Nou, ik vind hem mooi!quote:ik heb een keer een handtekening van bassie en adriaan gekregen maar toen was adriaan nog niet ziek dus dat was wel tof maar ik ken die gast niet
Nou wat een lolbroekquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:34 schreef prof.bierbekje het volgende:
Hij is echt cool.
Hij schreef zelfs dit:
[..]
Nou, ik vind hem mooi!
MasterLijk!!!11!!!!111einz!!!@!!11quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef TwyLight het volgende:
waar staat ml voor?
dat verbaast me niet hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:38 schreef squirtalot22ml het volgende:
ml staat voor mililiter natuurlijk hebben jullie geen natuurkunde gehad ofzo ik wel
Ja, en nu?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:41 schreef squirtalot22ml het volgende:
heeft iemand hier wel eens def jam ffny gespeeld?
Nee, mis ik nu iets aan mijn opvoeding?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:41 schreef squirtalot22ml het volgende:
heeft iemand hier wel eens def jam ffny gespeeld?
hoe zag jouw gastje eruitquote:
Geel.quote:
Ik kan alleen spuitenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:29 schreef squirtalot22ml het volgende:
probeer jij maar eens te squirten
daarom maar meisjes kunnen wel squirten dat heb ik zelf een keer gehad dat was kk vet opzich maar ook heel vies want alles werd nat enzo maar omdat mijn vriendin had gesquirt heb ik mijn nickname zo genoemdquote:
en jij hing er met een maatbeker onder?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:35 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
daarom maar meisjes kunnen wel squirten dat heb ik zelf een keer gehad dat was kk vet opzich maar ook heel vies want alles werd nat enzo maar omdat mijn vriendin had gesquirt heb ik mijn nickname zo genoemd
ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef squirtalot22ml het volgende:
nee ik gokte dat het 22ml was maar ik heb het wel geproefd het smaakt heel zout
nee, anders had hij geen adoratietopic gekregenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:46 schreef jaguar het volgende:
gaat dit over dat jochie van 12 die dat topic over die kutstoel opende?
die stoel waar hij niet bovenuit komt? niet omdat de stoel zo hoog is maar omdat hij 1 turf 15 is?
zo ja fuck hem
Als jongen hoor je gewoon niet te slikken, period.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:45 schreef squirtalot22ml het volgende:
waarom is squirt proeven wel vies maar als een meisje slikt is het normaal
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Als jongen hoor je gewoon niet te slikken, period.
Ik ga je missenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef squirtalot22ml het volgende:
nou jongens ik ga er weer vandoor ik ga ff chillen ergens maar ik moet wel met een kutfiets want mijne is kapot maarja niks aan te doen he dus later
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef squirtalot22ml het volgende:
nou jongens ik ga er weer vandoor ik ga ff chillen ergens maar ik moet wel met een kutfiets want mijne is kapot maarja niks aan te doen he dus later
Wat erg dat je 16 bent en toch dit niveau hebt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef squirtalot22ml het volgende:
En wij moeten wel zeker, proef het zelf maar eens eerstquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:11 schreef Fetai het volgende:
[..]
Als jongen hoor je gewoon niet te slikken, period.
je eigen sperma gaan slikken, die is gekquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En wij moeten wel zeker, proef het zelf maar eens eerst
Wiet? Wiet? Waar? Wie? Aaaargh, wiet!quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:31 schreef slindenau het volgende:
Riep daar iemand wiet?
Misschien kan je die kater vragen slaafjes mee te nemen uit tokio.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:47 schreef squirtalot22ml het volgende:
hey jongens ik ben weer terug ik heb een kater van hier tot tokio en ik moet nog vanalles doen waar ik dus helemaal geen zin in heb
Meer dan een theelepeltje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef HuHu het volgende:
Ik vind 22 ml trouwens maar weinig.
stoer man.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef squirtalot22ml het volgende:
hey jongens ik heb geleerd hoe je een plaatje kan nemen wat vinden jullie van de mijne het is p diddy
tegen wie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:34 schreef squirtalot22ml het volgende:
je kanker moeder
Oke das dan ook weer duidelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef squirtalot22ml het volgende:
tegen jou
wie?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:41 schreef squirtalot22ml het volgende:
nee tegen sala-aladin
Maar jou moeder heeft geen kutquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:41 schreef squirtalot22ml het volgende:
nee tegen sala-aladin
je heb er toch al een?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef Sala-adin het volgende:
Dit topic moest eigenlijk naar mij vernoemd worden
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:13 schreef squirtalot22ml het volgende:dit is het leukste topic op heel dit forum
Dat is een stomme negertjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:21 schreef squirtalot22ml het volgende:
hey jongens ik heb geleerd hoe je een plaatje kan nemen wat vinden jullie van de mijne het is p diddy
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
er komt hier toch geen deel 2 van he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |