Dat zou ik niet liev vindenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik voel mij enigzins aangetrokken om dit topic te gaan kapen.
Aangezien het 'toch al' zoveel over mij gaat![]()
Jeweets..quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:07 schreef Gutz het volgende:
ghehe KM flipt 'm eruit
WTF HET IS NIET MIJN KLOON !!!!1quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik wel, dus nokken met die kankerkloon van je
Zulks een goed idee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey noob, ik haal hier ff verhaal.
Waarom post je zoveel over mij ? doe iets nuttigs en neem je papa anaal.
Nu een ban krijgen, want dat is je gegunt.
Greetz Kopieermachine, Smoking a blunt.
Je mag sterven, jankerd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:15 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
hou zelf je bek mogool
waarom moeten mensen nou altijd alles verzieken voor anderen ik ben pas net op dit forum dan mag je wel wat aardiger zijn vind ik want anders komt er niemand meer
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:25 schreef TwyLight het volgende:
hij mag het zelf doen anders doen wij het
ik wilde Ja klikken, maar heb voor jou op Nee gekliktquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef Gutz het volgende:
Kut, heb op Ja geklikt... Dat wou ik heul niet!
ik ben thuis aan het xboxen def jam fight for new york die heb ik gister gedownload van usenet wel leuk spel alleen kan ik het nog niet zo goed moet nu tegen ice t maar dat lukt niet zo ergquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef Gutz het volgende:
Al met al... waar is die kleine rebel eigenlijk?
het downloadt illegale zooi!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:52 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ik ben thuis aan het xboxen def jam fight for new york die heb ik gister gedownload van usenet wel leuk spel alleen kan ik het nog niet zo goed moet nu tegen ice t maar dat lukt niet zo erg
WIJ WILLEN BEWIJS~!!!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:58 schreef squirtalot22ml het volgende:
iedereen download spellen en muziek en films van internet en ik doe dat toch niet via dit forum waarom moet ik dan gebanned worden ik deed het al voordat ik op dit forum zat joh
Alleen al vanwege je bedroevende taalgebruik zou je een ban moeten krijgen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:58 schreef squirtalot22ml het volgende:
iedereen download spellen en muziek en films van internet en ik doe dat toch niet via dit forum waarom moet ik dan gebanned worden ik deed het al voordat ik op dit forum zat joh
een vrouwmens.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:00 schreef squirtalot22ml het volgende:
wie is ijsmeis
Een wijd-verspreid computerspel.... Kijk maar is op usenet.. moet te vinden zijn!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:00 schreef squirtalot22ml het volgende:
wie is ijsmeis
Een meisje met een roze user-icon, moderator op F&F en een beroemde (beruchte) reputatie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:00 schreef squirtalot22ml het volgende:
wie is ijsmeis
ik krijg een "500 - Internal Server Error" bij het zoeken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:02 schreef Gutz het volgende:
[..]
Een wijd-verspreid computerspel.... Kijk maar is op usenet.. moet te vinden zijn!
meschien nog op bittorrent te vinden!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik krijg een "500 - Internal Server Error" bij het zoeken.
Ze zijn zeker zeer extreem?
het is illegaal, ik tolereer geen illegalen! opsodegraftakken!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:58 schreef squirtalot22ml het volgende:
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ah, we zijn weer verder gegaan met het adoreren zie ik![]()
Door het ontbreken van de interpunctie heb ik gewoon al geen zin meer om je teksten te lezen....quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:58 schreef squirtalot22ml het volgende:
ik ben squirtalot22ml en jijquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef Brief het volgende:
*wie is squirtalot22ml*
*wie ben ik dan*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |