Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
doe je dat opzettelijkquote:
Neuh, was een fautjequote:
dan ist goed heurquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:25 schreef Anaalridder het volgende:
[FB[ topic!!!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh, was een fautje
ik heb het even aangepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lid van de ronde tafel!
Je spoiler was misluktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef Anaalridder het volgende:
Het is blauw maar toch oranje..
[spoiler]een blauwe oranje sinasappel dus geen remlof!!!11~!!EINZWEIDREIPOLITZEI!!~~~
En nu snel!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je spoiler was mislukt![]()
;d
![]()
D:D :d
![]()
:d
quote:
gezellig dtopic ditquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:34 schreef squirtalot22ml het volgende:
je kanker moeder
bedanktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even wat bagger verwijderd, sticky gemaakt en meteen een paar notes uitgedeeld.
""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have no rival, no man can be my equal. ♥
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:04 schreef MaddoxX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon doen, al is het lullig voor anaalridder, dat is toch allesbehalve een baggeraarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef remlof het volgende:
Ik heb bijna de neiging om alle posts na de OP tot hier te verwijderen
oeh kinky, ik zal chowi effe inseinenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gewoon doen, al is het lullig voor anaalridder, dat is toch allesbehalve een baggeraar![]()
Deze posting mag je dan uiteraard ook verwijderen, ik neem het je niet kwalijk en ik zal altijd van je blijven houden. Ik start nu alvast mijn cam, ik heb mijn nieuwe leren pakje aan![]()
Dat heeft iedereen, komt door dat plaatje van die chronische mafkees (seekfam)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Gloeidoos het volgende:
Moeten jullie op [Centraal] Lemmings Overzichts Topic ook een wachtwoord e.d. intikken? Zal wel weer een user zijn met een gelinkte usericon.
Nee dat had nog heel even met mijn 'bugg' temakenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Gloeidoos het volgende:
Moeten jullie op [Centraal] Lemmings Overzichts Topic ook een wachtwoord e.d. intikken?
Mijn reputaie, wat doe je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gewoon doen, al is het lullig voor anaalridder, dat is toch allesbehalve een baggeraar![]()
Deze posting mag je dan uiteraard ook verwijderen, ik neem het je niet kwalijk en ik zal altijd van je blijven houden. Ik start nu alvast mijn cam, ik heb mijn nieuwe leren pakje aan![]()
dichtgooien, want we zitten niet op een nieuwe matige slowchatreeks te wachten...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef Sala-adin het volgende:
Wat doe je met mijn topiek!
donequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:41 schreef Ole het volgende:
remlof, kun jij hier I.R. Baboons semi-bikkeltijd deel tong80 +1
achter zetten?? dat het wordt: deel tong80+1
Mijn dank is groot
Doe jij ook eens een banner makenquote:
elke dag 1x zei die. dus zal die vanaavond wel ff doen denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:19 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Geen update van banner's of wacht je op meer? voordat je weer update?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
elke dag 1x zei die. dus zal die vanaavond wel ff doen denk ik
wou zou bezig, moest even God of War save punt zoekenquote:
ik ook niet, check dat topic maarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil ook nog een banner maken maar heb niet zo veel inspiratie
Verwijderdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef miodzio het volgende:
Deze post in het centrale lemmings overzicht zorgt dat er altijd en pop-up venster komt waarin ik moet inloggen op een site. (deze site http: ://edit.petr. net/
Kan een mod deze post ff leegmaken, dit is erg irritant.
Zowel met internet explorer als firefox, en ik denk dat SeekFam hem zelf niet meer kan editten.
Hmm dit vind ik heeel eigenaardig.. de hele map is van het net... dus ook alle plaatjes, maar toch blijft ie zeuren...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef miodzio het volgende:
Deze post in het centrale lemmings overzicht zorgt dat er altijd en pop-up venster komt waarin ik moet inloggen op een site. (deze site http: ://edit.petr. net/
Zowel met internet explorer als firefox, en ik denk dat SeekFam hem zelf niet meer kan editten.
Heb je er nog steeds last van? Ik krijg hem niet meer in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef miodzio het volgende:
of die map er is of niet dat maakt niet uit, hij moet namenlijk eerst permissie om te kunnen zien of die map er is of niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hmm dit vind ik heeel eigenaardig.. de hele map is van het net... dus ook alle plaatjes, maar toch blijft ie zeuren...raar
Ah, thanks.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef TwyLight het volgende:
[quote]Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je er nog steeds last van? Ik krijg hem niet meer in ieder geval.
[/quotejogy heeft hem al verwijdert
NP, als het hier germeld wordt verwijderen we het.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:43 schreef seekfaM het volgende:
Hmm bij deze, bij oude topics kan dus nog wat ''permissie spam'' optreden..
Mijn exuus hier voor. Geen probleem als deze dus ook verwijderd worden
Gr. seefkaM
n00b alert!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:44 schreef OMGWTFBBQnetje het volgende:
Hoi ik ben nieuw(-ig).
Blauwloos ja. Geen blauw aanwezig.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:20 schreef murp het volgende:
vandaag is blauw!
Echt waar?!quote:
Ik ga idd niet heel ONZ modden hoorquote:
TRs, wasda?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga idd niet heel ONZ modden hoor![]()
Maar die TRs werken dan nu ook niet he?
Neh, ik beperk het gastmodden.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
TRs, wasda?
Voel jij je te goed voor ONZ![]()
![]()
Maar de PI was een smileyquote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Snakey het volgende:
bagger
Jawel, maar dat betekent niet dat we aan alle verzoeken voldoen. Voor je iets plaatst moet je gewoon even beter nadenken.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:32 schreef Kluupkluup het volgende:
TopicReports worden niet meer gelezen in ONZ???
gevalletje "ow kut ik heb iets gepost toen ik dronken was en heb er nu spijt van"quote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Dude! Je neemt jezelf en fok way to serious.. maar laat maar dan, ik mail wel even iemand..
ik ontken niksquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Gaat het over dit topic?
Kluupkluup al fappie fappie gedaan op geile FoBo?
Hoeveel naamtopics heeft hij waar foto's in gepost wordenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Gaat het over dit topic?
Ehm de dag is al om ?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef TwyLight het volgende:
En als je het topic gelezen had zag je dat jogy dat 1 keer per dag zou doen.
wij ONZ Fok!kers doen ons bestquote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Jullie hebben het voor elkaar..
Je hebt gefapt dusquote:Op zondag 7 januari 2007 21:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Jullie hebben het voor elkaar..
quote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als DE nieuwe mod![]()
Doe maar nietquote:Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil me graag aanmelden als DE nieuwe mod![]()
Verdomd ! Doei Chowie idd...quote:Op zondag 7 januari 2007 23:35 schreef Dirkh het volgende:
Doei Chowie?
het is Chowiquote:Op maandag 8 januari 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Verdomd ! Doei Chowie idd...
* passende smiley zoekt
Doe eensquote:Op maandag 8 januari 2007 01:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Zal ik me maar aanmelden als mod dan, gaat 't niveau wat omhoog
Om in m'n rol te blijven: kankerdekanker.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
zullen we nu dit topic weer gebruiken waar het voor bedoeld is?
quote:Op maandag 8 januari 2007 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Om in m'n rol te blijven: kankerdekanker.
Maar hey relmof; kies a.u.b. een adequate mod! Geen perikelen zoals pizzakoppo in KLB.
quote:Op maandag 8 januari 2007 08:31 schreef jogy het volgende:
Maar dan wordt het wel een open solli want de powers that be zijn er nog niet over uit hoe ze dit gaan doen.
Whehe. Jij bent zeker de leukste thuis.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
zullen we nu dit topic weer gebruiken waar het voor bedoeld is?
verreweg! ook de minst leuke trouwensquote:Op maandag 8 januari 2007 09:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Whehe. Jij bent zeker de leukste thuis.
Ik ook..quote:
Ik vond je best grappig op de meetquote:Op maandag 8 januari 2007 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
verreweg! ook de minst leuke trouwens
quote:Op maandag 8 januari 2007 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond je best grappig op de meet
Na wat bier nog grappiger
Weet ikquote:Op maandag 8 januari 2007 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]!
[ONZ miet 9/2] Van wie zijn die geile tieten in de OP? trouwens
hoelang heb je daar over nagedacht?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:33 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, over flauw gesproken:
zout![]()
Niet. Kwam ineens nu in me op.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:34 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
hoelang heb je daar over nagedacht?
we hebben een improviastie talent gevondenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet. Kwam ineens nu in me op.
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:36 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
we hebben een improviastie talent gevonden
quote:Op maandag 8 januari 2007 13:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
is er een talentenjacht-topic in da house?
Da.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik hier aan het juiste adres als ik wil inlikken?
Soms gebeurt het inlikken op een wat meer letterlijke manier en dan lijkt het op het forum dat de gebruiker aangenomen wordt op zijn talenten (quote:Op maandag 8 januari 2007 14:07 schreef SiemeN het volgende:
Ben ik hier aan het juiste adres als ik wil inlikken?
Aldus je dagboekquote:Op maandag 8 januari 2007 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms gebeurt het inlikken op een wat meer letterlijke manier en dan lijkt het op het forum dat de gebruiker aangenomen wordt op zijn talenten (! ) maar ondertussen heeft ie twee dagen doorgebracht in de likstoel van yvonne.
zoiets als dit: [afbeelding] alleen zonder emmer.
Karten, dč manier bij uitstek om die ene collega die je al maanden lichtelijk irriteert hard van de baan te drukken. Daarmee verslaat het bijvoorbeeld het andere uitje uit de standaard-catalogus, namelijk bowlen omdat je niet 'per ongeluk' de bal de verkeerde kant op kan gooien en op diegene zijn hoofd laat landen, alhoewel.. Alle vredige en serene gevoelens die je hebt opgebouwd jegens je collegae verdwijnen als sneeuw voor een thermo-nucleare explosie. Hoe goed je ook met je collegiale lotgenoten kan opschieten, zodra je in die kart springt is het oorlog. Op het moment dat je plaats neemt in die afreageer machines kijk je om je heen om te zien wie welk nummer heeft voor de kart. Ik hoorde de instructeur nog zeggen 'het is niet bedoeld om die ene collega die je niet zo mag van de baan te rammen, je krijgt 2 waarschuwingen per race en daarna word je vriendelijk doch dringend verzocht om de racebaan te verlaten'. Ik dacht meteen 'mooi, ik kan rammen tot ik twee waarschuwing aan mijn broek heb'quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik verveel me wil jij me een verhaaltje vertellen![]()
ik ga het lezenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Have funquote:
HEb ik het in ieder geval niet voor niets gelezenquote:Op maandag 8 januari 2007 15:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Have fun. Wel echt door mij geschreven trouwens alleen ergens anders
.
Uit mijn dagboek:quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik verveel me wil jij me een verhaaltje vertellen![]()
Of:quote:Op maandag 8 januari 2007 15:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Uit mijn dagboek:
Ik heb mij vergrepen
Ik weet het echt even niet meer
Het oprolbare zebrapad
Onheil in het zwembad.
Het draaiorgel
quote:Op maandag 8 januari 2007 17:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik wil het nieuwe ONZ modje zijn!
ik mis jequote:Op maandag 8 januari 2007 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hoor
laatste offtopic geleuter verwijderd
Mag ik nog een topic maken vanavond ?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hoor
laatste offtopic geleuter verwijderd
nee, jij nietquote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mag ik nog een topic maken vanavond ?
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
Als er een nieuwe mod komt, ideetje dat de huidige (onz) mods mensen aandragen, deze solliciteren openlijk in een apart topic, mods kiezen er 5 uit, fok!kers mogen in de poll stemmen en uiteindelijk wordt PDL de nieuwe mod
tuurlijk, mits leukquote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mag ik nog een topic maken vanavond ?
Ehm.. What makes you think that PDL would make the cut into the voting topic? Ik bedoel hiermee niet te zeggen dat het geen 'tof wijf' is maar zoals ik al elders schreef 'leuk en goede moderator zijn twee heel verschillende dingen' Hiermee wil ik ook weer niet zeggen dat het mutual exclusive is natuurlijk maar ok. Dit zou pas ter sprake komen als men zo gek is om users nog een keer te laten kiezen na het drama van de vorige keer (quote:Op maandag 8 januari 2007 22:45 schreef opgebaarde het volgende:
Als er een nieuwe mod komt, ideetje dat de huidige (onz) mods mensen aandragen, deze solliciteren openlijk in een apart topic, mods kiezen er 5 uit, fok!kers mogen in de poll stemmen en uiteindelijk wordt PDL de nieuwe mod
Beetje sensatie trekt kijkcijfers en we doen het allemaal om de kijkcijfersquote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm.. What makes you think that PDL would make the cut into the voting topic? Ik bedoel hiermee niet te zeggen dat het geen 'tof wijf' is maar zoals ik al elders schreef 'leuk en goede moderator zijn twee heel verschillende dingen' Hiermee wil ik ook weer niet zeggen dat het mutual exclusive is natuurlijk maar ok. Dit zou pas ter sprake komen als men zo gek is om users nog een keer te laten kiezen na het drama van de vorige keer ()
'Het drama van de vorige keer' is de ODOLS. Onzin mod verkiezingen. Tenminste. Volgens mij is dat waar de beste knul op doelt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beetje sensatie trekt kijkcijfers en we doen het allemaal om de kijkcijfers
Daarom een open sollicitatie is leuk, ik wil de aanmeldingen wel zien en met het drama van vorige keer doel je toch niet op remlof hč![]()
volgens mij doelde jogy met name op ODOLS, the sequel...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:26 schreef SiemeN het volgende:
ODOLS - De finale! Stemtopic!
Lang leve de search!
dat was om te illustreren dat voor ons blauwen slotjes alleen een soort filter zijn om gewone users buiten een topic te houdenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef FiXeR999 het volgende:
Wat doe je? Mijn slotjes topic!!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
dat was om te illustreren dat voor ons blauwen slotjes alleen een soort filter zijn om gewone users buiten een topic te houden
One does not simply ask a TTT.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:27 schreef Ripley het volgende:
Mag ik deze [R&P] Sombere raad van Iejoor voordragen voor TTT?
Iejoor![]()
Ik vraag ook niks, ik breng subtiel onder de aandachtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
One does not simply ask a TTT.
dat mag altijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vraag ook niks, ik breng subtiel onder de aandacht
Omdat je het net zo goed in je dagboek kan schrijven.... Met andere woorden: het boeit ons nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef welkominspace het volgende:
whehe de bel ging net.
waarom die dicht?
Hm, potentiele TTT me dunktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef welkominspace het volgende:
whehe de bel ging net.
waarom die dicht?
pfffquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je het net zo goed in je dagboek kan schrijven.... Met andere woorden: het boeit ons niet
nee, heb hem er al op aangesprokenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef master_X het volgende:
Wat gebeurt er met je vissen...
dit normaal zo opmerking ?
Omgquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef master_X het volgende:
Wat gebeurt er met je vissen...
dit normaal zo opmerking ?
Dat was gericht aan remlof door het sluiten van me topiekquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:33 schreef master_X het volgende:
[..]
wat ik doe reageren op jou opmerking
ik reageer ook op jouquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat was gericht aan remlof door het sluiten van me topiek
Of is het toch fora...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat soort dingen schijnen vaker voor te komen op forums![]()
ja maar dit is het feedback topic en dit dient alleen voor feedback gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat soort dingen schijnen vaker voor te komen op forums![]()
Ah wat the hell, doe maar een kleurtje geven wat mij betreft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
Ik zag Yvonne in Brussel!!!111awel één!!111 Ja hallo
hoiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
TTT nominatie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah wat the hell, doe maar een kleurtje geven wat mij betreft..
Echt niet pisvlek.quote:
Ja, ik zag hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet pisvlek.
http://forum.fok.nl/topic/963760/1/999#45196736
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/45196736/1/999
Oprotten, man.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:13 schreef remlof het volgende:
ja en jij ook
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik zag hetDan is yvonne een lamzak, gewoon... zomaar.
Maak hem nou maar gewoon blauw, en dan hopen we gewoon dat hij een dagglalalatje flikt zodat we geen last meer van hem hebben.quote:
Dan is de nieuwe mod bij deze bekendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak hem nou maar gewoon blauw, en dan hopen we gewoon dat hij een dagglalalatje flikt zodat we geen last meer van hem hebben.
dagglalalatje (ik lek niet)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak hem nou maar gewoon blauw, en dan hopen we gewoon dat hij een dagglalalatje flikt zodat we geen last meer van hem hebben.
Daar gaat je kans om ( kortstondig ) blauw te worden man, accountgewijs dan hé, er zijn meer wegen naar blauwheid.quote:
Excensief overmatig nuttigen van alcoholische consumpties, zoals BIER!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar gaat je kans om ( kortstondig ) blauw te worden man, accountgewijs dan hé, er zijn meer wegen naar blauwheid.
Of gewoon door het inslikken van een tennisbal zodat, door de grootte van het object de luchtpijp wordt dichtgeknepen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Excensief overmatig nuttigen van alcoholische consumpties, zoals BIER!
Én dan via een rietje ademen... klinkt hartstikke geil !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Of gewoon door het inslikken van een tennisbal zodat, door de grootte van het object de luchtpijp wordt dichtgeknepen.
ja, probeer het eens zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Én dan via een rietje ademen... klinkt hartstikke geil !![]()
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:44 schreef tho_Omas het volgende:
[VROOM] Een traanbuisprikkelend stuk proza.
Remlof, kunt u dees topic sluiten? Uit respect voor de inmiddels overleden TS.
Jij bent toch de TS ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:44 schreef tho_Omas het volgende:
[VROOM] Een traanbuisprikkelend stuk proza.
Remlof, kunt u dees topic sluiten? Uit respect voor de inmiddels overleden TS.
Dat is al reden genoeg voor een condoleance.quote:
Rip aan de nabestaanden !111!11Einz.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is al reden genoeg voor een condoleance.
Jawel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden !111!11Einz.
Gofferdomme daar maak je toch geen grapjes over???... Hey ?
Nou nog een keer met onderbouwing of ben je, wederom, gewoon aan het baggeren?quote:
nou, omdat dit een "feedbacktopic" is... ik zie er geen ene reet van, mods, jullie moeten gewoon alle offtopic/slowchat gebrabbel wissen, dit is toch niet meer normaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou nog een keer met onderbouwing of ben je, wederom, gewoon aan het baggeren?.
Alleen als mods mee SC'en mag het ! Snap dat dan...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:23 schreef murp het volgende:
[..]
nou, omdat dit een "feedbacktopic" is... ik zie er geen ene reet van, mods, jullie moeten gewoon alle offtopic/slowchat gebrabbel wissen, dit is toch niet meer normaal
da's ook niet goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef master_X het volgende:
mods vraagje>>> zou jullie dit topic even naar goed kunnen zetten naar dominiqeu.90
Topic is Steun hier Dominiqeu
Dankje wel
Die heeft er net z'n week in de Maas erop zitten, nu is yvonne een week bij die persoon op bezoek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:27 schreef TwyLight het volgende:
Wanneer komt de nieuwe mod nouhouuuu
hoe komt ze dan aan men aderessquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die heeft er net z'n week in de Maas erop zitten, nu is yvonne een week bij die persoon op bezoek.![]()
Warom denk je dat we steeds meer banners hebben, dat opkopen van data bases is echt niet goedkoop hoor.quote:
Dan zie ik der wel verschijnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Warom denk je dat we steeds meer banners hebben, dat opkopen van data bases is echt niet goedkoop hoor.![]()
Omdat het een waardeloos, niets toevoegend, tot bagger uitnodigend topic met een fout in de TT was...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:03 schreef welkominspace het volgende:
dames en heren bij voorbaat onzinertjes even een mededeling. waarom mijn TTT dicht?
Een TTT waard lijkt me dus....quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het een waardeloos, niets toevoegend, tot bagger uitnodigend topic met een fout in de TT was...
Nee, sorry - zie http://wiki.fok.nl/index.php/TTTquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Een TTT waard lijkt me dus....
ik zag ook een synoniem voor modder staan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, sorry - zie http://wiki.fok.nl/index.php/TTT
dat van afgescaft is een grapje trouwens
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Kurk het volgende:
Ik had nog zo'n post klaarstaan voor het topic 'D e N i e u w s t e r a g e o p F o k !', die ik toch graag even met jullie wilde delen
Edit: baggeren doe je maar op de pot. [afbeelding]
Editten is voor mietjes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef seekfaM het volgende:
Meest-rare-vragen-topic zo het vanaf hier even ge-edit mogen worden
Het is off-topic en bagger, en dat hoort daar niet thuis...
alweer een MOD-vavature vrijquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:10 schreef FiXeR999 het volgende:
Sorry, ik heb net biogarde opgegeten.
[afbeelding]
http://wiki.fok.nl/index.php/Baggerquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, sorry - zie http://wiki.fok.nl/index.php/TTT
dat van afgescaft is een grapje trouwens
hij was wat weggezaktquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef PeZu het volgende:
ik kon het nieuwe kattenhumor topic al niet vinden
ik had zelfs de zoekfunctie gebruikt, maar ja als ze kattenhumor weghalen uit de tt is het wat lastig zoekenquote:
OMGquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:41 schreef iamredleader het volgende:
Helemaal nieuw en kreukelvrij op ONZ: SiemeN.
![]()
![]()
succes, kerel!
welke dingen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:44 schreef SiemeN het volgende:
Aanpassen die dingen, jongens. En rap een beetje..
Misklikje inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:46 schreef murp het volgende:
[..]
welke dingen..
verkeerde topic?
[CreaBea-Topic] ONZ banner maken! #2
Het huidige niveau in ONZ is zo hoog dat ik er niet meer tegenop kanquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef jogy het volgende:
Tssssss. Ik moet eerlijk bekennen dat dit niet één van je betere topics is, S-F..
Dat was al bekend hoor. Maar blij dat je het zelf ook inziet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het huidige niveau in ONZ is zo hoog dat ik er niet meer tegenop kan![]()
![]()
Gefeliciteerd, taart met slagroom en koffie voor iedereen op kosten van SiemeNquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:50 schreef SiemeN het volgende:
Dubbel. Maar je bent wel m'n eerste.
daar worden alle inzendingen overzichtelijk geplaatst, niets meer en niets minderquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Is dat topic heel interessant?Ik zie niet eens een OP als ik daar kijk
.
Ligt eraan, in het crea-bea topic staat hetzelfde zonder bijgaande uitleg.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Is dat topic heel interessant?Ik zie niet eens een OP als ik daar kijk
.
quote:Jaja, de modjes van ONZ hebben hun koppen bij elkaar gestoken om een manier te verzinnen hoe we ONZ nóg leuker te krijgen dan het nu al is! ( kan dat?! Ja, dat kan!
) Het idee is als volgt.
Door LOLBOY's seal of quality kreeg één van ons een onvoorstelbaar briljant idee om ook zoiets te maken. Als er dan een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'the ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier de slowchat verboten is, ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts. Ben je niet creatief, tough, dan lurk je maar
.
Om de slowchatters van dienst te zijn willen we ook een banner hebben met de tekst 'ONZ-modjes seal of go ahead and slowchat' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt ( policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn. Leuk idee? ja toch? niet dan?.
wat we nodig hebben is het volgende: 2 banners dus.
Nope, helaas in FF en in IE doet ie hier niks.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan, in het crea-bea topic staat hetzelfde zonder bijgaande uitleg.
[..]
En probeer even een ctrl-F5 erop dan zou het moeten lukken denk ik. Anders cookies en bestanden verwijderen als je IE gebruikt.
Tof, wie heeft die banner ook al weer gemaakt? Daar moet je ava ook nog inquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:21 schreef SiemeN het volgende:
Ik mieter mezelf nog ff in de OP.
Ik wou de wiki en het plaatje in de OP aanpassen maar dan moet b-d eerst even dat plaatje veranderen enzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:21 schreef SiemeN het volgende:
Ik mieter mezelf nog ff in de OP.
Boem-dikkie, schijnbaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, wie heeft die banner ook al weer gemaakt? Daar moet je ava ook nog in
Had je 6 posts mee moeten wachten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:50 schreef Hakmet het volgende:
TVP
YIFDEDNFZOTKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |