Gelukkig maar dat het niet op feiten berust. Stel je eens voor, een drama!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:53 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
"Ik schrok man, al dat vuur. Ai, ai, ai."
Ochja, alleen de zin heeft betekenis; slechts in de samenhang van de zin heeft een naam beduiding, zoals jouw prozaïsche verhaal beduiding heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het niet op feiten berust. Stel je eens voor, een drama!
Kan dit tot "Sticky" verheven worden? Het lijkt me uiterst nuttig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ochja, alleen de zin heeft betekenis; slechts in de samenhang van de zin heeft een naam beduiding, zoals jouw prozaïsche verhaal beduiding heeft.
Wanneer wij, ik spreek thans even vanuit het ons, doet u mee? Wanneer wij vanuit p ^ q en ~p tot q concluderen, dan is hier door de schrijfwijze de betrekking en samenhang tussen de zinsvormen van ‘p ^ q’ en ‘ p’ verhuld, omgeven door de schim van wat haar eigenlijke beeltenis zou moeten zijn.
Noteren wij echter, ik noem maar een dwarsstraat, in plaats van ‘p ^ q’ ‘p|q.|.p|q’
en in plaats van ‘ p’ ‘p|p’ (p|q = noch p, noch q), dan wordt hun intrinsieke spreekwoordelijke cohesie duidelijk, en daarme ook het drama van de samenhang van de proza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |