Beetje sensatie trekt kijkcijfers en we doen het allemaal om de kijkcijfersquote:Op maandag 8 januari 2007 23:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm.. What makes you think that PDL would make the cut into the voting topic? Ik bedoel hiermee niet te zeggen dat het geen 'tof wijf' is maar zoals ik al elders schreef 'leuk en goede moderator zijn twee heel verschillende dingen' Hiermee wil ik ook weer niet zeggen dat het mutual exclusive is natuurlijk maar ok. Dit zou pas ter sprake komen als men zo gek is om users nog een keer te laten kiezen na het drama van de vorige keer ()
'Het drama van de vorige keer' is de ODOLS. Onzin mod verkiezingen. Tenminste. Volgens mij is dat waar de beste knul op doelt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beetje sensatie trekt kijkcijfers en we doen het allemaal om de kijkcijfers
Daarom een open sollicitatie is leuk, ik wil de aanmeldingen wel zien en met het drama van vorige keer doel je toch niet op remlof hè![]()
volgens mij doelde jogy met name op ODOLS, the sequel...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:26 schreef SiemeN het volgende:
ODOLS - De finale! Stemtopic!
Lang leve de search!
dat was om te illustreren dat voor ons blauwen slotjes alleen een soort filter zijn om gewone users buiten een topic te houdenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef FiXeR999 het volgende:
Wat doe je? Mijn slotjes topic!!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
dat was om te illustreren dat voor ons blauwen slotjes alleen een soort filter zijn om gewone users buiten een topic te houden
One does not simply ask a TTT.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:27 schreef Ripley het volgende:
Mag ik deze [R&P] Sombere raad van Iejoor voordragen voor TTT?
Iejoor![]()
Ik vraag ook niks, ik breng subtiel onder de aandachtquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:46 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
One does not simply ask a TTT.
dat mag altijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vraag ook niks, ik breng subtiel onder de aandacht
Omdat je het net zo goed in je dagboek kan schrijven.... Met andere woorden: het boeit ons nietquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef welkominspace het volgende:
whehe de bel ging net.
waarom die dicht?
Hm, potentiele TTT me dunktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:29 schreef welkominspace het volgende:
whehe de bel ging net.
waarom die dicht?
pfffquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je het net zo goed in je dagboek kan schrijven.... Met andere woorden: het boeit ons niet
nee, heb hem er al op aangesprokenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef master_X het volgende:
Wat gebeurt er met je vissen...
dit normaal zo opmerking ?
Omgquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef master_X het volgende:
Wat gebeurt er met je vissen...
dit normaal zo opmerking ?
Dat was gericht aan remlof door het sluiten van me topiekquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:33 schreef master_X het volgende:
[..]
wat ik doe reageren op jou opmerking
ik reageer ook op jouquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat was gericht aan remlof door het sluiten van me topiek
Of is het toch fora...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat soort dingen schijnen vaker voor te komen op forums![]()
ja maar dit is het feedback topic en dit dient alleen voor feedback gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Dat soort dingen schijnen vaker voor te komen op forums![]()
Ah wat the hell, doe maar een kleurtje geven wat mij betreft.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
Ik zag Yvonne in Brussel!!!111awel één!!111 Ja hallo
hoiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
TTT nominatie?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:04 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah wat the hell, doe maar een kleurtje geven wat mij betreft..
Echt niet pisvlek.quote:
Ja, ik zag hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt niet pisvlek.
http://forum.fok.nl/topic/963760/1/999#45196736
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/45196736/1/999
Oprotten, man.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:13 schreef remlof het volgende:
ja en jij ook
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik zag hetDan is yvonne een lamzak, gewoon... zomaar.
Maak hem nou maar gewoon blauw, en dan hopen we gewoon dat hij een dagglalalatje flikt zodat we geen last meer van hem hebben.quote:
Dan is de nieuwe mod bij deze bekendquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak hem nou maar gewoon blauw, en dan hopen we gewoon dat hij een dagglalalatje flikt zodat we geen last meer van hem hebben.
dagglalalatje (ik lek niet)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak hem nou maar gewoon blauw, en dan hopen we gewoon dat hij een dagglalalatje flikt zodat we geen last meer van hem hebben.
Daar gaat je kans om ( kortstondig ) blauw te worden man, accountgewijs dan hé, er zijn meer wegen naar blauwheid.quote:
Excensief overmatig nuttigen van alcoholische consumpties, zoals BIER!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar gaat je kans om ( kortstondig ) blauw te worden man, accountgewijs dan hé, er zijn meer wegen naar blauwheid.
Of gewoon door het inslikken van een tennisbal zodat, door de grootte van het object de luchtpijp wordt dichtgeknepen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Excensief overmatig nuttigen van alcoholische consumpties, zoals BIER!
Én dan via een rietje ademen... klinkt hartstikke geil !quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Of gewoon door het inslikken van een tennisbal zodat, door de grootte van het object de luchtpijp wordt dichtgeknepen.
ja, probeer het eens zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Én dan via een rietje ademen... klinkt hartstikke geil !![]()
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:44 schreef tho_Omas het volgende:
[VROOM] Een traanbuisprikkelend stuk proza.
Remlof, kunt u dees topic sluiten? Uit respect voor de inmiddels overleden TS.
Jij bent toch de TS ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:44 schreef tho_Omas het volgende:
[VROOM] Een traanbuisprikkelend stuk proza.
Remlof, kunt u dees topic sluiten? Uit respect voor de inmiddels overleden TS.
Dat is al reden genoeg voor een condoleance.quote:
Rip aan de nabestaanden !111!11Einz.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is al reden genoeg voor een condoleance.
Jawel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden !111!11Einz.
Gofferdomme daar maak je toch geen grapjes over???... Hey ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |