Eerste topic:quote:
Je maakt me benieuwdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:48 schreef Tinkepink het volgende:
Lukt niet. Mijn eerste post was in 1999 en mijn eerste topic ook uit dat jaar geloof ik. Kan me zelfs nog herinneren dat ik die heb laten verwijderen, zo'n triest topic was dat.
in De 'hardekern' Marco Club (deel drie)quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:38 schreef teamlead het volgende:
moeten we niet een HKMFAVF-(HardeKernMarcoFanclubAlleenVoorFokkers)clublied gaan componeren? Dit neemt kosmische proporties aan ondertussen...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:13 schreef Gitanki het volgende:
Hier is het net (tijdelijk?) gestopt, ligt een laagje van een paar centimeter
en eerste topic Favoriete trance platenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
quote:met zijn dooie kankeroma lollerrofl!!22!!EINSSHEIL
Eerste topic..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:28 schreef M-I-L-F het volgende:
Je moet ook geen bier drinken maar Grolsch drinken, als je Grolsch had gedronken had je gewoon geen spijt gehad van het vreemdgaan![]()
Zo hey,quote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef Zyggie het volgende:
Bij daemon tools kan je de instellingen toch ook nog zo wijzigen dat de pc het nog \'echter\' herkend? Zal inderdaad wel een foute image zijn.
En mijn eerste topic was op mijn enerverende nieuwjaarsnacht. Origineel bedacht ook. Poeh.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:22 schreef Nosh het volgende:
Zit zelf in Zwolle op Journalistiek.
Heb het idee dat ik met iets zinvols bezig ben (zeker na 5 jaar Havo ), dus dat is altijd goed.
Studentenleven staat me zelf niet echt aan, niet echt mijn ding. Heb niks tegen gezelligheid, maar veel 'typische' studenten (lees: brallerige jongens die heel gek glazen bier op hun hoofd neerzetten nadat ze 'm achter over hebben gekiept) wekken hoogstens irritatie bij mij op.
Klasgenoten zie ik verder ook nauwelijks buiten school, maar kan me er niet echt druk om maken. Uitgaan, vrienden en familie zit in Utrecht/Amersfoort, school in Zwolle. Sim-pel.
Drommels zeg, nog 2 jaar en dan 10 jaar Fok!quote:Op woensdag 3 januari 2007 06:14 schreef Catch22- het volgende:
/me functie werkt hier nu ook.
dat is de eerste in de database
Het het eerste topic Is volgens mij frankquote:Op zondag 16 september 2001 23:12 schreef nikky het volgende:
super!!!!! ik voel me nu wereld beroemd danku dank u
krijg ik nu ook een t-shirt???
énquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
die kun je toch gewoon bij de Gall & Gall halen en volgens mij ook bij de Super de boer.
Eerste topic:quote:Op dinsdag 12 oktober 1999 14:44 schreef Arcee het volgende:
Ruud is ZO geil, die steekt 'm echt overal in...
klaag *hier* over wkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:11 schreef zarGon het volgende:
google naar je naam... plaats de eerste foto.. zo doe je dat!
En ik had gelijk. Eerste topic twee weken later; Windows 9X wallpapers? .quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:07 schreef Kadoc het volgende:
De Mega 4 in 1 Pack 2 was toch wel geniaal, met Carlo Boszhard als stem van Redcat.
Wat moet ik dadelijk eten?quote:Op donderdag 16 november 2006 08:32 schreef Trigalti het volgende:
Zoo herkenbaar dit...
quote:Op zondag 16 mei 2004 14:38 schreef Repeat het volgende:
Mjah ik lust geen bruine bonen.....maar is et waar wat ze zeggen over bruine bonen?
passen er idd 1,2x10^8 in een bushokje?
Eerste topic:quote:Op zaterdag 1 februari 2003 19:40 schreef Megalomaniac het volgende:
Eerste topic dat ik ooit opende:quote:Op dinsdag 3 september 2002 15:23 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Alles met véél koriander
En écht chinees of écht indonesisch eten (mits niet te extreem, zoals eende-tongen enzo)
Eerste topic:quote:Ik ben altijd vrij braaf, ben er niet echt vaak uit gezet. Als ik er wel uitgezet werd was het de schuld van iemand in mijn omgeving.
Vandaag waren er een aantal levend ganzenbord gaan spelen tijdens Natuurkunde, met een dobbelsteen gooien en over dat aantal stoelen heen springen. Verder spuugproppen gegooid, pennen ik het plafond geschoten, stoel in de fik gezet, en die worden er dan niet uit gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |