hou je kop, ik ben geen aandachtshoerquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
Jezus, als aandachtshoer kan je wel veel naamtopics krijgen.
Het is je gegund, arme jij, geen zelfmoordplegen hè en er zijn echt waor ergere dingen in het leven. Komt goed!
Tot lebbersssss
die heb ik al een tijdquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:09 schreef Frederiqueske het volgende:
Master-X je hebt de naam verkeerd geschreven hoor... en jij gaat ook iedereen afvraag je haar msn ook al zeker whehehe
ik had al zo'n vermoeden ja whehe en volgens mij van half vrouwelijk fokquote:
geeft toch nietsquote:
dominiqueske en frederiquequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:35 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
geeft toch nietswil je er ook 1??? volgens mij had je er al 1 toch?
Eensch,quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
Het is je gegund, arme jij, geen zelfmoordplegen hè en er zijn echt waor ergere dingen in het leven. Komt goed!
Tot lebbersssss
Relluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
Tot lebbersssss
jaa dag !quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Relluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
Neuk, zal ik je pijpen, ik slikquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Relluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh![]()
Neequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:35 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
geeft toch nietswil je er ook 1??? volgens mij had je er al 1 toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |