wat is dat dan ik snap die codes echt niet moet ik dat ergens typen om info te zien?quote:
Nee als dat er staat geeft het niets dat leer je vanzelf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
wat is dat dan ik snap die codes echt niet moet ik dat ergens typen om info te zien?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
wat is dat dan ik snap die codes echt niet moet ik dat ergens typen om info te zien?
NEE MAN RICARDO IS DE PWN DE H$XZOR 4EVAH.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:37 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Nee als dat er staat geeft het niets dat leer je vanzelf.
Snap je het wel als er staat dat het tan2 spang is swa om je dushi keihard te boeken..
MAAR DAT MAG JE NIET VEROOIEREN!!! GSTAR JEWEETS BOH BANANER+BANANER= Preiz0rz 2
Heb je een neef? Als hij Ricardo heet is het niet te best!! Maar dan snap je het allemaal wel
..
g0tz0rzquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
NEE MAN RICARDO IS DE PWN DE H$XZOR 4EVAH.
Jij weet helegaar niks met je BANANARLOLLERPrei![]()
nee ik heb geen neef die ricardo heet maar wel eentje die daan heet en ik weet wel wat tan2 spang is en swa is maar wat heeft dat met 1337 g@x te maken?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:37 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Nee als dat er staat geeft het niets dat leer je vanzelf.
Snap je het wel als er staat dat het tan2 spang is swa om je dushi keihard te boeken..
MAAR DAT MAG JE NIET VEROOIEREN!!! GSTAR JEWEETS BOH BANANER+BANANER= Preiz0rz 2
Heb je een neef? Als hij Ricardo heet is het niet te best!! Maar dan snap je het allemaal wel
..
D@@N is een lollerpwnz0r als hij wel Ricardo heette kwam je uit Limburg. Maar het geeft niet maar dat heeft niets met 1337 pwnz0r te maken dat is anders.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
nee ik heb geen neef die ricardo heet maar wel eentje die daan heet en ik weet wel wat tan2 spang is en swa is maar wat heeft dat met 1337 g@x te maken?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef P8 het volgende:
squirtalot is een matige kloon, kijk maar in zn posthistory bij zijn eerste post. Dat kan niet van een complete noep zijn
?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:52 schreef squirtalot22ml het volgende:
topic:
jogy... elke keer
bericht:
ik ken jogy niet maar misschien is hij wel tof
eh volgens mij heb je dan 4 wielen maar wie heeft nou een auto met twee bandenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
D@@N is een lollerpwnz0r als hij wel Ricardo heette kwam je uit Limburg. Maar het geeft niet maar dat heeft niets met 1337 pwnz0r te maken dat is anders.
Als je 2 auto's hebt met elk 2 wielen hoeveel banden heb je dan?
Ben je Irakees?
dan ben je 1337 pwnz0rzquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:43 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
eh volgens mij heb je dan 4 wielen maar wie heeft nou een auto met twee banden
en nee ik ben geen irakees
wat is dat?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Waar is je ava eigenlijk squirtalot?
nee ik heb nog geen diploma maar wel bijnaquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
dan ben je 1337 pwnz0rz
heb je je h4x0rdiplomaat?
waarom zou een noep het meteen over jogy gaan hebben?quote:
Je zit bij Casema. Hoe ik dat weet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
nee ik heb nog geen diploma maar wel bijna
En zn username heeft nu al een afkortingquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:46 schreef P8 het volgende:
[..]
waarom zou een noep het meteen over jogy gaan hebben?
SaL22ml is een kloon die binnenkort zijn homo-liefde aan jogy gaat verklaren
dat stond toch in het topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:46 schreef P8 het volgende:
[..]
waarom zou een noep het meteen over jogy gaan hebben?
SaL22ml is een kloon die binnenkort zijn homo-liefde aan jogy gaat verklaren
Ja die verwachtte ik alquote:
KLOON !quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
dat stond toch in het topicen ik klik op elk topic maarja ga maar ergens anders ruzie zoeken met kopieermachine ofzo
Je DoorgestokenKaart is Uber1337 H4XX0rz0rz met een diplomaat iu-64.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je zit bij Casema. Hoe ik dat weet?
Uber133y leet H4XXX0RZZZ
Hou maar op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:48 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Je DoorgestokenKaart is Uber1337 H4XX0rz0rz met een diplomaat iu-64.
ja dat kan je toch aan mn email zien zo dom ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je zit bij Casema. Hoe ik dat weet?
Uber1337 leet H4XXX0RZZZ
Je zei net dat je niet 1337 PWN4G3 h4xxX0rz was dus lieg je nou ofwat daar houden we neit van op dit forum hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ja dat kan je toch aan mn email zien zo dom ben ik nou ook weer niet hoor
MILFS.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Gaat toch best goed..
MORAALRIDD0RZ
haha je bent een allochtoon!quote:
Mag niet.. mijn topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef P8 het volgende:
[..]
haha je bent een allochtoon!
IHVK is een homofiele moslim!
Kan een modje de TT veranderen in "Het bash de homofiele moslim IHVK *hier* topic" ?
ja maar je kan toch email bekijkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Je zei net dat je niet 1337 PWN4G3 h4xxX0rz was dus lieg je nou ofwat daar houden we neit van op dit forum hoor.![]()
Doen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef P8 het volgende:
[..]
Kan een modje de TT veranderen in "Het bash de homofiele moslim IHVK *hier* topic" ?
Ok dan is het goed.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ja maar je kan toch email bekijken
maar hoe hij weet dat ik uit den haag kom weet ik niet
en hij weet dat ik 16 ben omdat ik dat zei maar ik heet helemaal geen bjorn
nee want dan gaat het niet meer over mijquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef P8 het volgende:
[..]
aandachtshoer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:52 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
nee want dan gaat het niet meer over mij
ok bedankt jij bent tenminste aardig dat kan ik niet zeggen van iedereen hierquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:52 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ok dan is het goed.
Maakt niet uit leer je nog wel einzweidrei.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:53 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ok bedankt jij bent tenminste aardig dat kan ik niet zeggen van iedereen hier
Kan een mod de TT veranderen in "raad hier SaL's echte naam"quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef squirtalot22ml het volgende:
[..]
ja maar je kan toch email bekijken
maar hoe hij weet dat ik uit den haag kom weet ik niet
en hij weet dat ik 16 ben omdat ik dat zei maar ik heet helemaal geen bjorn
ja jouw bedoel ik jaquote:
Lach * hier* IHVK uitquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nu al een naamtopic.
Heb ik nog nooit gehad.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |