jij bent achteraf dus niet zo'n domme modquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Je maakt er nu wel een grapje van. Helaas is dit werkelijkheid bij bepaalde mensen, het soort dat in de buitenwereld totaal niet opvalt en in een sociaal isolement is gevallen dat ie zijn/haar waarde haalt uit het feit dat ie tenminste op internet nog enige reactie teweegbrengt.
mods zijn kankerzieligquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:18 schreef TwyLight het volgende:
De irritantste users vind ik zelf nog de users die slijmeb bij de mods en nog opvallend ook
Ik denk dat het wel belangrijk is om een onderscheid te maken tussen positieve en negatieve aandacht. Met jouw posting hier die ik quote kan je werkelijk iedereen onderuit halen en er zijn inderdaad helaas veel mensen die kicken op zelfs negatieve aandachtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Je maakt er nu wel een grapje van. Helaas is dit werkelijkheid bij bepaalde mensen, het soort dat in de buitenwereld totaal niet opvalt en in een sociaal isolement is gevallen dat ie zijn/haar waarde haalt uit het feit dat ie tenminste op internet nog enige reactie teweegbrengt.
Gelukkig is het geen voorwaarde dat je emotioneel vervreemd moet zijn om een kleurtje te krijgen. Maar blij dat ik je zover heb gekregen om je mening toch een beetje te herzienquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:17 schreef Pustasu het volgende:
[..]
jij bent achteraf dus niet zo'n domme mod
*er zijn veel domme mods, vandaar*
doe datquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:23 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Pak ik nog mooi een post mee
Ik vond je versie van unintended van dominiq met jou ertussendoor zoemend echt gaafquote:
OMG NOOOES TOCH NIET ROFLEINZ!!!!!!!!!!1111111ZWEIUNAPALOMABLANCO!!!!!!!111111111quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:38 schreef M-I-L-F het volgende:
Lapo
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
OMG NOOOES TOCH NIET ROFLEINZ!!!!!!!!!!1111111ZWEIUNAPALOMABLANCO!!!!!!!111111111![]()
![]()
;d;;d;D;d:d;D:;;d;:d;:D:D::D:;:D;:D;:D;d:D:d;:;d;:D;d;
VEEG MIR AUF!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |