quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:25 schreef rickywilliams het volgende:
myfairlady, wat zijn jouw ervaringen?
ennuh, hoe zie jij eruit?
ik heb nu nog maar 1 behandeling gehad, morgen behandeling 2. ik zie dr nu wel lelyk uit eigelyk, omdat er na een behandeling een explosie van puistjes kan ontstaan. en die heb ik nu dus
![]()
na de behandeling voelde mn huid glad aan, en nu is t even een maan landschap. de schoonheids gaat eerst je HELE gezicht leegprikken/knypen etc [de puistjes en mee-eters etc] en daarna scrubt ze de chinese kruiden in. en daarna een maskertje. je krygt een shitload aan reinigingsspul mee naar huis. je moet 3 behandelingen in 2 weken tyd doen, dus bijv elke week een x. ik ben dr best wel tevreden over, want ik had de uitbarsting erger verw8, dus de volgende uitbarsting is dus HEEL weinig omdat nu t grootste deel van binnenuit naar buiten is gekomen.
en over de prys: t is 58 euro per behandeling, maar reken nog maar een hele boel pleuro's bij. t zyn 3 behandelingen [of meer, tot jy t t beste vind] en de reinigingsspullen kosten echt absurt veel geld [wel lekker spul trouwens] leg maar 335 euro neer. gelukkig betaald de verzekering alles aan me terug
![]()
ik kryg 15 acne behandelingen voor 90 euro vergoed, dus de behandeling zelf is gewoon gratis, ik probeer nu nog te regelen dat ik ook de reinigingsspullen vergoed kryg....
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas