Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Tonks opent geen nieuw topic...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Consumptiebon het volgende:
tonks had de LAPO
b-d moet zijn plaatje even aanpassen enzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef iamredleader het volgende:
En waarom staat SiemeN nog niet in de OP?
Het was maar een voorbeeldquote:
Zal ik 'm even sticky maken?quote:
donequote:Op donderdag 11 januari 2007 20:21 schreef murp het volgende:
[Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
[CreaBea-Topic] ONZ banner maken! #2
bewerken graag![]()
omdat wij meestal druk zijn met modden terwijl die kutusers FB vol slowchattenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Waarom maken de MODS nooit de FB
Respect voor je (ogenschijnlijke) tevergeefse edoch nobele zaakquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat wij meestal druk zijn met modden terwijl die kutusers FB vol slowchatten
jouw postgedrag staat me helemaal niet aan, ik zou maar eens een beetje dimmenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Respect voor je (ogenschijnlijke) tevergeefse edoch nobele zaak![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
jouw postgedrag staat me helemaal niet aan, ik zou maar eens een beetje dimmen
Kom op zeg. Dit was een potentie topic...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
"hey kijk je zusje ligt bovenop"
niet leuk dus
Ja maar met verkeerde OP... En de OP zet de toon meestal, vandaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dit was een potentie topic...
Ik ga gewoon een nieuwe makenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar met verkeerde OP... En de OP zet de toon meestal, vandaar.
weten jullie het al?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:10 schreef jogy het volgende:
Ok ok, inzendmogelijkheid is gestopt. We laten jullie zo snel mogelijk weten wie er heeft gewonnen.
ja, doe datquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zal het logo even aanpassen als ik thuis ben poppetjes
helaas ben ik dat pas om kwart over 4, maar dan oeewh dan pas ik hem aanquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
helaas ben ik dat pas om kwart over 4, maar dan oeewh dan pas ik hem aan
Voor die CreaBea banner contest is deze zeker te laat
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 [b]00:10 schreef jogy het volgende:[/b]
Ok ok, inzendmogelijkheid is gestopt. We laten jullie zo snel mogelijk weten wie er heeft gewonnen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Als je wint hé... mag je dan een lekker modje platneuken ?
kan iemand dat effe wissen in dit topic?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Als je wint hé... mag je dan een lekker modje platneuken ?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Hou eens op met die slowchat.
of willen jullie een ban aangezwaffelt hebben ?
sorryquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:04 schreef SiemeN het volgende:
Zo kan ie wel weer ja.
Sorryquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:04 schreef SiemeN het volgende:
Zo kan ie wel weer ja.
'k weet niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:02 schreef Tha-CheF het volgende:
is het telaat om tvp's te plaatsen?
zullen we het proberen?quote:
Heb ik ook met het verkrijgen van TTT'squote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:24 schreef postmortum het volgende:
tegenwoordig is ook iederen mod![]()
En ik word elke keer afgewezen![]()
![]()
![]()
en snel een beetje !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef murp het volgende:
wat is het nou geworden
[Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |