 schreef TwyLight het volgende:
van wie ben jke eigenlijk ern kloon pustasu
weet ik ook welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:00 schreef Pustasu het volgende:
[..]
ik ga heus niet bellen deze maand hoor
Mja, als ik zou moeten kiezen tussen een baggeraar en pastuweetikhet dan toch liever die laatste, hij brengt tenminste nog wat leven in de brouwerij, maar dit is natuurlijk geen crew-standpuntquote:
mijn gebagger valt best meequote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, als ik zou moeten kiezen tussen een baggeraar en pastuweetikhet dan toch liever die laatste, hij brengt tenminste nog wat leven in de brouwerij, maar dit is natuurlijk geen crew-standpunt.
Vergeleken met andere baggeraars wel ja, dat maakt het ook zo intens droevig.quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Vergeleken met andee baggeraars wel ja, dat maakt het ook zo intens droevig.
noem eens namen van baggeraars danquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
nee want dxe andere baggeraars zitten te fokken om maar zoveel mogenlijk te p[osten en te baggeren en ik nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:07 schreef jogy het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
nee want dxe andere baggeraars zitten te fokken om maar zoveel mogenlijk te p[osten en te baggeren en ik niet
ik ook nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
nee want dxe andere baggeraars zitten te fokken om maar zoveel mogenlijk te p[osten en te baggeren en ik niet
Waarom, iedereen met ogen in zijn/haar hoofd en een greintje inzich in dit soort zaken plukt ze er zo uit, wat heeft het voor nut om die mensen bij naam te noemen? Het geeft de mogelijkheid tot twee ( of meer ) soorten reacties. 1. de genoemde voelen zich onheus bejegend en gaan in FB miepen of 2. Ze voelen zich stoer omdat ze bij naam genoemd zijn door een moderator. Dat brengt mij weer terug bij het feit dat het intens droevig is.quote:
tja, zo kan je het ook zien....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Waarom, iedereen met ogen in zijn/haar hoofd en een greintje inzich in dit soort zaken plukt ze er zo uit, wat heeft het voor nut om die mensen bij naam te noemen? Het geeft de mogelijkheid tot twee ( of meer ) soorten reacties. 1. de genoemde voelen zich onheus bejegend en gaan in FB miepen of 2. Ze voelen zich stoer omdat ze bij naam genoemd zijn door een moderator. Dat brengt mij weer terug bij het feit dat het intens droevig is.
ja, jullie waren beide vroeg wakker vanochtend.quote:
mooi toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:14 schreef Pustasu het volgende:
[..]
ja, je waren beide vroeg wakker vanochtend.
Helemaal mooi als tommie-girl ineens binnen komt. Gaat dat kind ook eens vrolijk naar d'r werk
Je maakt er nu wel een grapje van. Helaas is dit werkelijkheid bij bepaalde mensen, het soort dat in de buitenwereld totaal niet opvalt en in een sociaal isolement is gevallen dat ie zijn/haar waarde haalt uit het feit dat ie tenminste op internet nog enige reactie teweegbrengt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:12 schreef TwyLight het volgende:
ik krijg wel altijd een prikkelend gevoel in mijn piemel wanneer ik bij naam word genoemd door een mod of soms zelfs door een admin
moeilijke woordenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Je maakt er nu wel een grapje van. Helaas is dit werkelijkheid bij bepaalde mensen, het soort dat in de buitenwereld totaal niet opvalt en in een sociaal isolement is gevallen dat ie zijn/haar waarde haalt uit het feit dat ie tenminste op internet nog enige reactie teweegbrengt.
jij bent achteraf dus niet zo'n domme modquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Je maakt er nu wel een grapje van. Helaas is dit werkelijkheid bij bepaalde mensen, het soort dat in de buitenwereld totaal niet opvalt en in een sociaal isolement is gevallen dat ie zijn/haar waarde haalt uit het feit dat ie tenminste op internet nog enige reactie teweegbrengt.
mods zijn kankerzieligquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:18 schreef TwyLight het volgende:
De irritantste users vind ik zelf nog de users die slijmeb bij de mods en nog opvallend ook
Ik denk dat het wel belangrijk is om een onderscheid te maken tussen positieve en negatieve aandacht. Met jouw posting hier die ik quote kan je werkelijk iedereen onderuit halen en er zijn inderdaad helaas veel mensen die kicken op zelfs negatieve aandachtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen voorwaarde dat je emotioneel vervreemd moet zijn om een kleurtje te krijgen. Maar blij dat ik je zover heb gekregen om je mening toch een beetje te herzienquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:17 schreef Pustasu het volgende:
[..]
jij bent achteraf dus niet zo'n domme mod
*er zijn veel domme mods, vandaar*
doe datquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:23 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Pak ik nog mooi een post mee
Ik vond je versie van unintended van dominiq met jou ertussendoor zoemend echt gaafquote:
OMG NOOOES TOCH NIET ROFLEINZ!!!!!!!!!!1111111ZWEIUNAPALOMABLANCO!!!!!!!111111111quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:38 schreef M-I-L-F het volgende:
Lapo
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
OMG NOOOES TOCH NIET ROFLEINZ!!!!!!!!!!1111111ZWEIUNAPALOMABLANCO!!!!!!!111111111![]()
![]()
;d;;d;D;d:d;D:;;d;:d;:D:D::D:;:D;:D;:D;d:D:d;:;d;:D;d;
VEEG MIR AUF!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |