Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
doe je dat opzettelijkquote:
Neuh, was een fautjequote:
dan ist goed heurquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:25 schreef Anaalridder het volgende:
[FB[ topic!!!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh, was een fautje
ik heb het even aangepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lid van de ronde tafel!
Je spoiler was misluktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef Anaalridder het volgende:
Het is blauw maar toch oranje..
[spoiler]een blauwe oranje sinasappel dus geen remlof!!!11~!!EINZWEIDREIPOLITZEI!!~~~
En nu snel!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je spoiler was mislukt![]()
;d
![]()
D:D :d
![]()
:d
quote:
gezellig dtopic ditquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:34 schreef squirtalot22ml het volgende:
je kanker moeder
bedanktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even wat bagger verwijderd, sticky gemaakt en meteen een paar notes uitgedeeld.
""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have no rival, no man can be my equal. ♥
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:04 schreef MaddoxX het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon doen, al is het lullig voor anaalridder, dat is toch allesbehalve een baggeraarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:35 schreef remlof het volgende:
Ik heb bijna de neiging om alle posts na de OP tot hier te verwijderen
oeh kinky, ik zal chowi effe inseinenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gewoon doen, al is het lullig voor anaalridder, dat is toch allesbehalve een baggeraar![]()
Deze posting mag je dan uiteraard ook verwijderen, ik neem het je niet kwalijk en ik zal altijd van je blijven houden. Ik start nu alvast mijn cam, ik heb mijn nieuwe leren pakje aan![]()
Dat heeft iedereen, komt door dat plaatje van die chronische mafkees (seekfam)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Gloeidoos het volgende:
Moeten jullie op [Centraal] Lemmings Overzichts Topic ook een wachtwoord e.d. intikken? Zal wel weer een user zijn met een gelinkte usericon.
Nee dat had nog heel even met mijn 'bugg' temakenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:06 schreef Gloeidoos het volgende:
Moeten jullie op [Centraal] Lemmings Overzichts Topic ook een wachtwoord e.d. intikken?
Mijn reputaie, wat doe je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gewoon doen, al is het lullig voor anaalridder, dat is toch allesbehalve een baggeraar![]()
Deze posting mag je dan uiteraard ook verwijderen, ik neem het je niet kwalijk en ik zal altijd van je blijven houden. Ik start nu alvast mijn cam, ik heb mijn nieuwe leren pakje aan![]()
dichtgooien, want we zitten niet op een nieuwe matige slowchatreeks te wachten...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:40 schreef Sala-adin het volgende:
Wat doe je met mijn topiek!
donequote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:41 schreef Ole het volgende:
remlof, kun jij hier I.R. Baboons semi-bikkeltijd deel tong80 +1
achter zetten?? dat het wordt: deel tong80+1
Mijn dank is groot
Doe jij ook eens een banner makenquote:
elke dag 1x zei die. dus zal die vanaavond wel ff doen denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:19 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Geen update van banner's of wacht je op meer? voordat je weer update?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
elke dag 1x zei die. dus zal die vanaavond wel ff doen denk ik
wou zou bezig, moest even God of War save punt zoekenquote:
ik ook niet, check dat topic maarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil ook nog een banner maken maar heb niet zo veel inspiratie
Verwijderdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef miodzio het volgende:
Deze post in het centrale lemmings overzicht zorgt dat er altijd en pop-up venster komt waarin ik moet inloggen op een site. (deze site http: ://edit.petr. net/
Kan een mod deze post ff leegmaken, dit is erg irritant.
Zowel met internet explorer als firefox, en ik denk dat SeekFam hem zelf niet meer kan editten.
Hmm dit vind ik heeel eigenaardig.. de hele map is van het net... dus ook alle plaatjes, maar toch blijft ie zeuren...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef miodzio het volgende:
Deze post in het centrale lemmings overzicht zorgt dat er altijd en pop-up venster komt waarin ik moet inloggen op een site. (deze site http: ://edit.petr. net/
Zowel met internet explorer als firefox, en ik denk dat SeekFam hem zelf niet meer kan editten.
Heb je er nog steeds last van? Ik krijg hem niet meer in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef miodzio het volgende:
of die map er is of niet dat maakt niet uit, hij moet namenlijk eerst permissie om te kunnen zien of die map er is of niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hmm dit vind ik heeel eigenaardig.. de hele map is van het net... dus ook alle plaatjes, maar toch blijft ie zeuren...raar
Ah, thanks.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef TwyLight het volgende:
[quote]Op zaterdag 6 januari 2007 17:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je er nog steeds last van? Ik krijg hem niet meer in ieder geval.
[/quotejogy heeft hem al verwijdert
NP, als het hier germeld wordt verwijderen we het.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:43 schreef seekfaM het volgende:
Hmm bij deze, bij oude topics kan dus nog wat ''permissie spam'' optreden..
Mijn exuus hier voor. Geen probleem als deze dus ook verwijderd worden
Gr. seefkaM
n00b alert!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:44 schreef OMGWTFBBQnetje het volgende:
Hoi ik ben nieuw(-ig).
Blauwloos ja. Geen blauw aanwezig.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:20 schreef murp het volgende:
vandaag is blauw!
Echt waar?!quote:
Ik ga idd niet heel ONZ modden hoorquote:
TRs, wasda?quote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga idd niet heel ONZ modden hoor![]()
Maar die TRs werken dan nu ook niet he?
Neh, ik beperk het gastmodden.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
TRs, wasda?
Voel jij je te goed voor ONZ![]()
![]()
Maar de PI was een smileyquote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Snakey het volgende:
bagger
Jawel, maar dat betekent niet dat we aan alle verzoeken voldoen. Voor je iets plaatst moet je gewoon even beter nadenken.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:32 schreef Kluupkluup het volgende:
TopicReports worden niet meer gelezen in ONZ???
gevalletje "ow kut ik heb iets gepost toen ik dronken was en heb er nu spijt van"quote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef Kluupkluup het volgende:
Dude! Je neemt jezelf en fok way to serious.. maar laat maar dan, ik mail wel even iemand..
ik ontken niksquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Gaat het over dit topic?
Kluupkluup al fappie fappie gedaan op geile FoBo?
Hoeveel naamtopics heeft hij waar foto's in gepost wordenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Gaat het over dit topic?
Kluupkluup al fappie fappie gedaan op geile FoBo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |