VEEG ME OPquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef oor het volgende:
leuke bestanden heb je op je pc staan
ja jij ook manquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef oor het volgende:
Dank je.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef P8 het volgende:
[..]
Lach * hier* IHVK uit
omdat ik van knuffelallochtonen hou![]()
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef squirtalot22ml het volgende:
ik snap jullie grapjes soms niet hoor
hou zelf je kop negerquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:08 schreef alsem het volgende:
hou je muil eens man aandachtskloonmongool![]()
Tip 1: Hou dat soort dingen voor jequote:Op woensdag 3 januari 2007 20:07 schreef squirtalot22ml het volgende:
oh ok dan ben ik niet de enige want dat is wel erg dat was een keer iemand op school en toen werd hij heel erg gepest omdat hij zo klein en bang was maar hij is wel heel aardig hoor
ja dat is echt een eng iemand waarom doet hij zoquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:10 schreef Maisnon het volgende:
kopieermachine
jij bent volgens mij zo iemand die hem zou pestenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
jij bent volgens mij zo iemand die hem zou pesten
Ik denk wel dat hij gelijk heeft hoorquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij gelijk heeft hoor![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:07 schreef squirtalot22ml het volgende:
oh ok dan ben ik niet de enige want dat is wel erg dat was een keer iemand op school en toen werd hij heel erg gepest omdat hij zo klein en bang was maar hij is wel heel aardig hoor
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef donroyco het volgende:
Ga eens een eindje fietsen zonder zadel..
ja uit de kraan zeker hehehequote:Op donderdag 4 januari 2007 11:53 schreef slindenau het volgende:
22 ml maar? Ik heb *kuch* materiaal *kuch* waar er liters uit komen.
""
Ik zou maar niet zo'n grote mond hebben, anders komt de Fok!knokploeg voor je deur staan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:40 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ja uit de kraan zeker hehehe
wat nou ik zeg alleen uit de kraan hehehe doe normaal johquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:44 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zou maar niet zo'n grote mond hebben, anders komt de Fok!knokploeg voor je deur staan.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef oor het volgende:
Je hebt het Fok!newbie-reglement duidelijk nog niet doorgelezen. Wist je trouwens dat je de eerste 6 maanden abonnementsgeld moet dokken, om nieuwe kutusers af te schrikken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:46 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
wat nou ik zeg alleen uit de kraan hehehe doe normaal joh
ja dat weet ik maar ik heb het nog niet ontvangenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt het Fok!newbie-reglement duidelijk nog niet doorgelezen. Wist je trouwens dat je de eerste 6 maanden abonnementsgeld moet dokken, om nieuwe kutusers af te schrikken?
Ga eens dood vuige huichelaar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar ik heb het nog niet ontvangen
ga zelf dood kankermogoolquote:
helemaal niet waarom zit je nou ruzie te zoeken ik deed niks en ineens meost ik dood van jou waar slaat dat opquote:
Nee, niet uit de kraanquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:40 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ja uit de kraan zeker hehehe
Welkom op Fokquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
helemaal niet waarom zit je nou ruzie te zoeken ik deed niks en ineens meost ik dood van jou waar slaat dat op
Weetje dat ik evenveel van jou hou als dat ik van roosjeroosje1988 hou?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
helemaal niet waarom zit je nou ruzie te zoeken ik deed niks en ineens meost ik dood van jou waar slaat dat op
hoi squirtalot22mlquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
Ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |