pfffquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je het net zo goed in je dagboek kan schrijven.... Met andere woorden: het boeit ons niet
nee, heb hem er al op aangesprokenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef master_X het volgende:
Wat gebeurt er met je vissen...
dit normaal zo opmerking ?
Omgquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef master_X het volgende:
Wat gebeurt er met je vissen...
dit normaal zo opmerking ?
Dat was gericht aan remlof door het sluiten van me topiekquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:33 schreef master_X het volgende:
[..]
wat ik doe reageren op jou opmerking
ik reageer ook op jouquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat was gericht aan remlof door het sluiten van me topiek
Of is het toch fora...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat soort dingen schijnen vaker voor te komen op forums![]()
ja maar dit is het feedback topic en dit dient alleen voor feedback gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat soort dingen schijnen vaker voor te komen op forums![]()
Ah wat the hell, doe maar een kleurtje geven wat mij betreft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
Ik zag Yvonne in Brussel!!!111awel één!!111 Ja hallo
hoiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
TTT nominatie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah wat the hell, doe maar een kleurtje geven wat mij betreft..
Echt niet pisvlek.quote:
Ja, ik zag hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet pisvlek.
http://forum.fok.nl/topic/963760/1/999#45196736
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/45196736/1/999
Oprotten, man.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:13 schreef remlof het volgende:
ja en jij ook
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik zag hetDan is yvonne een lamzak, gewoon... zomaar.
Maak hem nou maar gewoon blauw, en dan hopen we gewoon dat hij een dagglalalatje flikt zodat we geen last meer van hem hebben.quote:
Dan is de nieuwe mod bij deze bekendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak hem nou maar gewoon blauw, en dan hopen we gewoon dat hij een dagglalalatje flikt zodat we geen last meer van hem hebben.
dagglalalatje (ik lek niet)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak hem nou maar gewoon blauw, en dan hopen we gewoon dat hij een dagglalalatje flikt zodat we geen last meer van hem hebben.
Daar gaat je kans om ( kortstondig ) blauw te worden man, accountgewijs dan hé, er zijn meer wegen naar blauwheid.quote:
Excensief overmatig nuttigen van alcoholische consumpties, zoals BIER!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar gaat je kans om ( kortstondig ) blauw te worden man, accountgewijs dan hé, er zijn meer wegen naar blauwheid.
Of gewoon door het inslikken van een tennisbal zodat, door de grootte van het object de luchtpijp wordt dichtgeknepen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Excensief overmatig nuttigen van alcoholische consumpties, zoals BIER!
Én dan via een rietje ademen... klinkt hartstikke geil !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Of gewoon door het inslikken van een tennisbal zodat, door de grootte van het object de luchtpijp wordt dichtgeknepen.
ja, probeer het eens zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Én dan via een rietje ademen... klinkt hartstikke geil !![]()
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:44 schreef tho_Omas het volgende:
[VROOM] Een traanbuisprikkelend stuk proza.
Remlof, kunt u dees topic sluiten? Uit respect voor de inmiddels overleden TS.
Jij bent toch de TS ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:44 schreef tho_Omas het volgende:
[VROOM] Een traanbuisprikkelend stuk proza.
Remlof, kunt u dees topic sluiten? Uit respect voor de inmiddels overleden TS.
Dat is al reden genoeg voor een condoleance.quote:
Rip aan de nabestaanden !111!11Einz.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is al reden genoeg voor een condoleance.
Jawel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden !111!11Einz.
Gofferdomme daar maak je toch geen grapjes over???... Hey ?
Nou nog een keer met onderbouwing of ben je, wederom, gewoon aan het baggeren?quote:
nou, omdat dit een "feedbacktopic" is... ik zie er geen ene reet van, mods, jullie moeten gewoon alle offtopic/slowchat gebrabbel wissen, dit is toch niet meer normaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou nog een keer met onderbouwing of ben je, wederom, gewoon aan het baggeren?.
Alleen als mods mee SC'en mag het ! Snap dat dan...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:23 schreef murp het volgende:
[..]
nou, omdat dit een "feedbacktopic" is... ik zie er geen ene reet van, mods, jullie moeten gewoon alle offtopic/slowchat gebrabbel wissen, dit is toch niet meer normaal
da's ook niet goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef master_X het volgende:
mods vraagje>>> zou jullie dit topic even naar goed kunnen zetten naar dominiqeu.90
Topic is Steun hier Dominiqeu
Dankje wel
Die heeft er net z'n week in de Maas erop zitten, nu is yvonne een week bij die persoon op bezoek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:27 schreef TwyLight het volgende:
Wanneer komt de nieuwe mod nouhouuuu
hoe komt ze dan aan men aderessquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die heeft er net z'n week in de Maas erop zitten, nu is yvonne een week bij die persoon op bezoek.![]()
Warom denk je dat we steeds meer banners hebben, dat opkopen van data bases is echt niet goedkoop hoor.quote:
Dan zie ik der wel verschijnenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Warom denk je dat we steeds meer banners hebben, dat opkopen van data bases is echt niet goedkoop hoor.![]()

Omdat het een waardeloos, niets toevoegend, tot bagger uitnodigend topic met een fout in de TT was...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:03 schreef welkominspace het volgende:
dames en heren bij voorbaat onzinertjes even een mededeling. waarom mijn TTT dicht?
Een TTT waard lijkt me dus....quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het een waardeloos, niets toevoegend, tot bagger uitnodigend topic met een fout in de TT was...
Nee, sorry - zie http://wiki.fok.nl/index.php/TTTquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Een TTT waard lijkt me dus....
ik zag ook een synoniem voor modder staan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, sorry - zie http://wiki.fok.nl/index.php/TTT
dat van afgescaft is een grapje trouwens
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Kurk het volgende:
Ik had nog zo'n post klaarstaan voor het topic 'D e N i e u w s t e r a g e o p F o k !', die ik toch graag even met jullie wilde delen
Edit: baggeren doe je maar op de pot. [afbeelding]
Editten is voor mietjes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef seekfaM het volgende:
Meest-rare-vragen-topic zo het vanaf hier even ge-edit mogen worden
Het is off-topic en bagger, en dat hoort daar niet thuis...
alweer een MOD-vavature vrijquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:10 schreef FiXeR999 het volgende:
Sorry, ik heb net biogarde opgegeten.
[afbeelding]
http://wiki.fok.nl/index.php/Baggerquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, sorry - zie http://wiki.fok.nl/index.php/TTT
dat van afgescaft is een grapje trouwens
hij was wat weggezaktquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:49 schreef PeZu het volgende:
ik kon het nieuwe kattenhumor topic al niet vinden
ik had zelfs de zoekfunctie gebruikt, maar ja als ze kattenhumor weghalen uit de tt is het wat lastig zoekenquote:
OMGquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:41 schreef iamredleader het volgende:
Helemaal nieuw en kreukelvrij op ONZ: SiemeN.
![]()
![]()
succes, kerel!
welke dingen..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:44 schreef SiemeN het volgende:
Aanpassen die dingen, jongens. En rap een beetje..
Misklikje inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:46 schreef murp het volgende:
[..]
welke dingen..
verkeerde topic?
[CreaBea-Topic] ONZ banner maken! #2
Het huidige niveau in ONZ is zo hoog dat ik er niet meer tegenop kanquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:12 schreef jogy het volgende:
Tssssss. Ik moet eerlijk bekennen dat dit niet één van je betere topics is, S-F..
Dat was al bekend hoor. Maar blij dat je het zelf ook inziet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het huidige niveau in ONZ is zo hoog dat ik er niet meer tegenop kan![]()
![]()
Gefeliciteerd, taart met slagroom en koffie voor iedereen op kosten van SiemeNquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:50 schreef SiemeN het volgende:
Dubbel. Maar je bent wel m'n eerste.
daar worden alle inzendingen overzichtelijk geplaatst, niets meer en niets minderquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Is dat topic heel interessant?Ik zie niet eens een OP als ik daar kijk
.
Ligt eraan, in het crea-bea topic staat hetzelfde zonder bijgaande uitleg.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Is dat topic heel interessant?Ik zie niet eens een OP als ik daar kijk
.
quote:Jaja, de modjes van ONZ hebben hun koppen bij elkaar gestoken om een manier te verzinnen hoe we ONZ nóg leuker te krijgen dan het nu al is! ( kan dat?! Ja, dat kan!
) Het idee is als volgt.
Door LOLBOY's seal of quality kreeg één van ons een onvoorstelbaar briljant idee om ook zoiets te maken. Als er dan een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'the ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier de slowchat verboten is, ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts. Ben je niet creatief, tough, dan lurk je maar
.
Om de slowchatters van dienst te zijn willen we ook een banner hebben met de tekst 'ONZ-modjes seal of go ahead and slowchat' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt ( policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn. Leuk idee? ja toch? niet dan?.
wat we nodig hebben is het volgende: 2 banners dus.
Nope, helaas in FF en in IE doet ie hier niks.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt eraan, in het crea-bea topic staat hetzelfde zonder bijgaande uitleg.
[..]
En probeer even een ctrl-F5 erop dan zou het moeten lukken denk ik. Anders cookies en bestanden verwijderen als je IE gebruikt.
!
Tof, wie heeft die banner ook al weer gemaakt? Daar moet je ava ook nog inquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:21 schreef SiemeN het volgende:
Ik mieter mezelf nog ff in de OP.
Ik wou de wiki en het plaatje in de OP aanpassen maar dan moet b-d eerst even dat plaatje veranderen enzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:21 schreef SiemeN het volgende:
Ik mieter mezelf nog ff in de OP.
Boem-dikkie, schijnbaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, wie heeft die banner ook al weer gemaakt? Daar moet je ava ook nog in
Had je 6 posts mee moeten wachten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:50 schreef Hakmet het volgende:
TVP
YIFDEDNFZOTKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |